Rukwind ook aan de motor

rukwind

MF'er
21 aug 2003
169
0
leeuwarden
Yes...eindelijk heb ik er een :9
Tijdje geleden heb ik deze motor zien staan, in bijna nieuwstaat maar vond 'm toch wel duur dus ben verder gaan kijken. Via ebay dezelfde motor gevonden voor een derde van de prijs *D Met een beetje verstand is te begrijpen dat ie er niet zo mooi uit zou zien. Maar toch kijken want de verkoper vertelde dat ie zou rijden(en daar gaat het mij om) Daar aangekomen eerst een uur bezig geweest met starten B| en dan erachter komen dat er geen benzine inzit :x Naja toen ie liep ermee naar zaanstad motoren en die hebben hem (gratis!!) nagekeken voor me. Er kwam een hele waslijst aan dingen die echt moesten gebeuren, twv 900 euro(de vraagprijs was 400 voor de motor) dus motor terug gebracht naar de verkoper ;( en de dag erna deze maar gekocht en nu :]

't ding gaat alleen niet zo snel '( Zou er een turbo op kunnen? :o

full
 
Moet je die van mij nemen.. voor een schappelijk prijsje trek je een ninja 600 er nog uit...

een xj700 XS 20 kleppertje.. een sjopper... met een kleine 100 PKtjes..
 
Ik heb een Kawa CSR 305 gehad, hij is bijna hetzelfde.

Ik heb er wel wat problemen mee gehad, maar hij startte altijd wel soms met andere maatregelen. Voor de rest voor weinig geld een leuke fiets, waar je best wat mensjes mee kan verrassen.

full


})
 
Ik heb een Kawa CSR 305 gehad, hij is bijna hetzelfde.

Ik heb er wel wat problemen mee gehad, maar hij startte altijd wel soms met andere maatregelen. Voor de rest voor weinig geld een leuke fiets, waar je best wat mensjes mee kan verrassen.

(Afbeelding)

})

Ik heb nog wel wat te leren zie ik :}
Heb je er trouwens andere veren op gezet?
 
Zaanstad Motoren? Was je in Alkmaar dan?

Naar mijn weten doen die mensen daar niks gratis... :?
 
Ik heb een LTD 550 gehad ooit, en heb er enorm veel lol mee gehad :}

ik wens je er evenveel plezier mee!
 
Hartstikke leuke motor man, vroeger op zoiets ontzettend veel gereden. En 400€ is een schappelijk bedrag voor je fiets, want daar komen idd. nog wat onderhouds kosten bij. Voor en achter zitten metalen spatborden, let daar even op want die willen nogal eens roesten.... vooral aan de onderkant en bij de boutjes natuurlijk, daar waar je het niet zo gauw ziet.
En let er ook even op dat je op vakantie niet teveel rotzooi achterop gooit, want dan wordt'ie wel érg licht op het voorwiel.
Veel plezier ermee, en houdt 'm heel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan