Runner 180 VXR Tapeind afgebroken

071boy

MF'er
8 mrt 2008
39
0
Hoi scooter liefhebbers,

Ik heb sinds een paar maanden een runner 180 4-tqakt gekocht hij is uit 2001 en heb er net 4500km opzitten.

Nu is het tapeind van mijn uitlaat bevestiging afgebroken, in cilinder.

Deze heb ik goed kunnen laten verwijderen door een metaalbewerkingsbedrijf hier in de buurt.

Nu ben ik op zoek naar nieuwe tapeinden, maar waar kan ik deze vinden, het is geen m6 en geen m8 de de scooterwinkles hier in de buurt kunnen me er ook niet verder mee helpen.

Ze willen hem zo en zo niet eens repareren omdat ze bang zijn dat die in hun winkel gestolen word.

Weet er iemand wat de maat van dit schroefdraad is of waar ik voor deze tapeinden terecht kan?

Gr Joop

ps zijn er meer mensen die dit probleem met een runner hebben gehad? schijnt vaker voor te komen een maatje heeft het al 2x gehad met zijn 50cc uitvoering
full
 
50cc uitvoering kan je zo bij dealer halen 180cc weet ik niet
bestellen moet ze zeker kunnen
 
heej joop. by sommige winkels kan je gewoon bestellen weet neit waar je woont anders weet ik ngo wel een zaakje voor je.

en een slimme tip ga niet sleutele als je het niet ken laaat het dan doen
 
Ik ben gelukkig weer een stapje verder gekomen,
Had hier thuis nog ff lopen spitten in de schuur en heb m7 boutjes gevonden.

Vanmorgen ff naar de zaak gereden en ze geprobeerd en wonder boven wonder passen ze.

Nu gaat ik maar eens opzoek naar de tapeinden, Welke winkel weet jij?

Ik woon in Leiden maar kom ook regelamatig in Amsterdam voor werk.

Sleutelen is geen probleem scooter staat mooi op een heftafel, weg hebben op de zaak een complete werkplaats alleen is deze iets meer gericht op onze 40tonners maar het gaat prima.
 
ps.

Tapeind is niet afgebroken door sleutelen, hij is nog geheel origineel, is sponrtaan afgebroken tijdens het rijden.
 
Hoi Gerrit,

Ja dat klopt helemaal als je mijn profielnaam aanvult met hotmail.com
kan je mij persoonlijk mailen, ben erg benieuwd wat jij weet.

thanks, Joop
 
Het project vervang het tapeind is afgerond, het heeft even geduurd maar gelukkig niet veel gekost.

Metaal bewerkingsbedrijf : 45,- voor het verwijderen
Easyparts : 2 euro voor nieuwe tapeinden m7x3,7cm
2 zaterdagen sleutelen, 1 voor het verwijderen van het blok en 1 voor het terugbouwen.

Joop
 
Terug
Bovenaan Onderaan