Rw racing gp

Prachtig. Syarhin kun je toch niet met droge ogen een toprijder noemen. Die gast heeft in 5 seizoenen met top materiaal 2 keer een podium gehaald. In 2018 is hij door de mand gevallen door de enige rijder te zijn in de recente historie die niet vooruit te branden was op een yamaha motogp fiets. Daarna is hij een seizoen op de ktm gaan rijden waar hij kansloos achteraan reed en net zoveel punten heeft gescoord als Karel Abraham op een overjarige Ducati bij Avintia.

Lijkt er meer op dat RW de handdoek in de ring heeft gegooid en 2021 probeert te cashen omdat ze weten dat er met het huidige pakket gewoon geen spraakmakende resultaten inzitten. Jammer, maar wel begrijpelijk gezien de prestaties van de laatste seizoenen.
 
Toch ben ik heel benieuwd. Zelfde motor zonder noemenswaardige updates zet de prestaties van Bo ook wat meer in perspectief.
 
Toch ben ik heel benieuwd. Zelfde motor zonder noemenswaardige updates zet de prestaties van Bo ook wat meer in perspectief.

Ligt er ook aan wat voor banden Dunlop mee neemt. Dat bleek dit jaar voor meerdere coureurs geen pretje om mee te rijden en zeker niet voor Bo met de NTS. Laatste weekenden een andere voorband en je ziet dat het gelijk beter gaat en er vertrouwen is en zelfs weer punten wat helemaal niemand meer verwacht had.
 
Ligt er ook aan wat voor banden Dunlop mee neemt. Dat bleek dit jaar voor meerdere coureurs geen pretje om mee te rijden en zeker niet voor Bo met de NTS. Laatste weekenden een andere voorband en je ziet dat het gelijk beter gaat en er vertrouwen is en zelfs weer punten wat helemaal niemand meer verwacht had.
Zou het ook misschien aan het team van RW liggen?
Dat ze geen goede set-up kunnen vinden voor de voorzijde?
 
Het grote nadeel is dat RW de enige is met NTS frame en als enige met deze vering rijdt.

Je hebt dus met zowel het frame als de vering nul vergelijkingsmateriaal.
Als je dan een 2e rijder hebt die een stuk langzamer is dan je snelste rijder, heb je ook aan zijn input geen zak.
 
Ben ik de enige die bij janssen denkt...doe es wat aan je uiterlijk?
Dikke pofharses van hem. Profi uitstraling van niks....
Ziet eruit alsof hij net carnaval heeft gevierd en zo praat hij ook nog.

Ik vind het maar 3 x niks, al is het team er wel op vooruit gegaan dat spaan e rniet meer loopt.
 
Ligt er ook aan wat voor banden Dunlop mee neemt. Dat bleek dit jaar voor meerdere coureurs geen pretje om mee te rijden en zeker niet voor Bo met de NTS. Laatste weekenden een andere voorband en je ziet dat het gelijk beter gaat en er vertrouwen is en zelfs weer punten wat helemaal niemand meer verwacht had.
Of is het dat hij een contract had getekend met EAB ? Want de vechtlust lijkt weer iets terug en dat verschrikkelijke zielige gelul is even weg ?!
 
Of is het dat hij een contract had getekend met EAB ? Want de vechtlust lijkt weer iets terug en dat verschrikkelijke zielige gelul is even weg ?!
Voorband is echt wel een dingetje geweest.
Bo is zeker niet de enige geweest die daar over geklaagd heeft.
Baldasarri was er ook 1 van.
 
Wel jammer dat het enige Nederlandse raceteam in het MotoGP circus zo armlastig is/lijkt.

Ze rijden al met een motor die wss het minst duur is, maar ook het slechtste is, qua frame en vering iig.

En dan moeten ze volgend jaar ook nog met 2 paydrivers rijden, waarvan de Belg in Moto3 nog helemaal niets heeft laten zien en de Maleisiër die al jaren op z'n retour is.

Als de motor in 2021 niet op vergelijkbaar nivo komt met de rest, zie ik weinig perspectief.
 
Wel jammer dat het enige Nederlandse raceteam in het MotoGP circus zo armlastig is/lijkt.

Ze rijden al met een motor die wss het minst duur is, maar ook het slechtste is, qua frame en vering iig.

En dan moeten ze volgend jaar ook nog met 2 paydrivers rijden, waarvan de Belg in Moto3 nog helemaal niets heeft laten zien en de Maleisiër die al jaren op z'n retour is.

Als de motor in 2021 niet op vergelijkbaar nivo komt met de rest, zie ik weinig perspectief.
Die Belg eindigt steevast voor zijn teamgenoot, en eindigt ook altijd hoger dan zijn startpositie.:+O-)
 
Interview met Jarno Janssen over de rijderskeuze.
Bij Baltus zegt hij het (uiteraard) niet letterlijk, maar is gewoon een gedwongen keuze oa door Dorna. Hij maakt er in ieder geval een mooi verhaal van.
NTS wilde een Aziaat, vandaar Syahrin.

 
Laatst bewerkt:
Interview met Jarno Janssen over de rijderskeuze.
Bij Baltus zegt hij het (uiteraard) niet letterlijk, maar is gewoon een gedwongen keuze oa door Dorna. Hij maakt er in ieder geval een mooi verhaal van.
NTS wilde een Aziaat, vandaar Syahrin.

Waar ergens lees jij dat Dorna de vraag heeft gesteld? Kan evengoed zijn management zijn.
 
“Daarnaast wilde Dorna ook dat wij dit gingen doen.“
Nee niet letterlijk, maar dat bedoeld hij wel.
 
zullen we nooit weten. uiteindelijk zullen Barry's prestaties beslissen of het "van moeten/voor het geld" was , of een "slimme zet/talent vroeg spotten van Jarno". voor dit forum toch :P
 
Als Barry nederlander was waren de mensen hier wel trots op zn prestaties hoor @Janbros
Dan had het aan het team gelegen, of de banden.

Barry is een groot talent, afgelopen jaar kwam het er qua resultaten niet uit maar zag hem in de trainingen gewoon vastbijten achter anderen en dan zeker 2 sectoren meegaan.. Op de NTS zal hij ook geen potten breken helaas maar dat zal meer aan de fiets of het team liggen dan aan zijn talent
 
Als Barry nederlander was waren de mensen hier wel trots op zn prestaties hoor @Janbros
Dan had het aan het team gelegen, of de banden.

Barry is een groot talent, afgelopen jaar kwam het er qua resultaten niet uit maar zag hem in de trainingen gewoon vastbijten achter anderen en dan zeker 2 sectoren meegaan.. Op de NTS zal hij ook geen potten breken helaas maar dat zal meer aan de fiets of het team liggen dan aan zijn talent
Eens, ik snap niet waarom iedereen zo negatief is over Barry Baltus.
Het was verdorie zijn debuutseizoen vorig jaar en reed zo nu en dan lekker rond in de middenmoot.
Ik gun die jongen nog wel een kans hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan