Ruitensproeiers

Hatsikidee

Die hard MF'er
21 mrt 2004
670
0
Nijmegen e.o.
Enorm irritant,

Sta ik in de rij voor een stoplicht (de stadsbus rechtsvoor was te breed, de weg te smal om ertussendoor te sluipen) achter een dame in een Astra. Het regent drie druppels, dus ja hoor gelijk wassen die ruiten met de ruitensproeier. |( En ik stond erachter :(

Even duidelijk gemaakt met groot licht waar ik stond en dat dat vervelend is, maar daar werd uiteraard niet op gereageerd. Zo enorm irritant :r

Gelukkig heb ik er een kuip op :)


Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
Enorm irritant,

Sta ik in de rij voor een stoplicht (de stadsbus rechtsvoor was te breed, de weg te smal om ertussendoor te sluipen) achter een dame in een Astra. Het regent drie druppels, dus ja hoor gelijk wassen die ruiten met de ruitensproeier. |( En ik stond erachter :(

Even duidelijk gemaakt met groot licht waar ik stond en dat dat vervelend is, maar daar werd uiteraard niet op gereageerd. Zo enorm irritant :r

Gelukkig heb ik er een kuip op :)


Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
Mooi zo, ik heb nog een Astra spiegel nodig! Wanneer kan ik 'm komen ophalen?
 
heb ik ook een keer gehad, op de snelweg vlakbij eindhoven B|
Die gast flink sproeien met die zooi, ik ga er naast rijden, klop even op het raampje O-) begint ie allemaal lelijk te doen enzo :?

Gelukkig hield de snelweg een paar kilometer verder op en moest ie stoppen. Nog nooit iemand zo snel z'n deuren op slot zien doen 8-)
 
heb ik ook een keer gehad, op de snelweg vlakbij eindhoven B|
Die gast flink sproeien met die zooi, ik ga er naast rijden, klop even op het raampje O-) begint ie allemaal lelijk te doen enzo :?

Gelukkig hield de snelweg een paar kilometer verder op en moest ie stoppen. Nog nooit iemand zo snel z'n deuren op slot zien doen 8-)


ik zit te wachten op iemand die zijn deur niet op slot doet en zeer snel de auto uit is. })
vertel je dat dan ook zo stoer.
 
ik zit te wachten op iemand die zijn deur niet op slot doet en zeer snel de auto uit is. })
vertel je dat dan ook zo stoer.

Er is er maar een met een helm en titanium gevoerde handschoenen en dat is niet de koekblikker })
 
Ik heb dat van de zomer gehad, toen ik met een gehuurde fiets achter 2 dames in een autootje stond. De bestuurster ging ff lekker sproeien en ik kreeg de volle laag in m'n muil, omdat m'n visier open stond. :(

Helaas voor de dame achter het stuur had ik aan de zijkant van m'n rugzak een flesje Spa blauw (zonder barcode) en ben ik naast het autootje gaan staan en heb wat water terug gegeven via het open raam. })

Gelukkig konden beide dames er wel om lachen :}
 
Ja is idd errug vervelend! Maar altijd beter dan de troep die sommige uit het raam smijten als je erachter rijdt.
Laatst nog een brandende peuk, kwam tegen mijn been, die wil je echt niet in je helm krijgen!
 
Ik heb dat van de zomer gehad, toen ik met een gehuurde fiets achter 2 dames in een autootje stond. De bestuurster ging ff lekker sproeien en ik kreeg de volle laag in m'n muil, omdat m'n visier open stond. :(

Helaas voor de dame achter het stuur had ik aan de zijkant van m'n rugzak een flesje Spa blauw (zonder barcode) en ben ik naast het autootje gaan staan en heb wat water terug gegeven via het open raam. })

Gelukkig konden beide dames er wel om lachen :}
:+
 
heb ik ook een keer gehad, op de snelweg vlakbij eindhoven B|
Die gast flink sproeien met die zooi, ik ga er naast rijden, klop even op het raampje O-) begint ie allemaal lelijk te doen enzo :?

Gelukkig hield de snelweg een paar kilometer verder op en moest ie stoppen. Nog nooit iemand zo snel z'n deuren op slot zien doen 8-)

wat dacht je van de uitlaatgassen van rally autoos in je gezicht als je erachter rijd tussen de proeven.. *D
 
ik rijd tegenwoordig met mijn gardena slanghaspel op mijn nek tussen de file door.......wel goed gevuld met remvloeistof :) .....daar word de lak zo lekker schoon van.

tja ruitensproeiers.......tis vervelend...maar tis ook vevelend als je geen klote ziet in je auto en je klapt op een andere verkeersdeelnemer.
 
Ik wil een super waterpistool, zelfde als mijn kleine neefje heb, ideaal ...lijkt me, en vullen met een zuur ofzo
 
Wat 'n mietjes. Over de rooie gaan omdat je een durppeltje mee krijgt.

Wat ik al helemaal niet begrijp is waarom er zo geergerd op gereageerd wordt. Ik neem aan dat de meeste van ons ook een auto in bezit hebben. En NATUURLIJK hebben wij (lees álle motorrijders) de sproeiers van hun auto perfect afgesteld.

Tollerantie en verdraagzaamheid.....ehhh wat is dat?
 
Wat 'n mietjes. Over de rooie gaan omdat je een durppeltje mee krijgt.

Wat ik al helemaal niet begrijp is waarom er zo geergerd op gereageerd wordt. Ik neem aan dat de meeste van ons ook een auto in bezit hebben. En NATUURLIJK hebben wij (lees álle motorrijders) de sproeiers van hun auto perfect afgesteld.

Tollerantie en verdraagzaamheid.....ehhh wat is dat?

Ruitenwisser sproeier om de ramen mee te sproeien :? Die moet je naarj e luchtfilter laten lopen en in je ruiten wisser reservoir rem olie gooien }) Altijd leuk
 
ik probeer juist achter auto's te hangen die hun ruiten sproeien... laten die vliegjes tenminste makkelijk los van m'n vizier...











verder best een interresant topic hoor... :+
 
Wat 'n mietjes. Over de rooie gaan omdat je een durppeltje mee krijgt.

Wat ik al helemaal niet begrijp is waarom er zo geergerd op gereageerd wordt. Ik neem aan dat de meeste van ons ook een auto in bezit hebben. En NATUURLIJK hebben wij (lees álle motorrijders) de sproeiers van hun auto perfect afgesteld.

Tollerantie en verdraagzaamheid.....ehhh wat is dat?

neuh, die sproeiers van die auto van ons ma zullen ook niet goed afgesteld staan, maar ik kijk wel eerst ff rond voor ik lukraak begin te sproeien. Beetje tolerantie en verdraagzaamheid, het is een kleine moeite om een klein beetje rekening met je medemens te houden ;)

Overigens kun je wel merken dat het jou nog nooit overkomen is. D'r is niks smeriger dan een kwartier lang met zo'n zeepsmaak in je bek rondrijden omdat die auto voor je z'n ruiten moest sproeien. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan