RWP-da Liks ,paar nieuwe foto´s

Trouwens... ik maak wel wheelies. Alleen met genoeg speling :)

full
 
Gister op de Hogeschool Rotterdam Museumpark stond ik naastje geprakedeerd die groene kawa.
Echt heel vet ding, dan niet gesproken over wat je ermee uitvreet. :} :} :}
*D
 
cool!
als je me herkent volgende keer geef je maar ff een gil, ff ouwehoeren.. ben er niet vaak want loop stage, volgende keer is pas over een maand op vrijdag :+
 
cool!
als je me herkent volgende keer geef je maar ff een gil, ff ouwehoeren.. ben er niet vaak want loop stage, volgende keer is pas over een maand op vrijdag :+


terugspot, zag jouw bike ook! leuk, die vlammen, zijn dat stickers?


Grootste deel zijn stickers idd , Het is nog een beetje een proefversie zeg maar. De motor is voorlopig nog niet af. De velgen iig wel :9~ . Normaal kom ik op een crosser naar school en zodra ik je zie trek ik je wel ff achterover :P
 
nog mensen voor een uitgebreide wheelieles morgenmiddag? hebben er 2 afgezegd dus is wel wat plek. tegenprestatie = benzine, of een klein bedrag.. voor mijn part 2 pakkies marlboro O-) :W
 
hey da liks ik las in een ander topic dat je nog gebruikte banden zoekt ik heb nog een 190 achterband liggen in redelijke staat een bridgestone is het wat voor je. je mag hem zo ophalen voor nop. :Y
 
nog mensen voor een uitgebreide wheelieles morgenmiddag? hebben er 2 afgezegd dus is wel wat plek. tegenprestatie = benzine, of een klein bedrag.. voor mijn part 2 pakkies marlboro O-) :W

Doe je dat nooit op zaterdag? zondag kan ik namelijk bijna nooit.
tegenprestatie is natuurlijk geen probleem :}
 
hey da liks ik las in een ander topic dat je nog gebruikte banden zoekt ik heb nog een 190 achterband liggen in redelijke staat een bridgestone is het wat voor je. je mag hem zo ophalen voor nop. :Y
als er nog een paar mm opzit prima! thanks, zit je wel een beetje in de buurt ergens?? Rotterdam?

en Buuk, zaterdag kan ook geregeld worden. als er maar meerdere tegelijk kunnen dan , anders is het voor mij niet echt de moeite waard omdat ik dan behoorlijk moet verhuizen qua spot.
 
als er nog een paar mm opzit prima! thanks, zit je wel een beetje in de buurt ergens?? Rotterdam?

en Buuk, zaterdag kan ook geregeld worden. als er maar meerdere tegelijk kunnen dan , anders is het voor mij niet echt de moeite waard omdat ik dan behoorlijk moet verhuizen qua spot.

oke hoor het wel.
mocht je wat meer weten kan je het dan mailen?

bvd Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan