ru_dy
MF'er
- 26 jan 2004
- 94
- 0
motorvrinden,
Door de jaren heen heb ik veel motoren gereden. Zo ben ik begonnen met een vfr750 '93, daarna een gxr-r600 '96, cbr900rr '98 en nu dus een xjr 1200. Mijn 1200 heeft ook genoeg te verzetten, maar de zithouding van een supersport en de manier waarop een rijder er dan op zit vindt ik uber sexy... Om heel eerlijk te zijn wil ik het liefst toch weer overstappen naar supersport. Hier haal ik toch echt het meeste plezier uit. Sorry voor alle naked bike rijders....
Zo ben ik op zoek naar een motor uit een verlgelijkbaar jaar, dat het minimale aantal CC's heeft van 750. 600cc vind ik in de meeste gevallen niet relaxed rijden. Ik ben ook nieuwsgierig naar alle 2 cilinders! Daarnaast heb ik veel aan mijn motor aangepast om hem (voor mij) te optimaliseren. Mijn motor is in orde en verwacht van de mensen die interesse hebben hetzelfde van hun motor.
km stand 33000
- superbike stuur met stuureind gewichtjes
- andere voorvorkveren (stugger)
- rizoma handvaten
- motogadget mini (digitaal dashboard)
- stalen rem en koppelingsslangen
- zadel opnieuw bekleed (anti-slip)
- K&N luchtfilter + Dynojet kit stage 1 (op dynobank afgesteld)
- high mounted IXIL einddemper 4-2-1 (met decibel killer EC goedgekeurd)
- nieuw koppelingshuis
- nieuwe gevoerde koppelingsplaten (waren aan vervanging toe)
- kettingset recent vervangen
- nieuw achterband (180/55/17)
- voorband 80%
- rimstriping
- bugspoiler
- windscherm (bubble ruit, zwart gespoten)
Ik zit (zoals ze dat in brabant zeggen) niet op een 'schupstoel' en ben nieuwsgierig of er mensen zijn die hier interesse in hebben.
groeten Ruud
Door de jaren heen heb ik veel motoren gereden. Zo ben ik begonnen met een vfr750 '93, daarna een gxr-r600 '96, cbr900rr '98 en nu dus een xjr 1200. Mijn 1200 heeft ook genoeg te verzetten, maar de zithouding van een supersport en de manier waarop een rijder er dan op zit vindt ik uber sexy... Om heel eerlijk te zijn wil ik het liefst toch weer overstappen naar supersport. Hier haal ik toch echt het meeste plezier uit. Sorry voor alle naked bike rijders....
Zo ben ik op zoek naar een motor uit een verlgelijkbaar jaar, dat het minimale aantal CC's heeft van 750. 600cc vind ik in de meeste gevallen niet relaxed rijden. Ik ben ook nieuwsgierig naar alle 2 cilinders! Daarnaast heb ik veel aan mijn motor aangepast om hem (voor mij) te optimaliseren. Mijn motor is in orde en verwacht van de mensen die interesse hebben hetzelfde van hun motor.
km stand 33000
- superbike stuur met stuureind gewichtjes
- andere voorvorkveren (stugger)
- rizoma handvaten
- motogadget mini (digitaal dashboard)
- stalen rem en koppelingsslangen
- zadel opnieuw bekleed (anti-slip)
- K&N luchtfilter + Dynojet kit stage 1 (op dynobank afgesteld)
- high mounted IXIL einddemper 4-2-1 (met decibel killer EC goedgekeurd)
- nieuw koppelingshuis
- nieuwe gevoerde koppelingsplaten (waren aan vervanging toe)
- kettingset recent vervangen
- nieuw achterband (180/55/17)
- voorband 80%
- rimstriping
- bugspoiler
- windscherm (bubble ruit, zwart gespoten)
Ik zit (zoals ze dat in brabant zeggen) niet op een 'schupstoel' en ben nieuwsgierig of er mensen zijn die hier interesse in hebben.
groeten Ruud
Laatst bewerkt: