ruud fredriks: TOPzaak!

Momient

Die hard MF'er
14 dec 2005
750
0
Amsterdam
dit is nog s service,
ik woon in A' dam, die zaak zit in Zeeland (goes)van t weekend ff gesproken met die man mbt filters, die ik nodig had voor mn motor, maar ik wist de maten niet precies, maar ik moesy ff bellen en dan zouden we er wle uitkomen ik bel net ff zijn vrouw op, prijsinfo etc, we kwamen er niet uit mbt de maten, dus wat zegt ze: ik stuur ze gewoon ff op (scheelt mij weer een ritje van 300km), kijkt welke er het beste bij past en die bestel je dan; ik hoefde niks te betalen of wat dan ook, ze hoefde allene mijn adresgegevens te hebben; dit is toch service of niet?bij de motoprt en safefilialen waar ik ben geweest, moet ik eerst aanbetalen, bestellen en passen, als ze niet zouden passen, moest ik ze alsnog kopen omdat ze ze besteld hebben
TOP
 
>>algemeen

tenzij je de motorzaak van fredriks te koop wil aanbieden maar dat lijkt me niet :P
 
Ik vind het ook een topzaak, had een keer een afspraak gemaakt, was alleen blijkbaar niet goed gegaan want stond niet in de agenda toen ik er kwam. Maar gewoon geholpen. Niks van gestress enzo, gewoon de tijd genomen, enorme vakkennis, en een betere motor teruggehad ;) (kitje, filter en luchtfilterhuismodificatie).
Ook gewoon eerlijk advies, over wat mogelijk is enzo. En ze zeggen het ook als een motor helemaal niet aangepast hoeft te worden.
 
Mijn fietsie is ook onderhande genomen daar en ik kan niet anders zeggen dan dat ze er prima werk afleveren :Y :Y
Als men ook begint over dynobank te praten raad ik gelijk Tovami aan in Goes ;)

TOP ZAAK!
 
Mijn fietsie is ook onderhande genomen daar en ik kan niet anders zeggen dan dat ze er prima werk afleveren :Y :Y
Als men ook begint over dynobank te praten raad ik gelijk Tovami aan in Goes ;)

TOP ZAAK!
full
 
Het betrefd hier Dynojet in Goes. Ik kom daar ook al wat jaartjes (woon op 10km afstand)en ze hebben er gewoon veel verstand van en de sfeer is altijd goed. voor je K&N filters moet je ook duidelijk daar zijn, net als tuning etc. *O*

Voor zowel auto, motor als bromfiets.
 
dit is nog s service,
ik woon in A' dam, die zaak zit in Zeeland (goes)van t weekend ff gesproken met die man mbt filters, die ik nodig had voor mn motor, maar ik wist de maten niet precies, maar ik moesy ff bellen en dan zouden we er wle uitkomen ik bel net ff zijn vrouw op, prijsinfo etc, we kwamen er niet uit mbt de maten, dus wat zegt ze: ik stuur ze gewoon ff op (scheelt mij weer een ritje van 300km), kijkt welke er het beste bij past en die bestel je dan; ik hoefde niks te betalen of wat dan ook, ze hoefde allene mijn adresgegevens te hebben; dit is toch service of niet?bij de motoprt en safefilialen waar ik ben geweest, moet ik eerst aanbetalen, bestellen en passen, als ze niet zouden passen, moest ik ze alsnog kopen omdat ze ze besteld hebben
TOP

het zijn niet altijd zoete koekjes die hij bakt hoor..
zoals: effu een run , mag ik even 40 euro vangen.. dat is 20 euro duurder dan normaal,..
Na een run met een wagen was de afstelling vreselijk kl*te deze wagen (911) liep slechter als op de heen weg. Thuis aangekomen gebeld,.. antwoord: moet je de lucht terug schroeven,.... Ik denk dan.. kom gewoon even naar me toe om hem opnieuw af te stellen of vraag of dat ik weer even naar hem thuis (goes) kan komen om hem opnieuw af te laten stellen..
Dus ik heb er geen goede ervaring mee..
 
het zijn niet altijd zoete koekjes die hij bakt hoor..
zoals: effu een run , mag ik even 40 euro vangen.. dat is 20 euro duurder dan normaal,..
Na een run met een wagen was de afstelling vreselijk kl*te deze wagen (911) liep slechter als op de heen weg. Thuis aangekomen gebeld,.. antwoord: moet je de lucht terug schroeven,.... Ik denk dan.. kom gewoon even naar me toe om hem opnieuw af te stellen of vraag of dat ik weer even naar hem thuis (goes) kan komen om hem opnieuw af te laten stellen..
Dus ik heb er geen goede ervaring mee..

je heb het nu ook over een koekblik :X
 
Dat ben ik niet met je eens, die klote mini flitskasten bijvoorbeeld. Maar ook ik vind het altijd zeer relaxed gaan bij Ruud, en hij levert goed werk. Mijn vader was altijd heel tevreden over de afstelling. Nu ga ik dit jaar ook met de Blade.
 
Terug
Bovenaan Onderaan