Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vering verkeerd afgesteld
Ander asfalt...na 7 sessies zandvoort met mooi weer had ik een beetje rullen maar na 1x 10 min op lelystad waren ze echt te rullerig
Dus toch wel raar zelfde band zelfde spanning enz..
Dan is de bandenspanning te laag.toen viel het mij op dat er rullen op het loopvlak van de band zaten.
Is het van rechtdoor rijden dan heb je stevig doorgereden (steviger dan toegestaan ). Misschien valt er nog iets te optimaliseren in bandenspanning.
U rijd Leeuwarden - Winschoten (Leeuwarden-Heerenveen-Drachten-Groningen-Winschoten) in 40 minuten. Mag dat??
Bandenspanning verhogen of verlagen???
Hulde uiteindelijk zeg je het dan zelf maar..Op vrijdag 12 juli 2002 22:25 schreef Revolution het volgende:
Geloof het of niet maar mijn BT010's liggen er al 7000 km onder en zijn nog niet op, kunnen nog minimaal 1500 km mee. Ik heb 2.3 voor en 2.5 achter en rij ook erg traag ofzo. Toch slijten ze op de een of andere vage manier niet snel bij mij.
ALs ik lange stukken snelweg rij, en das dan altijd hard, dan zet ik me bandenspanning op 3.0-3.2
Dan slijt je band echt minder, en zoveel grip heb je toch niet nodig op de snelweg.
Niet vergeten je spanning aan te passen als je bent aangekomen.
lelystad 20 minutjes hakken vorige week...
lelystad heeft super asfalt...en is een banden vreter...
http/www.motor-forum.nl/forum/misc/4334[/img[/url]]
Vooral de zijkanten van het loopvlak zien er snel zo uit... Zelf bij een conservatieve rijstijl zoals ondergetekende... Met een stevige rijstijl & Metzies Rennsport lukt dat op het midden van het loopvlak ook wel...Menig band zag er zo uit na Lelystad, niets bijzonders.