ruitje R6

spannie

MF'er
11 nov 2004
200
0
vlissingen
ik wil morgen een ruitje kopen op de beurs voor een r6 2002.
dit ruitje moet 1 een hoop windgeruis wegnemen en 2 erg mooi zijn.
wie heeft er een foto van zijn R6 met zo'n ruitje
merk en type.
MC MARC ik zag op een foto jouw r6 met een ruitje welke is dat en werkt hij?
 
ik wil morgen een ruitje kopen op de beurs voor een r6 2002.
dit ruitje moet 1 een hoop windgeruis wegnemen en 2 erg mooi zijn.
wie heeft er een foto van zijn R6 met zo'n ruitje
merk en type.
MC MARC ik zag op een foto jouw r6 met een ruitje welke is dat en werkt hij?
hey,

Ik dacht dat het een jetstream ruitje was en kleur was (dacht dark) smoke.
Merk weet ik niet meer had em bij mdi gekocht.

Maar dr bin er veel de zelfde (ook van verschillende merken)
 
hepje hem voor de show.
of is hij ook functioneel, ik heb met mijn originele ruitje veel last van windgeruis tussen mijn helm en mijn schouders, zelfs met goede oordoppen kan ik niet lang rijden.
 
1 voor the looks en 2 omdat het gewoon wat geluid scheelt en het rijd iets meer ontspannen. Ik merkte het verschil tussen het orginele ruitje en die er nu op zit direct op. Gewoon veel minder wind in je gezicht!
snel4.JPG
 
dat is wel ff gaaf MC marc die garage waar jullie inzitten die is van mij geweest achter de Singel is de vloer nog steeds nat?
 
Geen id? garage is van n maatje van me. Maar weet wel dat er in januari heavy regenbui was. dat heel t pleintje onderwater stond! :+
Maarre effe wat anders zijn je kappen al bij de spuiter vandaan?
 
liggen nog steeds in middelharnis.
z'n werknemer is ziek geworden,volgende week klaar heeft hij beloofd ( maar dat zij hij vorige week en de week daarvoor ook ) geeft niet, moet perfect zijn.
en jij nog bij van de Berg geweest?
 
Oh das wel jammer! Maarja is het wachten wel waard! :P
Nope alleen een andere maat van is nog bij vd berg geweest die heeft zn (hayabusa) spiegels laten spuiten in hayabusa blauw. En de kleur kwam precies over een.

Ik ga binne kort er naar toe. moet nog een klein beetje schuren en had nog al "kleine" tegen valler op de a58 een maandje terug :( vanaf die dag er geen vaart achter gezet.

Jij verder nog wat leuke spullen op je fiets? Ik morgen opzoek naar stalen remleidingen ed.
 
stalen remleidingen goed idee vond ze bij motoport te duur .
verder wil ik morgen een ruitje, monoseat en een donker vizier voor mijn helm kopen evt. nog inbouw knippers voor. deze zag ik op een R6 2003 zitten ik heb nu mijn knippers in plek van de stads lichten
 
Atijd handig, een goed ruitje ;) *D
De mijne is een Puig, was geloof ik iets van 50 Euro ofzo (wel circuitprijs volgens mij)
Alleen niet getint ofzo , vind ik niet handig om mee te racen.
full
 
Juist volgens mij stond er op die van mij ook iets als puig met witte letters :)
 
Oh das wel jammer! Maarja is het wachten wel waard! :P
Nope alleen een andere maat van is nog bij vd berg geweest die heeft zn (hayabusa) spiegels laten spuiten in hayabusa blauw. En de kleur kwam precies over een.

Ik ga binne kort er naar toe. moet nog een klein beetje schuren en had nog al "kleine" tegen valler op de a58 een maandje terug :( vanaf die dag er geen vaart achter gezet.

Jij verder nog wat leuke spullen op je fiets? Ik morgen opzoek naar stalen remleidingen ed.
wat voor "kleine"tegenvaller had je ,(heet dat maatje van je pascal).
 
Terug
Bovenaan Onderaan