Rw racing gp

Fraser Rogers, Superstock 1000 BSB piloot, zal Barry Baltus vervangen in Portimao

https://en.wikipedia.org/wiki/Fraser_Rogers
fraser-rogers-2019.ashx
 
Leuk, voor hem dan.
Ja voor hem leuk, RW schiet er weer geen steek mee op, behalve dat ze wss uit de kosten zijn.
Ze hadden beter een coureur van stal kunnen trekken die recent nog op een Kalex of Speed Up heeft gereden, dan heb je er mogelijk nog wat aan.

Bijv. een Pasini, Nagashima (ook nog Japans) of Tulovic ofzo. Een goede eind positionering kan je wel vergeten. Maar in 3 dagen kan je misschien wel wat afstelling of ontwikkeling doen.
 
Toch jammer dat het team het niet op de rit krijgt. Het is het laatste Nederlandse team in het Motogp circus. Ik zie ze graag verbeteren en er bij blijven. Anders is het straks over met de Nederlandse deelname. En dat zou na zoveel jaar wel treurig zijn.
 
Toch jammer dat het team het niet op de rit krijgt. Het is het laatste Nederlandse team in het Motogp circus. Ik zie ze graag verbeteren en er bij blijven. Anders is het straks over met de Nederlandse deelname. En dat zou na zoveel jaar wel treurig zijn.
Is toch normaal in de maatschappij....als je niet functioneert flikkeren ze je eruit , er staan er zat aan de poort te kloppen die graag willen , als ze niet verbeteren zullen ze plaats moeten maken voor een ander team , heel spijtig maar zo is het nou eenmaal.
 
Toch jammer dat het team het niet op de rit krijgt. Het is het laatste Nederlandse team in het Motogp circus. Ik zie ze graag verbeteren en er bij blijven. Anders is het straks over met de Nederlandse deelname. En dat zou na zoveel jaar wel treurig zijn.
Wat jij zegt over Bo, kan je ook toepassen op Rw. :+
Ik hoop dat ze verbeteren al is het maar om de piloten uit de lage landen een kans te geven.
 
Ben het wel met Fuzzy eens.
Alleen op deze manier denk ik niet dat ze het gaan redden.
Ze rijden met de slechtste motor in het veld (alle componenten bij elkaar) en ik vermoed dat ze daarmee rijden omdat ze niet de financiën hebben om met een Speed-Up of Kalex te rijden.
 
Ben het wel met Fuzzy eens.
Alleen op deze manier denk ik niet dat ze het gaan redden.
Ze rijden met de slechtste motor in het veld (alle componenten bij elkaar) en ik vermoed dat ze daarmee rijden omdat ze niet de financiën hebben om met een Speed-Up of Kalex te rijden.
Zolang NTS de rekeningen betaald, blijft RW verbonden aan NTS en andersom.
Het is een ultra competitief veld en de verschillen zijn klein.
Denk wel dat NTS er verstandig aan doet om met Öhlins + Brembo in zee te gaan en een betere uitlaat leverancier.
 
Ze rijden met uniek materiaal.. hoe bijzonder is dat.. :+
 
Rossi wilde ook Bridgestone, omdat je juist met ander materiaal sneller kan zijn. Voorwaarde is dan wel dat het materiaal ook sneller is of wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan