RVS Inbus bout M8 x 100mm

De bouwmarkt :?

Je gaat toch niet voor elk (gangbaar) boutje/moertje een topic openen hoop ik :X
Mag jij voor mij alle bouwmarkten langsgaan en aangeven waar ze die hebben. Ga eerst eens zoeken voordat je gaat lopen schreeuwen :N Denk je zelf dat ik nog niet overal heb lopen zoeken

M8 100mm is erg moeilijk aan te komen, zelfs de grotere leveranciers van bevestigingsmaterialen hebben ze niet... rvspaleis.nl wel, maar die vragen voor een boutje van 45 cent 6,20 verzendkosten en daarom vraag ik het hier....
 
Laatst bewerkt:
Of je maakt het ze makkelijk en stuurt hun een envelop met daarin een euro en zo'n envelop met bubbeltjesfolie met daarop al postzegels en je eigen adres (self addressed stamped envelop zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen)?
 
Schroefdraad hoeft maar iets van 3cm te zijn... en ik heb alle bedrijven die ze hebben al gemaild of ze het in een enveloppe willen sturen, maar dan krijg je als antwoord nee, of nee we zijn een groothandel of nee er zitten nog administratiekosten bij in :Z
 
Uhm waar woon je precies in Zwolle?? Kom hem dan misschien wel ff ophalen... ff ter verificatie... gaat dus om zo'n ding van RVS 10cm lang en minimaal 3cm schroefdraad.

inbusbout_132.jpg


Stuur maar ff PM anders met eventueel je tel nr thnx!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan