RUND!!!!!!!

aanlopen / rennen wel is geprobeerd?
zal vast niet met elke motor lukken, maar met m'n transalp iig wel. Is zeker sneller als half uur laden :P
[me]Chef heeft ooit zijn motor aan moeten duwen terwijl er 50 mede M-Fers op hem stonden te wachten op een té drukke weg in België tijdens een tour die hij zelf had bedacht |( B| [/me]
Wat was ik toen blij met mijn 250 cc rebel en niet met een 1200 goldwing of zo :o
Swa z'n accu is niet al te best :z
Snel vervangen dan, te lang wachten heeft mij ook een spanningsregelaar gekost B|
 
Handvat verwarming werkt echt.

Maar sluit um aan , bij het knipperrelais, daar staat alleen spanning bij "op contact" en dat relais kan 80 watt extra wel aan (ik heb een 80 watt handenkachel)
 
misschien handig om je accu te voorzien van een speciale plug, zodat je je acculader 's avonds in kunt PLUGGEN... laat die handvat verwarming maar de hele dag aan staan dan :+
hoe monteer je zo'n plugje dan? (vraagt de leek, die de search heeft gebruikt maar niets gevonden heeft op 'accu plug')
 
hoe monteer je zo'n plugje dan? (vraagt de leek, die de search heeft gebruikt maar niets gevonden heeft op 'accu plug')

Kijk eens bij www.louis.nl en bestel bij www.louis.de en zoek daar op M&S startsysteem, die heb ik o.a. (maar ik heb meer motoren)

Op een andere heb ik de optimate 3 van www.kalsbeek.com al inn 49 euro, gewoon aan de + en de - van de accu, en dan de stekker ergens wegwerken zodat je um zo aan kunt sluiten, het is net zo makkeijk als het klinkt
 
dat wordt dan erg lastig met mijn motor. wel eens geprobeert een scooter aan te lope? gaat ech nie lukke hoor

Een Yammie van 250 kg zie ik me ook niet zo snel aanduwen...toch die CB maar weer rijklaarmaken dan?
 
Mijn fazer wel eens aangelopen word je niet vrolijk van :(
Zx9 pas geleden nog (van een vriend) lukte helaas niet lag ergens anders aan..

En paar keer geprobeerd met een cb900f bol'dor is ondoenelijk :(
 
Mijn fazer wel eens aangelopen word je niet vrolijk van :(
Zx9 pas geleden nog (van een vriend) lukte helaas niet lag ergens anders aan..

En paar keer geprobeerd met een cb900f bol'dor is ondoenelijk :(

CB900F bolle oor? dat was me eerste moto.... die kreeg ik koud en na twee weken stilstaan nog rennend gestart. dat knopje werkte alleen als die warm stond en na een lange rit ook nog eens. zelfs me gtr lukt me duwend te starten. (zolang er nog een klein beetje prik in de accu zit) alleen heb ik dan daarna weer zware behoefte om hem weer te parkeren en ff uit te rusten op het terras dat ik net verlaten had. ik heb trouwens op de gtr een extra prikcontact gemaakt in de dash die rechtstreeks van de accu komt. (zo'n ministeker) handig voor de telefoon te laden en sávonds zo de acculader erin. bij de ZXR heb ik hem maar in het gereedschapbakje onder de buddy gemonteerd.
 
dat wordt dan erg lastig met mijn motor. wel eens geprobeert een scooter aan te lope? gaat ech nie lukke hoor


IK wil niet lullig doen maar een Scooter is GEEN motor. Ik zwai ook altijd zo laat mogelijk om zeker te zijn dat ik niet naar zo'n vermaleide Burgmann oid zwaai...

Nou ik erover nadenk....wáárom eigenlijk? hmmm.

Roland, je hoeft echt niet na elk bericht
Mazzel,
Roland

te typen hoor ;)

Mazzel,

Roland 8-)
 
een honda vfr 750f aanlopen lukt ook met compleet motorpak aan en natuurlijk de helm op.moet wel veilig blijven natuurlijk.
Maarja hoe vaak komt het voor dat een honda vfr niet electrich start????
NOOIT O-)
 
een honda vfr 750f aanlopen lukt ook met compleet motorpak aan en natuurlijk de helm op.moet wel veilig blijven natuurlijk.
Maarja hoe vaak komt het voor dat een honda vfr niet electrich start????
NOOIT O-)

toch eens hadvatverwarming installeren, echt, heel probaat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan