RWP Wheelyles Topic&Beeldmateriaal deel 5

n.a.v. een circuit-rijvaardigheidstraining op Midland ben ik eens aan de slag gegaan met de bocht insliden en dan naadloos door een kneedown in. highside city natuurlijk, maar daar was ik me van tevoren al bewust van. Ging allemaal prima gelukkig :) sliden deed ik al, alleen nog niet tijdens de slide verzitten en door een bocht in kneedownen.. love it!


20150718-IMG_9512.jpg

20150718-IMG_9502.jpg

20150718-IMG_9462.jpg
 
Weet iemand nog een leuke instap stuntmotor te koop? F2/F3 ofzo. Da Liks had mij al gewezen op zijn oude F2, maar daar is al 750 euro op geboden en gezien de staat lijkt dat wat teveel van het goede :+ Of welke sites kan in de gaten houden voor stuntbikes die te koop worden aangeboden?

Dutch Stunt forum kom ik niet op, klopt dat?

Thanks!
 
Stuntforum ligt er even uit, de beheerder zit in Suriname dus dan gaat het allemaal niet zo snel :+

Ik weet nog een speedtriple tekoop helemaal stuntklaar, geen idee wat dat moet kosten maar ik kan het eens vragen.
 
dat hij ook een cb500 heeft om mee te stunten en je er veel over kan vertellen (maar dat is te makkelijk om zo te zeggen :+ ).
 
En niet alleen ik ;)
Vertel vertel! :+ Ga morgen kijken bij een 2003 CB500 met 57.000km. Ik dacht, valbeugeltjes erop, litertje olie erbij en misschien later ander stuurtje, en goan! :] Nu nog even goeie spot vinden in Dordrecht (en omgeving).. de spot langs A16 op 1km afstand van m'n huis gaat 'm niet meer worden |(
 
Succes met de spot, ik heb heel Dordt en omgeving al afgezocht maar niets kunnen vinden.

De Makro is tegenwoordig ook open op zondag, daar hoef je het niet te proberen want dan ga je gegarandeerd problemen krijgen. De spot langs de A16 kan op zich wel maar het ligt er vol met bladeren, rommel en blokken beton. Voor een beginnende stunter echt ongeschikt want 1 misser en je zit op de betonblokken.
 
Da's niks nee. Makro al aan gedacht, maar is inderdaad open op zondag. Maar er zijn vast wel wat andere weggetjes op industrieterrein de Kil 3 te vinden daar? Die kantoortjes zullen vast niet open zijn op zondag. Maarja, als jij niks gevonden hebt zal er wel niks geschikts zijn. Ben een keer bezig geweest op de Vogelaarsweg achterin de Merwelanden, maar daar werd ik na 1,5 uur door een motoragent aangesproken (toen ik gelukkig net weggereden was). Bedrijf daar had ze gebeld..

Ik wist natuurlijk niks over een "blauwe motor die wheelies aan het oefenen was" O-) Agent wist natuurlijk wel beter, maar lachte sportief en reed weg..

Kunnen we die betonblokken niet gewoon wegslepen? Ik ken nog iemand met een zware Dodge :P

Waar doe je het nu dan? Anders PM..
 
Laatst bewerkt:
Beetje minder toch wel, hij heeft z'n stunter verkocht.

Ik dacht dat ik eerder al gepost had, maar je plannen met CB zijn prima :Y Om te beginnen hoef je niet veel meer te doen dan dat. De rest komt later wel. Toffe dingen, die CB'tjes.
 
Zo mannen, het is deze CB500 uit 2003 met 57.000km geworden! Gisteren opgehaald in Limburg:

207m9o9.jpg


2j2g6qp.jpg


Eigenlijk kon het niet voor die prijs, ging er heen met het idee dat het een wrak zal zijn, maar hij is echt in nette staat. Alle testen doorstond 'ie, dus heb hem voor een hele nette prijs meegenomen. Geen originele uitlaat (helaas), wel db-killer, dus hoop dat ik niet teveel herrie maak.

Vandaag al de eerste clutch ups geprobeerd, en al na 5 minuten kon ik een mini hupje op de koppeling :+ Eerst ga ik valbeugeltjes maken met pa (metaalbewerker), dan ga ik echt oefenen. En natuurlijk de wheelieles bijwonen ;)

Zal me ook graag willen voorstellen op het stunt forum, maar helaas is m'n account nog niet actief! :P

Lemmy (of anderen), als je nog tips hebt intussen voor wheelies met de koppeling, schroom niet :P
 
Laatst bewerkt:
~
n.a.v. een circuit-rijvaardigheidstraining op Midland ben ik eens aan de slag gegaan met de bocht insliden en dan naadloos door een kneedown in. highside city natuurlijk, maar daar was ik me van tevoren al bewust van. Ging allemaal prima gelukkig :) sliden deed ik al, alleen nog niet tijdens de slide verzitten en door een bocht in kneedownen.. love it!

Slide je door de achterrem of door versnellingen terug te gaan? Ziet er goed uit!


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][/quote

Slide je door de bocht dmv je achterrem of schakel je terug?

Ziet er goed uit!
 
Laatst bewerkt:
Geen tips zonder te weten hoe je het doet... dan blijft alleen 'heul veul oefenen' over. Lesje volgen is altijd een goed idee :Y
 
n.a.v. een circuit-rijvaardigheidstraining op Midland ben ik eens aan de slag gegaan met de bocht insliden en dan naadloos door een kneedown in. highside city natuurlijk, maar daar was ik me van tevoren al bewust van. Ging allemaal prima gelukkig :) sliden deed ik al, alleen nog niet tijdens de slide verzitten en door een bocht in kneedownen.. love it!


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



netjes hoor!

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan