Rukka textiel winkels

Volgens mij verkopen ze ook Rukka bij motozoom.
Morgen zijn we daar als het doorgaat om eens voor winter handschoentjes te shoppen.
word toch wel koud ^_^
 
toch bedankt :)
blijkbaar zijn er niet zoveel winkels die rukka verkopen
Kweenie hoor, maar dit zie ik als ik die link volg:

Dealers in the Netherlands:

Town Dealer Address Postcode Telephone

Amsterdam De Leertent BV Sarphatistraat 61 1018EX 020-6278090
www.deleertent.nl

Den Haag Motor Houtrust BV Rhône 36 "Forepark" 2491AP 070-3177177
www.motorhoutrust.nl

Hilversum Van de Kuinder Motorfietsen BV Verlengde Zuiderloswal 27 1216BW 035-6214727
www.vdkuinder.nl

Ijsselstein Arie Molenaar Motors BV Einsteinweg 5-7 3404LK 030-6881228
www.ariemolenaarmotors.nl

Leeuwarden Motorado James Wattstraat 22 8912AS 058-2887886
www.motorado.nl

Nijmegen Termaat Motoren BV Hertogstraat 74 6511SE 024-3229575
www.termaatmotoren.nl

Rijen Motorcentrum Rijen BV Rijksweg 96 5121RC 0161-240066
www.mcrijen.nl

Venlo Motor Center Venlo De Gruisdonk 3 5928 RT 077-3872211
www.motorcentervenlo.nl
 
motorcenter venlo verkoopt ook Rukka

ja die had ik gevonden thx to freakie, daar ga ik vrijdag eens kijken of ze misschien wat in de aanbieding hebben ;)

Kweenie hoor, maar dit zie ik als ik die link volg:

Dealers in the Netherlands:

Town Dealer Address Postcode Telephone

Amsterdam De Leertent BV Sarphatistraat 61 1018EX 020-6278090
www.deleertent.nl

Den Haag Motor Houtrust BV Rhône 36 "Forepark" 2491AP 070-3177177
www.motorhoutrust.nl

Hilversum Van de Kuinder Motorfietsen BV Verlengde Zuiderloswal 27 1216BW 035-6214727
www.vdkuinder.nl

Ijsselstein Arie Molenaar Motors BV Einsteinweg 5-7 3404LK 030-6881228
www.ariemolenaarmotors.nl

Leeuwarden Motorado James Wattstraat 22 8912AS 058-2887886
www.motorado.nl

Nijmegen Termaat Motoren BV Hertogstraat 74 6511SE 024-3229575
www.termaatmotoren.nl

Rijen Motorcentrum Rijen BV Rijksweg 96 5121RC 0161-240066
www.mcrijen.nl

Venlo Motor Center Venlo De Gruisdonk 3 5928 RT 077-3872211
www.motorcentervenlo.nl

klopt, heb daarna verder gezocht en dat zijn de enigste 8 officiele dealers
daarnaast zijn er nog wel een paarwebshops die oude modellen ofzo proberen te verkopen zoals motozoom

maaaarrr heb ook een webshop gevonden die heeft wat in de aanbieding, wat dus wel betaalbaar is van rukka :}
 
ja die had ik gevonden thx to freakie, daar ga ik vrijdag eens kijken of ze misschien wat in de aanbieding hebben ;)klopt, heb daarna verder gezocht en dat zijn de enigste 8 officiele dealers
daarnaast zijn er nog wel een paarwebshops die oude modellen ofzo proberen te verkopen zoals motozoom

maaaarrr heb ook een webshop gevonden die heeft wat in de aanbieding, wat dus wel betaalbaar is van rukka :}
Rukka is sowieso redelijk betaalbaar hoor, volledig rukka al vanaf zo'n 800 euro toen ik me in september heb lopen orienteren.
 
Termaat Motoren in Nijmegen heeft altijd veel voorraad van Rukka en altijd aanbiedingen. Volgens mij in Nederland de zaak met de grootste keuze en voorraad motorkleding en helmen.
 
Termaat Motoren in Nijmegen heeft altijd veel voorraad van Rukka en altijd aanbiedingen. Volgens mij in Nederland de zaak met de grootste keuze en voorraad motorkleding en helmen.

iemand dan ook ooit bij venlo geweest?
anders ga ik vrijdag naar nijmegen :]
 
Bij termaat zijn de prijzen superscherp....goede service vriendelijke mensen dus denk dat je er goed aan doet om naar termaat te rijden. Je kunt ook bij een dealer in de buurt gaan passen en hem laten opsturen! ;)
 
hmmm ook gewoon geen enkele rukka dealer op minder dan een uur rijden :/ Maarja die apollo handschoenen lijken me wel wat dus binnenkort toch maar even richting Nijmegen :)
 
iemand dan ook ooit bij venlo geweest?
anders ga ik vrijdag naar nijmegen :]

Ben er dit voorjaar geweest. Werd er goed en netjes geholpen ze hadden alleen niet wat ik zocht. Jammer want ik heb veel plezier gehad van mijn vorige (Rukka) motorpak. Ik zag geen reden om naar Nijmegen te rijden vanuit zuid Limburg.
 
louis.de
Over het algemeen goedkoper dan motozoom, en tevens een leuk dagje uit (als je naar de winkel in essen rijd)

gr Jim
 
Heb een paar jaar geleden thermo spul van Rukka gekocht bij Termaat, prima lui daar die ook nog wel eens wat met de prijs willen doen.
 
Rukka is erg goed spul.

Alleen je moet er niet mee in Den Haag gaan rijden

Heb je in grote letters "RUKKA" op je rug staan _O-
 
Rukka is erg goed spul.

Alleen je moet er niet mee in Den Haag gaan rijden

Heb je in grote letters "RUKKA" op je rug staan _O-

:W



de rukka jassen die ik gevonden had zijn helaas al weer weg
iig op ebay komen iedere dag nieuwe aanbiedingen en biker-land.de heeft tot nu toe de mooist aanbiedingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan