Rw racing gp

Barry reed weer met de oude kuip
 

Bijlagen

  • DSC6690.jpg
    DSC6690.jpg
    215,2 KB · Weergaven: 27
Syarhin doet het goed zeg 23e....pffff motivatie ver te zoeken lijkt me, als je absolute rookie teammaat nog beter presteert in de training, Baltus wel 24e in de race.
 
Ja, maar die Nederlandse rijder bracht geen centjes mee

Als je zo afhankelijk bent van betalende rijders, is het misschien tijd voor een andere plan van aanpak of hobby.

Van de andere kant gezien. Stel jij bent zelf professioneel coureur. Wat hoor jij nou liever?
A). Wij hebben jou er graag bij, want je doet 't zo goed.
B). Nou kom dan maar, want je betaald zo leuk.
:?:?

Eigenlijk kan ik beter de vraag stellen;
Is RW een motorraceteam, of een motorverhuurbedrijf?
 
Is RW een motorraceteam, of en een motorverhuurbedrijf?
Fixed, en het antwoord is ja.

Racen is duur. Zelfs in de koningsklasse rijden regelmatig coureurs mee die zelf waarde inbrengen in de vorm van euro's en/of sponsoren. Hun verdienmodel is dan (een combinatie van) óf niks, óf de bonussen die ze bij elkaar kunnen rijden, óf persoonlijke sponsoren. Xavier Simeon betaalde een miljoen euro (via de Belgische... motorbond? Televisie?) om voor Avintia uit te mogen komen in de MotoGP. Karel Abraham heeft het team aan salaris volgens mij niks gekost. En Abraham verdween pas uit de MotoGP, toen Tito Rabat een nog grotere zak met geld meenam.

Wat mij betreft is er weinig schande aan voor de derderangs teams, om de coureurs de rekening te laten betalen. Deden ze dat niet, waren ze er niet, en dat zou ook zonde zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan