ruitje cbr600rr

Haha
Dat waren er veel !

Kon de Fabbri eerst niet vinden maar het is de "Pista"
Hier is ie ook gewoon tot aan het randje, maar zou ook graag een foto van de voorkant zien waarbij het lampje afgedekt zou zijn (iemand ?). En by the way, vind hem toch een beetje grote bubbel hebben :X

cbr600%20rrPista.jpg


Hij is trouwens in helder en in licht smoke.
zie ook www.fabbriaccessori.com/Epista.htm


Die ten Kate is wel over het kleine lichtje maar is niet dark, dus krijg je niet het effect dat het lichtje weg is. Is denk ik speciaal voor race kuipjes.

De Zero Gravity SR Series vind ik de mooiste tot nu toe:
405%20SR1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb net nog eens gebeld met Distripart :

die foto waar het ruitje verder komt dan de kuip is GEEN 600 RR maar een R6 ;)

en de race replica bestaat wel in clear en light smoke maar is bij distripart alleen verkrijgbaar int clear

die race replica komt nog hoger dan de db en je moet er dus wel degelijk je klein standlichtje voor verwijderen maar zou niets inhouden, gewoon eruit 'klikken'


Heb ondertussen ook een mail gehad van Indy Superbikes ivm Puig scherm, ze zien het niet zitten om er één naar België te sturen omwille van de verzendkosten :(

greetz
chriz
 
Inky,

die zg is idd een mooie maar is wel het gewone originele model (Standard Series), dus gaat wel niet helpen voor de wind :)

greetz
chriz
 
Heb ondertussen ontdekt dat Puig Spaans is, zitten in Barcelona :)

Heb al mail gedaan, ze hadden zelfs 2 dealers in B !!!

wordt vervolgd

greetz
chriz
 
Zo blauw lijkt me ook wel mooi. Jammer dat je het niet eerst ff kunt zien op het juiste model ...

89618
 
Freeride,

Dit is gemail van me met de makers zelf, zitten in Spanje.

Hopelijk ben je hier iets mee, zou zo wel moeten lukken :-)



Dear Chris,

Right now we have no importer in Belgium, therefore we can sell you this double bubble screen directly.

The price for the clear one, including the transport expenses making the shipment by post, is: 81,44€.

The payment should be done in advance (either I give you our bank details in order to make a bank transfer or you indicate us your credit card number).

Our website is being rearranged, but if you want to take a look at our catalogue, you can find it in the following address: http://www.oligraf.com/Puig/index.htm

You will find the Honda screens on page number 19 and the reference of the double bubble screen for Honda CBR600RR is 1332.

Looking forward to hearing from you soon I remain,

With best regards,

Ingrid
MOTOPLASTIC, S.A.


-----Mensaje original-----
De: Motoplastic s.a. [mailto:motoplastic@motoplastic.com]En nombre de Chris Meynen
Enviado el: martes, 11 de mayo de 2004 8:40
Para: 'Ingrid Breiding'
Asunto: Puig windscreen


Hello,



I just had a nice telephonecall concerning a Puig windscreen for my Honda CBR 600 RR 2004. I'm Chris Meynen and live in Belgium.



I'm very interested in the clear Double Bubble model (I think so, see the picture below please).



Therefor can you please tell me how I can get this screen and what's the price, perhaps you have a dealer in Belgium ?



Thanks in advance for a quick and positive answer !!!



With friendly greetings,



Meynen Chris.

Belgium
 
Gemonteerd zou het er normaal gezien zo uitzien :

(Afbeelding)

Lijkt alsof klein standlicht ook weg is dan ...

Heb deze op een standaard RR gezien en ziet er erg goed uit. Je stadslichtje is dan ook weg, heeft toch geen nut....

Helaas is het wel ff wat werk om erop te zetten en je moet zelf nog ff de onderkant spuiten. Ik denk dan ook dat ik maar voor de Puig (light smoke) ga.
Want met een tanktas erop en redelijk wat wind, kom ik niet meer boven de 150 uit, want dan doet me nek zeer. Dus wil wel iets van een kleine bubble.

@ Arkan: Laat me maar even weten of dat is gelukt met Puig.
 
Inky,

Ik ben niet verder meer gegaan met Puig, heb het mijne bij Ten Kate gekocht, is niets speciaals qua uiterlijk, volledig doorzichtig maar doet wel goed zijn werk.

greetz
chriz
 
Ik heb de Puig besteld via een (Ring)vriend in Duitsland....zou 65 Euro moeten kosten begreep ik.

Volgende week heb ik hem als het goed is :) Past prima op mn racekuip.
 
Yup, de R1 vliegt eruit en de heilige RR komt weer (lees: is al) onder het stof vandaan 8-)

Goed man! :} Ik heb er over een weekje of 2 ook eentje! :) Maareeeh jij wil zeker met duopassagier rijden? Dan begrijp ik dat... Hoeveel wil je hebben voor die duozit cover?

Want die zoek ik eigenlijk! :9
 
reden ????????????????????????????????

R1 is veel te zwaar (insturen enz enz enz). En 6 jaar verschil in ontwikkeling is toch wel merkbaar :)

Was er niet achtergekomen als ik niet nog 1 keer de RR van stal had gehaald...kwam al aardig op gang met de R1. Maar daarna was ik weer verkocht aan de RR 8-)

Dus nu een racekuipen-setje erop, set extra velgen heb ik al. Misschien nog andere voetsteunen en nog even de radiale Brembo-rempomp monteren.
 
Goed man! :} Ik heb er over een weekje of 2 ook eentje! :) Maareeeh jij wil zeker met duopassagier rijden? Dan begrijp ik dat... Hoeveel wil je hebben voor die duozit cover?

Want die zoek ik eigenlijk! :9

T originele spul blijft allemaal voor als hij weer teruggebouwd moet worden, dus OOK ook het duo-afdekkapje blijft :+
 
Inky,

Ik ben niet verder meer gegaan met Puig, heb het mijne bij Ten Kate gekocht, is niets speciaals qua uiterlijk, volledig doorzichtig maar doet wel goed zijn werk.

greetz
chriz

Heb je daar al een foto van ?
Ben benieuwd nl wat je met het stadslichtje en de stansdaard uitsparingen e.d. hebt gedaan.



Ik heb de Puig besteld via een (Ring)vriend in Duitsland....zou 65 Euro moeten kosten begreep ik.

Volgende week heb ik hem als het goed is :) Past prima op mn racekuip.


Das mooi zeg ! Ik zag dat Speedy Tweety ook een Puig (voor d´r CBR600F) had en heb nog een post staan om te vragen waar ze hem heeft gehaald (in NL)

Welk type heb jij besteld : http://www.oligraf.com/Puig/index.htm
Blz 19 type 1332 ?
 
Kuipruitje zonder dat ´stomme´ stadslichtje. Eindelijk... Ik stoorde me zo aan dat dingetje. Eigenlijk al vanaf de SV die ik 5 jaar geleden had. :)

full
 
Rossifan,

Als je interesse hebt ik heb nog een ongebruikt Zero Gravity smoke schermpje in overschot.
Stuur maar een mailtje
 
Terug
Bovenaan Onderaan