Ruitensproeiers

Overigens kun je wel merken dat het jou nog nooit overkomen is. D'r is niks smeriger dan een kwartier lang met zo'n zeepsmaak in je bek rondrijden omdat die auto voor je z'n ruiten moest sproeien. B|

Stilstaan kan ik mij inderdaad niet herinneren. Wel rijdend. Afgelopen zondag nog op de terugreis vanuit Sauerland. Mercedes voor me die deels lekker over zijn auto heen spuit.
En ja.. een intregaalhelm doet wonderen.
 
Heeft iemand er wel eens bij stil gestaan dat degene in de auto geen flauw benul heeft dat er zo een groot deel van de vloeistof over het dak heen gaat? Diegene heeft misschien geen enkel idee waarom die motorrijder nu opeens zo boos op hem/haar is. Het zou beter zijn, als die mogelijkheid er is, om hem/haar daarop attent te maken, ik denk dat de persoon daarna wel uitkijkt, geloof niet dat iemand dat echt opzettelijk doet.
 
neuh, die sproeiers van die auto van ons ma zullen ook niet goed afgesteld staan, maar ik kijk wel eerst ff rond voor ik lukraak begin te sproeien. Beetje tolerantie en verdraagzaamheid, het is een kleine moeite om een klein beetje rekening met je medemens te houden ;)

Overigens kun je wel merken dat het jou nog nooit overkomen is. D'r is niks smeriger dan een kwartier lang met zo'n zeepsmaak in je bek rondrijden omdat die auto voor je z'n ruiten moest sproeien. B|

Sommigen houden dan ook weer wel rekening met ons en hebben een aloë vera smaakje toegevoegd.

:9
 
Ja, ook hier een "slachtoffer" van ontverantwoorde ruitensproeiers.

Natuurlijk snap ik dat het makkelijk is om ff op dat knoppie te drukken, maar de laatste keer had ik er eentje in Den Haag die er toch echt drie keer over deed voordat ze het genoeg vond. Was mij een beetje teveel. Na de eerste keer effe een seintje gegeven met groot licht. Niets aan de hand toch. Maar ik verwacht dan niet dat madam het nog een paar keer gaat doen voordat ze er genoeg van had (en ik er eindelijk voorbij kon)

Maar wat ik zo vervelend vind aan dat spul is dat ik allemaal strepen krijg op mijn vizier tijdens het rijden en dan moet ik weer stoppen om het schoon te maken en dat kan niet de bedoeling zijn toch. Stilstaan is niets voor mij.

Voor de rest kan ik er wel om lachen. ;)
 
Waarom rijden of staan jullie zo dicht achter auto's dat je de volle laag krijgt? Als je bij het stoplicht gewoon schuin voor een auto staat wordt je niet snel besproeit...

Ik vind aloe vera helemaal niet lekker smaken. Vera wel, maar die laat zich niet bottelen. *D
 
Laatst bij een politiebusje. Eerst gooit de muts vrouwelijke veldwachter haar bus voor me waardoor ik in de blokken moest.
Toen begon de muts vrouwelijke veldwachter haar ramen te sproeien. Toen heb ik the law maar over de doorgetrokken streep ingehaald en laten blijken dat ik de acties niet kon waarderen.

Vlgs mij begreep ze het wel :+
 
Hopelijk heeft die veldwachter door haar schone raampje niet jouw kenteken genoteerd toen je over de doorgetrokken streep reed.(115 euro)
 
Terug
Bovenaan Onderaan