ruzie over de motor

:N There's nothing like the real thing :P
full
 
Komop jullie hebben toch ook wel eens pikstraf? :Y
Vertel eens eerlijk?

Hoe doen jullie dat met een prent dan?
(Ik weet het wel, dan moet ik eigenlijk zwijgen.)
 
Komop jullie hebben toch ook wel eens pikstraf? :Y
Vertel eens eerlijk?

Hoe doen jullie dat met een prent dan?
(Ik weet het wel, dan moet ik eigenlijk zwijgen.)

Uberhaupt pikstraf :X , en als je al in een relatie zit waarin dat gewoon is :? , over zoiets onbelangrijks als een bekeuring |( |(
 
Hallo allemaal.

wie van jullie heeft wel eens gezeik thuis over de motor..

nu het lente gevoel weer op komt wil ik aleen nog maar gaan rijden, dus krijg ik geregeld wat commentaar, blijf toch eens thuis .. in de winter heb je je winter project in de zomer ben je aan het rijden , je bent nooit thuis !!
je motor is belangrijker dan ik .. je geeft al je geld uit aan de motor..

klinkt jullie dat bekend in de oren?? })

wil wel graag vertellen dat ze zelf ook graag motor rijd.

hoe lossen jullie dat op thuis.. dumpen is geen optie -O-

Ik denk dat je je pas zorgen moet gaan maken als dit het enigste is waar jullie GEEN ruzie over maken.. :Y
 
ik rijd altijd veel, weer of geen weer. voor het stuntrijden moet je gewoon constant trainen wil je kunnen meedraaien. mijn vriendin herkent al deze punten maar maakt er geen probleem van.. superwijf dus!
 
Ze moet dus achteruit lopen om uit de schuur te gaan,
jij hebt hiermee dus een serieus probleem.
Of de kont is te groot of de schuur is te klein.
Mijn advies (gratis):
Liposuctie omdat het goedkoper is dan verbouwen O-) _O- :W
ey je heb t wel over mn MOEDER HE!! :P
GHEHE ik woon nog ff thuis wel zo makkelijk aangezien de schuur de garage en het sleutel/knutsel/beunhok daar allemaal staan. *O*
 
mn vriendin heeft er ook een handje van om als ze ergens niet tevreden over is of dr is wat om dan niet gewoon te zeggen wat er is maar op allerlei manieren t duidelijk te maken door express iets wel of niet te doen heel moeilijk allemaal.

Ik heb geen idee wat ik nou weer gedaan heb en moet t maar gaan raden en krijg dus de schurft dat ze zo moeilijk doet :(
waarom kunnen vrouwen nou niet gewoon duidelijk en helder zeggen wat er aan de hand is? B|
 
Enne pikstraf?



pfff jij word gepiepeld!

mn meid is veels te geil om mij dingen te gaan ontzeggen ghehe *O*
 
gewoon op zondag ochtend de wekker zetten op 6 uur ze een vreselijke beurt geven en daarna een ontbijtje voor der maken en je motor uit de schuur trekken en om 10 uur weg wezen. :Y _O-
 
Een vriend van me vroeg eens 'als je moest kiezen tussen je motor en je vrouw, wat is dan je keuze' ik zei m'n motor en nou is het al 4 jaar m'n ex :o
Heb wel opnieuw een lieve vriendin gevonden en die laat me gewoon lekker toeren en klaagt ook niet nou ik er 2 nieuwe banden onder moet hangen *D
 
Ik mag veel met de motor. Zij vindt het echter helemaal niks.
Ze houdt wel de kick van risicovolle dingen, zoals skiën en wildwaterkanoën. Ze gunt mij daarom die motorhobby echt wel. Maar ze stapt nooit achterop. Kan ik lekker losrijden. *O*

Not done in onze relatie is:
enthousiast vertellen dat in de malborobocht mijn knie het asfalt raakt. Of dat ik op de oude K met koffers 220 reed. Dan is het begrip aan slijtage onderhevig. Dodelijke blikken. Ruzie?? nee dat nog net niet. Maar als er een prent binnenkomt... ;( ;( ;( Je zei dat je alleen op het circuit te hard reed, snik. ;( ;(
Dan heb ik wel 2 weken "pikstraf". :( :(
Oeh, dat laatste :o
Gelukkig is mijn vriendin zo gek op sex dat ze dat nooooooit zal doen denk ik :P Heeft ze alleen zichzelf maar mee ;)

Ach, ik zie m'n vriendin alleen in de weekenden omdat we 100 km uit elkaar wonen tegenwoordig doordat ik zonodig ver weg moest gaan studeren |( Dat zal er ook wel mee te maken hebben ;)
 
L :+ L

Jij hebt mannen van Mars, vrouwen van Venus gelezen. :Y


En nog vele andere relatie boeken. Het is een van de bekenste en meest gebruikte. De andere boeken sluiten hier ook op aan.

Een andere tip kan ook zijn: kijk wat haar taal van de liefde is.
-wil ze lichamelijk contact (mannen vaak wel :9~ )
-wil ze lieve woordjes horen
-wil ze dat je klusjes/taken voor haar doet
-wil ze cadeautjes krijgen
-of wil ze samen dingen doen, of samen zijn.

Meestal is er een dominante taal aanwezig, maar andere talen sluiten hierbij aan. Dit is vaker bij een mens. Er is een dominante karaktertrek en andere wat minder dus.
Dus als zij weet wat jouw taal is en jij haar taal, scheelt dat weer in het moeite doen met andere dingen (die ze minder waardeert).

Voor meer vragen (zoek een psych., of andere therapeut op :+ .) Ik mag niet verder gaan dan dit '( .
 
Oh, dat laatste :o
Gelukkig is mijn vriendin zo gek op sex dat ze dat nooooooit zal doen denk ik :P Heeft ze alleen zichzelf maar mee ;)

Ach, ik zie m'n vriendin alleen in de weekenden omdat we 100 km uit elkaar wonen tegenwoordig doordat ik zonodig ver weg moest gaan studeren |( Dat zal er ook wel mee te maken hebben ;)
[/quote]


Ik hoop voor je dat ze dat noooooooit zal doen.
Als die 100 km nou eens 1 meter wordt en je ziet elkaar elke dag en je bent 15 jaar verder dan moet je nog maar eens reageren.

geniet er nog maar van (in de weekenden) _O- _O- ;-)))
 
:Y Yo, Darkness, :Y

Mag af en toe nog werl een stukkie rijden op de Soes van zoonlief maar als een eigen bike (Soes RF of Yamaha GTS) ter sprake komt begint het gedonder in de glazen. Voel met je mee maar weet ook geen andere oplossing dan rap dat project in elkaar zetten. :Y
 
je moet eens horen van motorverkopers, hoeveel mannen (moeten) afhaken als zij een motor willen kopen, omdat vrouwlief het niet wil om wat voor reden dan ook.
Dus wij beginnen een campagne: LAAT DE MAN MOTORRIJDEN.....
 
gewoon op zondag ochtend de wekker zetten op 6 uur ze een vreselijke beurt geven en daarna een ontbijtje voor der maken en je motor uit de schuur trekken en om 10 uur weg wezen. :Y _O-
_O-

Ik zou als vrouw alleen ook mee gaan om 10 uur :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan