Ruiterspoeier in je bakkes en nog lachen ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steppie00

Die hard MF'er
26 mei 2011
578
17
Rotterdam
Wat me toch net weer op de A16 overkomt.
Ik tuf lekker rustig door de inmense file heen. Viziertje open lekker de wind in je gezicht :P
Op het moment dat ik naast zo'n bouwvakkers busje rijd ter hoogte van de passagier krijg ik een volle lading ruitenvloeistof in me gezicht ( niet een paar spetters maar de volledige straal). Aangezien ik met me vizier open reed kreeg ik het dus ook in me ogen.
Ik stop gelijk naast de desbetreffende bus en daar zitten 3 turken me vollop uit te lachen. Ik natuurlijk zwaar pist helemaal uit me stekker tegen die gozer maarja geen reactie behalve met de raampjes dicht blijven zitten en beetje stom lachen.
Daarna toch maar even op de vluchtstrook gestopt om me gezicht schoon te maken want het prikt als een gek in me ogen.

Wat zouden jullie doen in zo'n geval.(duidelijk express) Ik was in staat om een deuk in ze wagen te trappen.
 
Ach... wat wil je beginnen.. Houd de eer aan jezelf en rijd gewoon door. Tuurlijk ben je zwaar pissed, maar ik zou gewoon door rijden.

Maar laat de verhalen maar weer komen van het kapot trappen van buitenspiegels. :+
 
Wat je wil beginnen .....?? Wat denk jij , die geintjes doen ze maar bij hun ..........
sorry maar dan zit jij bij mij verkeerd !!!

Iedereen maakt wel eens een fout in het verkeer maar volgens TS gebeurde dit moedwillig !!!
 
Wat me toch net weer op de A16 overkomt.
Ik tuf lekker rustig door de inmense file heen. Viziertje open lekker de wind in je gezicht :P
Op het moment dat ik naast zo'n bouwvakkers busje rijd ter hoogte van de passagier krijg ik een volle lading ruitenvloeistof in me gezicht ( niet een paar spetters maar de volledige straal). Aangezien ik met me vizier open reed kreeg ik het dus ook in me ogen.
Ik stop gelijk naast de desbetreffende bus en daar zitten 3 turken me vollop uit te lachen. Ik natuurlijk zwaar pist helemaal uit me stekker tegen die gozer maarja geen reactie behalve met de raampjes dicht blijven zitten en beetje stom lachen.
Daarna toch maar even op de vluchtstrook gestopt om me gezicht schoon te maken want het prikt als een gek in me ogen.

Wat zouden jullie doen in zo'n geval.(duidelijk express) Ik was in staat om een deuk in ze wagen te trappen.

M'n vizier dicht doen, en doorrijden. Je kan zo maar weer een bus vol bouwvakkers tegenkomen. :9
 
Wat je wil beginnen .....?? Wat denk jij , die geintjes doen ze maar bij hun ..........
sorry maar dan zit jij bij mij verkeerd !!!

Iedereen maakt wel eens een fout in het verkeer maar volgens TS gebeurde dit moedwillig !!!


Ja dit gebeurde zeker moedwillig! Kijk ik ben echt geen zeikerd dat als je achter iemand rijd en je vangt een paar spetterjes op dan denk ik van ok boeiend.
Maar deze kerel spoot precies toen ik naast hem reed en hij spoot dusdanig ver van ze ruit dat het erop leek alsof hij ze ruitensproeier anders gericht had.
Bovendien als je dan nog je fatsoen neemt om ff raampje naar beneden te doen en te zeggen van joh he luister ik had je niet gezien mijn fout sorry, maar nee hij gaat me gewoon uit zitten lachen.
 
Wat me toch net weer op de A16 overkomt.
Ik tuf lekker rustig door de inmense file heen. Viziertje open lekker de wind in je gezicht :P
Op het moment dat ik naast zo'n bouwvakkers busje rijd ter hoogte van de passagier krijg ik een volle lading ruitenvloeistof in me gezicht ( niet een paar spetters maar de volledige straal). Aangezien ik met me vizier open reed kreeg ik het dus ook in me ogen.
Ik stop gelijk naast de desbetreffende bus en daar zitten 3 turken me vollop uit te lachen. Ik natuurlijk zwaar pist helemaal uit me stekker tegen die gozer maarja geen reactie behalve met de raampjes dicht blijven zitten en beetje stom lachen.
Daarna toch maar even op de vluchtstrook gestopt om me gezicht schoon te maken want het prikt als een gek in me ogen.

Wat zouden jullie doen in zo'n geval.(duidelijk express) Ik was in staat om een deuk in ze wagen te trappen.

Duidelijk expres?
Misschien vertelde hij net een goeie mop en dacht tegelijkertijd; oh ja, nog eve ruitesproeie.......
 
Ach denken dat die man bewust zijn sproeiers, op jou als motorrijder heeft afgesteld lijkt mij sterk. De timing, moet dan wel heel erg goed zijn, om jou tussen het vizier te spuiten. Dat jij pissig bent OK, maar je eigen draai aan een verhaal geven, om hier een voedingsbodem voor jouw frustratie te creëren, gaat mij iets te ver. Laat het rusten en geniet van de dag :) Niet iedere automobilist kijkt in zijn spiegel voor dat hij gaat sproeien. Sterker nog, de meeste doen het helemaal niet.
 
heb je ergens vettigheid op je blok of in de buurt van je ketting ? Even je handschoen erlangs en dan flink over z'n raam wrijven })
 
_O- _O- _O- welkom bij de motorrijders , gebeurt me wel vaker , boeie.

Ohja 3 turken in een BOUWVAKKERS busje ..................................tuurlijk ! _O-
 
Laatst bewerkt:
Hm.... spiegels? Check. Maar ik heb nog niets gelezen over de MF knokploeg die ze ff mores zal leren..... worden we oud???? :+

TS, get over it. We hebben allemaal wel eens pech.

In de file of druk verkeer is het trouwens ook niet slim je vizier open te houden, of het nu al dan niet expres gebeurt.
 
Hm.... spiegels? Check. Maar ik heb nog niets gelezen over de MF knokploeg die ze ff mores zal leren..... worden we oud???? :+

TS, get over it. We hebben allemaal wel eens pech.

In de file of druk verkeer is het trouwens ook niet slim je vizier open te houden, of het nu al dan niet expres gebeurt.

Doe ik wel , ik vind het lekker ruiken.
De ene keer spiritus achtig en de andere keer een vleugje citroen :9~
 
Sorry hoor, maar als ik dit lees pis ik bijna in mijn broek van het lachen _O- _O- .
Ik heb er helemaal een beeld bij :) .
Trek het je niet aan. Als het een grap was is het in ieder geval een goeie, maar ik betwijfel dat. Het zal ongetwijfeld geen opzet geweest zijn.
 
hierom heb ik carbon knokkels op me handschoenen.
maar ik had hem staande gehouden. en dan wachten totdat hij uitstapt.
 
hierom heb ik carbon knokkels op me handschoenen.
maar ik had hem staande gehouden. en dan wachten totdat hij uitstapt.

Dat is in de file meestal wat overbodig, iemand staande houden....... :+
 
Doe ik wel , ik vind het lekker ruiken.
De ene keer spiritus achtig en de andere keer een vleugje citroen :9~~

Mwoh, ik vind het nooit prettig. Dan denk ik een halve seconde: lul, kijk dan ff in je spiegels als je dat doet.
Maar daarna rijd ik weer vrolijk verder, 5 seconden later ben ik het weer vergeten. Klaar.

Om dan stampvoetend binnen te komen en dat sissend van ingehouden woede meteen op MF neer te plempen, ach..... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan