rukka airpower evo

flappieeee

MF'er
23 mei 2003
167
0
amsterdam
hi,

Ik kan een rukka airpower evo (gore tex) jas kopen voor 350 euro. Volgens mij is dit een mooie prijs (adviesprijs 579). Ik weet alleen niet zeker of het een goede jas is qua bescherming. Voor zover ik het snap is het een cordura 500 jas met cordura 2000 voor versteveging. Tis i.i.g geen armacor maar desalnietemin toch een goede jas? Heb ik hier een goede keus aan en doen voor deze prijs of toch maar even door sparen voor een betere jas? Graag advies..liefst van iemand die een rukka jas heeft of had..

Alvast bedankt

http://www.rukka.com/motor/index.html
 
Jee...jij replied snel zeg :}

Ik heb eigenlijk mijn keus al op textiel laten vallen (weet wat de voor en nadelen zijn). Echt goede textiel-kleding komt toch ook al dicht in de buurt van leer he? Heb laatst een streetguard pak van bmw geleend van een kennis....schijnt net zo veilig te zijn als leer maar ook een 'beetje' prijzig. Alleen voor die jas betaal je al 750 euro...
 
Jee...jij replied snel zeg :}

Ik heb eigenlijk mijn keus al op textiel laten vallen (weet wat de voor en nadelen zijn). Echt goede textiel-kleding komt toch ook al dicht in de buurt van leer he? Heb laatst een streetguard pak van bmw geleend van een kennis....schijnt net zo veilig te zijn als leer maar ook een 'beetje' prijzig. Alleen voor die jas betaal je al 750 euro...
Denk dat de jas die je wilt aanschaffen sekers geen kat in de zak is

[me]Mr NoFear vind leer gewoon veel kewler :P [/me]
 
Rukka maakt absolute top produkten..... voor een top prijs. Dus het is een aanrader, als de pasvorm en zo goed zitten. Het is wel een jas met een losse z-liner dat betekent dat de gore-tex er als een losse voering inhangt (naast de gewone voering natuurlijk), en dus zal als je echt veel regen hebt, de buitenste laag zich helemaal vol zuigen. Meer nog dan bij jassen waarbij de gore-tex tegen de buitenste laag is "aangeplakt". Maar het is nog steeds 100% waterdicht natuurlijk. De buitenste zakken zijn bij dit model niet waterdicht... moet je dus even rekening houden. Maar er zijn in totaal 6 zakken, dat is voor mij bijvoorbeeld errug handig.

AirPowerEVO.jpg


Volgens mij maakt Rukka op textiel gebied de beste kleding, qua afwerking, veiligheid, duurzaamheid, garantie. Dus koop 'm maar.
 
En om je een idee te geven van Rukka prijzen.... zie je die handschoenen op dat plaatje dat ik gepost heb? Gore-tex handschoenen van Rukka: 200 euro!!

Say what?

|(
 
sorry voor de late reply.

heb nog een streetguard jas maat 54 te koop. Is me net te groot, moet 52 of 102 hebben. is zwart met gris en bijna perfekt (klein vlekje in mouw). cordura 700 denier. met goretex in materiaal verweven dus geen insert e.d

als je geinteresseerd bent hoor ik van je tel 0548-624509
 
Ik ben zeer tevreden over mijn Rukka broek met armacor en jas (weet type niet) met uitgebreide protectie, veel daagcomfort, absoluut waterdicht, niet zweterig. Bij mooi weer pak ik liefst m'n leren broek, die zit zo mogelijk NOG beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan