ruilen voor 1 of 2 kratjes bier na keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^
;)


Ja dat is ook wel een optie :Y

Goeie fles whiskey :Y
Kijk.....zo af en toe heb ik ook wel goede ideeen :Y :Y

veel plezier met je fles en de ander met z'n fiets.....wat een mooi forum is dit toch he? ik moet er bijna van ;( ;(
 
Kijk.....zo af en toe heb ik ook wel goede ideeen :Y :Y

veel plezier met je fles en de ander met z'n fiets.....wat een mooi forum is dit toch he? ik moet er bijna van ;( ;(
Ach, sommigen willen er de hoofdprijs voor hebben, maar dit ding...ik doe er niets meer mee, en voorlopig zit het er ook niet aan, en om hem dan buiten te laten staan...................Er komen wel weer betere tijden en andere motoren in de aanbieding die ik dan kan kopen/opknappen oid :Y
 
Ach, sommigen willen er de hoofdprijs voor hebben, maar dit ding...ik doe er niets meer mee, en voorlopig zit het er ook niet aan, en om hem dan buiten te laten staan...................Er komen wel weer betere tijden en andere motoren in de aanbieding die ik dan kan kopen/opknappen oid :Y
Heb je helemaal gelijk in, ik had hier eens een zadel van een VFR liggen, paste niet meer op mijn fiets dus wat moet je ermee, heb hem toen maar gratis weggegeven en uiteindelijk kwam die man met een flesje wijn :}
Daar heb ik meer lol aan dan € 50,00 die toch weer opgaat aan allemaal rotzooi.
 
Heb je helemaal gelijk in, ik had hier eens een zadel van een VFR liggen, paste niet meer op mijn fiets dus wat moet je ermee, heb hem toen maar gratis weggegeven en uiteindelijk kwam die man met een flesje wijn :}
Daar heb ik meer lol aan dan € 50,00 die toch weer opgaat aan allemaal rotzooi.
Ja, daarom reageer ik ook op een ruil met drank O-) _O-
 
gHehehe :}

Iedereen blij, zelfs mijn vriendin vond het een leuk idee...(heeft eigenlijk helemaal niets met die k*tmotoren zoals zij ze altijd noemt -O- )
 
full


inruilen...hmmmmmz ga ik nog eens goed over nadenken.. :+
 
Zeg radjatoe, nu ik je vriendin zo bekijk, kan zij de motor niet op komen halen O-)



:P :9
 
_O- _O-

Ja ik ook, daarom is haar haarkleur weer origineel blond..!!

en jij vallen op iemand...arm kind wat eronder ligt dan..jij woog toch iets van rond de 100 kilo??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan