RUND!!!!!!!

hhmmm, lekkende benzine op een acculader, waar heb ik dat verleden zondag toch ook gehoord......................................


Nee joh, die acculader staat natuurlijk op de buddyseat, en uiteraard heb ik eerst het benzinelek gerepareerd!

Mazzel,

Roland
 
Werkt dat nou echt, handvatverwarming?

Nog nooit geprobeerd maar het lijkt me zo'n onzin gevalletje wat nauwelijks werkt.

De meeste kou lijkt me van rijwind te komen en handvat verwarming verwarmt alleen de binnekant van je handen.

Ja het is inderdaad zo dat de meeste kou van buiten komt, gewoon van de rijwind en daar help geen handvatverwarming tegen, maar toch is het best lekker. Best een aanrader. Vooral als het regent is het op één of andere manier lekker.

Ik moet wel zeggen dat ik het niet zou monteren als het er niet al op zat....

MAzzel,

Roland
 
Man dan hebben ze die 1998 ZZR 1100 wel verneukt zeg :X . Bij mijn accu kan je snel bij komen (zit onder het zadel). En een zzr aanduwen, ja, zou het ook niet willen proberen (start cabels als standaard uitrusting op het moment }) ). Maar goed hoeveel kost dat eigenlijk handvat verwarming voor een ZZR (Ben een doorrijder meschien handig)
 
misschien handig om je accu te voorzien van een speciale plug, zodat je je acculader 's avonds in kunt PLUGGEN... laat die handvat verwarming maar de hele dag aan staan dan :+
 
Werkt dat nou echt, handvatverwarming?

Nog nooit geprobeerd maar het lijkt me zo'n onzin gevalletje wat nauwelijks werkt.

De meeste kou lijkt me van rijwind te komen en handvat verwarming verwarmt alleen de binnekant van je handen.
Het werkt wel maar als je toch een verwarming wilt, zou ik voor de verwarmde handschoen gaan. M'n lesmotor heeft ook warme vaten, maar de vingertoppen krijgen het daar niet zo warm van. Het is met verwarmde vaten ook aan te raden om van die beschermkappen to kopen, zodat de wind niet hard tegen je vingers blaast.
 
waarom geen licht verklikker ertussen
Of gewoon een klein lampje, of bedoelde je dat ook? Als lampje brand en motor uit: OH OH, snel de vaten uitzetten
yes_new.gif
 
misschien handig om je accu te voorzien van een speciale plug, zodat je je acculader 's avonds in kunt PLUGGEN... laat die handvat verwarming maar de hele dag aan staan dan :+
full
zowiezo een goed idee zo'n plug als je een acculader hebt, om m af en toe even een dagje op adem te laten komen met een prikinfuus.
 
(Afbeelding)zowiezo een goed idee zo'n plug als je een acculader hebt, om m af en toe even een dagje op adem te laten komen met een prikinfuus.


Yep, plugje zit er nu op. Had ik al liggen, maar gewoon bij deze motor nog niet nodig gehad. Nu zit het stekkertje netjes onder de buddyseat dus daar kan ik mooi bij.

Mazzel,

Roland
 
Of gewoon een klein lampje, of bedoelde je dat ook? Als lampje brand en motor uit: OH OH, snel de vaten uitzetten (Afbeelding)


Weet je, ik heb daar vaak aan gedacht, maar verklikkers enzo da's toch meer vrouwenwerk. Wij echte mannen zijn zo zeker van onze zaak dat we dat niet nodig hebben......toch?? |(

Mazzel,

Roland
 
Werkt dat nou echt, handvatverwarming?

Nog nooit geprobeerd maar het lijkt me zo'n onzin gevalletje wat nauwelijks werkt.

De meeste kou lijkt me van rijwind te komen en handvat verwarming verwarmt alleen de binnekant van je handen.

mn les motor heeft handvatverwarming... damn, das lekker... tja, eigenlijks warmt ie alleen je handpalm op maar als het echt koud is, is dat genoeg!
 
Weet je, ik heb daar vaak aan gedacht, maar verklikkers enzo da's toch meer vrouwenwerk. Wij echte mannen zijn zo zeker van onze zaak dat we dat niet nodig hebben......toch?? |(
Mwah, ik weet het niet hoor. Ik vergeet dat soort niet primaire dingen altijd, totdat het me 10 keer is overkomen en dan gaat pas eindelijk het lampje branden. Nou, dan kun je beter meteen een lampje op je fiets zetten, of een schakelaar met lampje/ledje in je 'dashboard' monteren. Staat vast wel mooi.

Ik vind vijf extra spiegels en een toerenbegrenzer meer iets voor vrouwen. Sorry dames.... :+ ;)
 
Mwah, ik weet het niet hoor. Ik vergeet dat soort niet primaire dingen altijd, totdat het me 10 keer is overkomen en dan gaat pas eindelijk het lampje branden. Nou, dan kun je beter meteen een lampje op je fiets zetten, of een schakelaar met lampje/ledje in je 'dashboard' monteren. Staat vast wel mooi.

Ik vind vijf extra spiegels en een toerenbegrenzer meer iets voor vrouwen. Sorry dames.... :+ ;)


en die heb ik dus óók niet ;)


Mazzel,

Roland
 
Ik heb altijd als het koud is onder m'n winterhandschoenen die vingerloze racefiets-handschoenen aan.. Moet zeggen werkt tot nu toe ( -3 was het koudst waarmee ik ermee gereden hebt) uitstekend.
 
Werkt dat nou echt, handvatverwarming?

Nog nooit geprobeerd maar het lijkt me zo'n onzin gevalletje wat nauwelijks werkt.

De meeste kou lijkt me van rijwind te komen en handvat verwarming verwarmt alleen de binnekant van je handen.


Ik heb in 1985 al handvatverwarming op mijn CB 750 KZ gemaakt en dat werkte perfect..!!
 
Weet je, ik heb daar vaak aan gedacht, maar verklikkers enzo da's toch meer vrouwenwerk. Wij echte mannen zijn zo zeker van onze zaak dat we dat niet nodig hebben......toch?? |(

Mazzel,

Roland


Tja en daarom is dit dan dus ook niet de eerste keer dat het je gebeurt hé?
Vrouwenwerk..........tssssss........wacht maar eens af jij!
 
Werkt dat nou echt, handvatverwarming?

Nog nooit geprobeerd maar het lijkt me zo'n onzin gevalletje wat nauwelijks werkt.

De meeste kou lijkt me van rijwind te komen en handvat verwarming verwarmt alleen de binnekant van je handen.

Het werkt echt hoor handvatverwarming en dan heb ik :} ook nog zadelverwarming en dat is ook subliem in de winter...maar ja ik ben dan ook een oude man op BMW maar dat is een ander topic :]
 
jahaa OMA ik weet het, oud Topic... maar ik wilde toch een aanvulling doen ...

Ongeveer 1,5 week na dit verhaal overkwam het me NOG een keer. Helaas is deze keer de accu kapot gegaan. Sluiting door (waarschijnlijk) kromgetrokken platen.

Kut dus. Enfin als ik toch die $%^&* accu eruit moet halen, dan meteen die b(*#&&@%# handvat verwarming fatsoenlijk schakelen.

Rund=ezel.

MAzzel,

Roland
 
Terug
Bovenaan Onderaan