Ruud Frederiks 5 november bij Motoport Wormerveer

elf76

Die hard MF'er
9 nov 2003
297
0
Regio Alkmaar
Morgen (zondag 5 november) komt Ruud Frederiks met zijn Dyno bij Motoport Wormerveer.

Gaan er van hier nog mensen heen?

ELF76
 
LET OP!!!!!!!!!!

volgens de site van motoport is Ruud Frederiks in Vianen bij motoport en niet in wormerveer. maar ik weet het niet zeker dus informeer het eerst maar eens voor jullie bij de verkeerde motoport staan

ik heb ook in motoport magazine gekeken en daar staat ook in dat Ruud Frederiks in vianen is, wel zijn alle motoports open i.v.m. supersale weekend :W
 
Laatst bewerkt:
Volgens de site van motoport is ruud in wormerveer en staat er ook een testbank in vianen en die is ook van hem.
Dus hij zelf moet dan in wormerveer zijn, ik ga wel even kijken daar.
Staat ook een carver, en muziek, dus......
 
nou Ruud Frederiks was in wormerveer, was erg interasant vooral toen er een GSX1000R op de bank kwam te staan wat een heerlijk geluid om die 16000 toeren zo te horen bleren, maar ook een Aprilia rsv mile was mooi :]
 
Tja dat klopt dat ruud er was, er was ook een geweldige zanger, volgens mij wilden ze geen klanten in de zaak hebben, wat een vals geluid.. _O- _O- _O-
 
Ik ben ook ff wezen kijken.

Mij valt wel op dat veel motoren een blauwe rook uitstoten wanneer hij de motor in toeren laat terugzakken. Lijkt mij niet al te best.

Toen mijn vorige Tuono op de testbank stond had die daar in het geheel geen last van.

Iemand enig idee waardoor die blauwe rook wordt veroorzaakt. (Olie ja :) , maar waar komt die dan vandaan)

ELF76
 
Terug
Bovenaan Onderaan