RWP-da Liks ,paar nieuwe foto´s

stoppie3jd.jpg
 
laatst nog een paar heeele lange wheelies gefilmd op de maasvlakte met een digifotocameraatje vanuit de auto, ff kijken of ik die kan plaatsen binnenkort. :W
volgens mij echt wheelies van 2 minuten..
 
Erg netjes!!! :}


Kan echt niet wachten tot ik volgend jaar geld genoeg heb om ook een stuntbike te kopen! Is iets dat ik al heel lang erg graag wil!

Ik weet niet waar jullie altijd precies stunten, maar ik wil wel eens ene keertje komen filmen :)
 
nee geen body armor daar, hoop niet dat je je eraan stoort. wat betreft jouw foto :o jee dat gaat fout... misschien niet op deze foto maar dat is HET recept voor ongewild achterovergaan. je staat op je achterste steppies, in een heel krampachtige houding, je kan niet bij je rem..
in deze houding is het balanspunt een stuk lager, en je hoeft er maar een klein stukkie overheen te gaan en je krijgt m niet meer terug (zo zonder achterrem) -O-
zou maar uitkijken en gewoon blijven zitten eerst!!
 
nee geen body armor daar, hoop niet dat je je eraan stoort. wat betreft jouw foto :o jee dat gaat fout... misschien niet op deze foto maar dat is HET recept voor ongewild achterovergaan. je staat op je achterste steppies, in een heel krampachtige houding, je kan niet bij je rem..
in deze houding is het balanspunt een stuk lager, en je hoeft er maar een klein stukkie overheen te gaan en je krijgt m niet meer terug (zo zonder achterrem) -O-
zou maar uitkijken en gewoon blijven zitten eerst!!

:^

Zie je ook 2 hele tegenover gestelde dingen doen , je gaat op je achtersteppies staan omdat je motor dan makkelijker de lucht in gaat ... maar vervolgens ga je met je volle gewicht zo ver mogelijk naar voren hangen omdat je "bang" bent ...
 
nee geen body armor daar, hoop niet dat je je eraan stoort. wat betreft jouw foto :o jee dat gaat fout... misschien niet op deze foto maar dat is HET recept voor ongewild achterovergaan. je staat op je achterste steppies, in een heel krampachtige houding, je kan niet bij je rem..
in deze houding is het balanspunt een stuk lager, en je hoeft er maar een klein stukkie overheen te gaan en je krijgt m niet meer terug (zo zonder achterrem) -O-
zou maar uitkijken en gewoon blijven zitten eerst!!

ik pak me achterrem er ook bij hoor O-)

:^

Zie je ook 2 hele tegenover gestelde dingen doen , je gaat op je achtersteppies staan omdat je motor dan makkelijker de lucht in gaat ... maar vervolgens ga je met je volle gewicht zo ver mogelijk naar voren hangen omdat je "bang" bent ...

eh, nee :P deze pic is niet zo best getimed. dit is bij het neerkomen
 
Laatst bewerkt:
nee geen body armor daar, hoop niet dat je je eraan stoort. wat betreft jouw foto :o jee dat gaat fout... misschien niet op deze foto maar dat is HET recept voor ongewild achterovergaan. je staat op je achterste steppies, in een heel krampachtige houding, je kan niet bij je rem..
in deze houding is het balanspunt een stuk lager, en je hoeft er maar een klein stukkie overheen te gaan en je krijgt m niet meer terug (zo zonder achterrem) -O-
zou maar uitkijken en gewoon blijven zitten eerst!!


hij zal denk ik wel moeten met zijn gs500e :X
 
Met over zonder een motor te totallen?:Y

[me]Roy "R" heeft geen goedkoop stunt barrel... B| [/me]
ik ook niet... goed hij kost geen 6000 euro maar ook weer niet bepaald goedkoop om mee te stunten. wel de beste investering die ik ooit gedaan heb :Y
 
Ik heb er zin an voor zondag.

Gaat alleen wel met standaard vertanding worden, moet wel lukken toch?
 
ik ook niet... goed hij kost geen 6000 euro maar ook weer niet bepaald goedkoop om mee te stunten. wel de beste investering die ik ooit gedaan heb :Y

Motor van 13 ruggen van een klein jaar oud vind ik nog minder geschikt om echt te stunten :X


Ja he? Nou troost je, misschien binnenkort niet meer. [me]Roy "R" gaat weer beetje naar school zoals het eruit ziet en moet dus wat geld los maken.
[/me]


Gixxer deruit en goedkoop racebarrel erin :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan