Sralitch
Rookie
Project topic van mijn eerste motor.
Voor begin, zie Nieuwe gebruikers topic.
Søren is mijn eerste motor, gekocht slechts 11 dagen na het behalen van mijn A(code 80) rijbewijs.
Zoals bij eigenlijk al mijn voertuigen onvoorkomelijk is, zal Søren omgetoverd worden tot verkeersregelaarvoertuig, gezien ik in mijn vrijetijd graag organisaties help met de uitvoerting van truckruns of andere soortgelijke evenementen.
Deze omtovering zal hier zichtbaar zijn.
Een eerste obstakel waar ik tegenaan loop is dat het orginele stuur van de GS500e wat te wense overlaat. Ik heb reeds een telefoonhouder erop geschroeft... en nu is het stuur eigenlijk al vol. Nu was ik aan het kijken naar de mogelijkheid om het orginele twee delige stuur om te wisselen voor een één delig stuur.
Hiervoor heb ik momenteel het oog op de volgende items:
Neken mounts om een aftermarket stuur op de kroonplaat te kunnen plaatsen en een ABM Stuur om het geheel af te maken.
Nu is dit waar ik op uitkom, maar extreem veel motor sleutelervaring heb ik nog niet, dus heb geen idee of ik hiermee in de juiste richting aan het denken ben.
Ik hoop dat er iemand op het forum mij kan informeren of ik goed zit, of mij kan helpen met wat ik anders moet doen.
Alvast bedankt,
Sralitch
Voor begin, zie Nieuwe gebruikers topic.
Søren is mijn eerste motor, gekocht slechts 11 dagen na het behalen van mijn A(code 80) rijbewijs.
Zoals bij eigenlijk al mijn voertuigen onvoorkomelijk is, zal Søren omgetoverd worden tot verkeersregelaarvoertuig, gezien ik in mijn vrijetijd graag organisaties help met de uitvoerting van truckruns of andere soortgelijke evenementen.
Deze omtovering zal hier zichtbaar zijn.
Een eerste obstakel waar ik tegenaan loop is dat het orginele stuur van de GS500e wat te wense overlaat. Ik heb reeds een telefoonhouder erop geschroeft... en nu is het stuur eigenlijk al vol. Nu was ik aan het kijken naar de mogelijkheid om het orginele twee delige stuur om te wisselen voor een één delig stuur.
Hiervoor heb ik momenteel het oog op de volgende items:
Neken mounts om een aftermarket stuur op de kroonplaat te kunnen plaatsen en een ABM Stuur om het geheel af te maken.
Nu is dit waar ik op uitkom, maar extreem veel motor sleutelervaring heb ik nog niet, dus heb geen idee of ik hiermee in de juiste richting aan het denken ben.
Ik hoop dat er iemand op het forum mij kan informeren of ik goed zit, of mij kan helpen met wat ik anders moet doen.
Alvast bedankt,
Sralitch