Rusland, juli 2006

Wanneer gaan we?

  • Juli 2006

    Stemmen: 12 92,3%
  • Augustus 2006

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Helaas is voor TS de rit uitgesteld ;( (zie ook de startpost). Wellicht dat anderen wel gaan, dan geven we dat wel even door ;)

Uit de verhalen van een Rusland ganger die er diverse keren geweest is, is Petersburg ook meer de moeite waard dan Moskou, hoewel ik het centrum van Moskou ook erg mooi vind.

Over de grensovergang met Finland heb ik nog nooit van problemen gehoord. Er gaan nl. nogal veel toeristen daar de grens over omdat Petersburg vrij dicht aan de grens ligt. Kijk ook even op deze site: http://www.waytorussia.net/Transport/International/Car.html , daar staat een stukje over naar Rusland met eigen vervoer.

Bedankt voor de info..

Mochten er mensen zijn die wel nog die kant op willen en na de grens een auto willen hebben klaar staan die ze verder begeleid naar St Petersburg dan kunnen ze dat laten weten (is soms wel zo handig in een vreemd land waar engels nauwelijks bekend is en omkoping meer regel dan uitzondering). Motorstalling heb ik ook al geregeld :) . Slaap plaats voor mezelf ook. Maar er zijn hotels genoeg.

Na St Petersburg ga ik vermoedelijk met de trein naar de zwarte zee en 2 of 3 weken later reis ik terug naar St. Petersburg en neem ik de motor mee terug.

Mijn vermoedelijke vertrek datum is eind Juli.
 
Hoi hoi

Ik ben ook weer thuis.
Het was erg gezellig in Leersum ik ga eens hard na denken wat te doen maar als ik het weet horen jullie het wel.

Mzzl Muppet
 
waaat.. alles weg :(

nouja gaa we weer? wie gaat er mee van hier naar Polen, afzakken tot aan Bosnië?
rondje van 5000km en prachtig.
 
Da's lekker ja!! -O-

Maar wanneer is jou planning om te gaan??
Ik zit een beetje te twijfelen!! heb nu weer allerlei ideetjes!! *D
 
precies zoals de rusland planning was, heb mijn dagen al vast staan. 14 Juli (of 15) wil ik weg gaan.

En post je plannen, ik heb nog niets vast staan hoor, behalve de globale route dan.
wil zowiezo bij italie uitkomen en langs/door Bosnië lijkt me ook wel erg mooi van boven af komend. Polen mag afvallen, ben ik nog niet helemaal zeker van of ik het de moeite waard vind.
 
Polen trekt mij idd ook het minst Tsjechië (met name het Reuzengebergte *D ) dan wel weer meer :)

En Ik heb van een collega min of meer het aanbod gekregen ff gebruik te mogen maken van zijn huisje in Zuid/Oost Zwitserland!! dat lijkt me ook wel lekker om een paar daagjes te vertoeven en wat kilometertjes te wandelen ook!! Ik weet niet of dat laatste ook tot de intresse van sommigen hier behoort??
En Ik heb ook aan Schotland zitten denken :) mijn idee begon een beetje te worden gewoon mijn tent achterop te binden,en gewoon mijn neus te volgen!! *D :P
En Ik heb ook nog zitten kijken voor georganiseerde OffRoad ritjes *D
 
Polen trekt mij idd ook het minst Tsjechië (met name het Reuzengebergte *D ) dan wel weer meer :)

En Ik heb van een collega min of meer het aanbod gekregen ff gebruik te mogen maken van zijn huisje in Zuid/Oost Zwitserland!! dat lijkt me ook wel lekker om een paar daagjes te vertoeven en wat kilometertjes te wandelen ook!! Ik weet niet of dat laatste ook tot de intresse van sommigen hier behoort??

Als je zwitserland zit laat ff weten wanneer ik kom er zeker door maar wanneer geen idee. Dan kom ik een dagje bij je langs ff bij kletsen . Dus misschien tot in zwitserland.

Mzzl Muppet
 
Als je zwitserland zit laat ff weten wanneer ik kom er zeker door maar wanneer geen idee. Dan kom ik een dagje bij je langs ff bij kletsen . Dus misschien tot in zwitserland.

Mzzl Muppet

Is goed,maar U is dus geen Wandelaar begrijp ik!! 8-)
 
Is goed,maar U is dus geen Wandelaar begrijp ik!! 8-)

Misschien wel wie weet wat voor rare talenten ik wel niet heb. Maar paar km's hiken is geen verkeerd idee hoor maar ja ik heb het altijd druk op vakantie.
eerst zwitserland dan oosterrijk dan italie venetie naar het zuiden sicile :?
dan via vaticaan stad san marino en monaco terug dus zo als je ziet druk druk druk dus ff chillen in de alpen zal me goed doen :P

Mzzl muppet
 
Misschien wel wie weet wat voor rare talenten ik wel niet heb. Maar paar km's hiken is geen verkeerd idee hoor maar ja ik heb het altijd druk op vakantie.
eerst zwitserland dan oosterrijk dan italie venetie naar het zuiden sicile :?
dan via vaticaan stad san marino en monaco terug dus zo als je ziet druk druk druk dus ff chillen in de alpen zal me goed doen :P

Mzzl muppet

MOET!! je persé dit jaar naar al die plekkies toe dan?? ;)
 
Ik wil best eens een stukje door de bergen wandelen in sweiss maar dat ligt niet echt op de route Slowakije, hongarije, Yugoslavia :) en dat vind ik toch iets interressanter. Maar op de terugweg kom in door Zwitserland heen, dus laat maar weten wanneer je er zit, misschien drop ik wel langs voor een dagje rust in de bergen :]
 
Hoi Oma

Zijn er nog mensen die in 2007 wel willen/kunnen gaan?

Mzzl Muppet

Weinig annimo geloof ik!! maar opzich wil ik het rondje nog steeds best eens maken!! *D op de AT is het helemaal goed te doen denk ik!! 8-)
 
Weinig annimo geloof ik!! maar opzich wil ik het rondje nog steeds best eens maken!! *D op de AT is het helemaal goed te doen denk ik!! 8-)


Zo als ik al zei 2 RODE ntv's op het RODE plein is veel leuker })

Als de animo zo laag blijft ga ik naar Engeland, Scotland en Ierland volgende zomer.

Mzzl Muppet
 
Nou laatste keer dat ik oma hier tegen kom ( hoop ik ) want dit is denk ik de laaste poging tot het heractiveren van dit topic ( en het doel *D )

Is er nog interresse of helemaal niet ??????????????????

Mzzl Muppet
 
Tsja....... Ik weet 't ook niet meer :? er zijn ook nog erg veel andere plekkies die mijn interesse hebben *D voor mij word het elks niet aankomend jaar vrees ik :N (sowieso eerst weer eens een Motor betrouwbaar rijdend krijgen :X ;) )
 
Tsja....... Ik weet 't ook niet meer :? er zijn ook nog erg veel andere plekkies die mijn interesse hebben *D voor mij word het elks niet aankomend jaar vrees ik :N (sowieso eerst weer eens een Motor betrouwbaar rijdend krijgen :X ;) )


Dus inieder geval 2 mensen voor rusland 2008 ;)

Mzzl Muppet
 
Terug
Bovenaan Onderaan