RXA helm (of iets anders?)

Phoopascopa

Rookie
27 apr 2009
5
0
Hoi, korte vraag.

Ik heb sinds kort een motor. Nu zag ik op marktplaats een RXA helm staan.

Kan men voor 100 euro een beetje een helm kopen of niet?

Ik vroeg mij af of dit een bekender merk was of dat het gewoon een of ander Chinees import spul is? Op een domein rxa.nl kan men er niets over vinden.



Als RXA niets is, wat is dan eventueel een goed merk helm?

Groeten.
 
Laatst bewerkt:
Als je opzoek bent naar een goedkope helm kijk dan even bij onze buren in Duitsland.
Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit & POLO Motorrad ▷ Motorradbekleidung und Motorradzubehör
Je woont in Limburg dus ik zou zeggen spring in de auto en op naar Polo of Louis, daar ga je een helm vinden voor jouw budget. ;) (ook als je wat meer geld wilt besteden kun je er ook goed terecht :Y )
Wil je kijken hoe veilig of onveilig een helm uit de test komt, kijk dan eens op SHARP - THE HELMET SAFETY SCHEME

Succes met je keuze *D
 
Nooit een helm kopen zonder dat je hem gepast hebt. Als je budget lager ligt dan zijn er genoeg goeie goekope merken die wat lawaaierig zijn. Vaak na aantal maanden of jaren wil je betere.

Airoh, Carberg, HJC, Nolan, er zijn zat goedkope merken dus ik zou zeggen ga naar Duitsland en probeer het eerst te passen.

Veel succes
 
Als je opzoek bent naar een goedkope helm kijk dan even bij onze buren in Duitsland.
Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit & POLO Motorrad ▷ Motorradbekleidung und Motorradzubehör
Je woont in Limburg dus ik zou zeggen spring in de auto en op naar Polo of Louis, daar ga je een helm vinden voor jouw budget. ;) (ook als je wat meer geld wilt besteden kun je er ook goed terecht :Y )
Wil je kijken hoe veilig of onveilig een helm uit de test komt, kijk dan eens op SHARP - THE HELMET SAFETY SCHEME

Succes met je keuze *D

Thanks. De reacties op het motor-forum schieten altijd lekker op. Prima info weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan