S.m. venray 31-7 en 1-8 ?

  • Onderwerp starter Anoniempje327
  • Startdatum
A

Anoniempje327

Guest
Klop het dat er 31-7 en 1-8 een wedstrijd is in venray?
En als dit zo is, mag je hier rijden met een proeflicentie?
 
Klop het dat er 31-7 en 1-8 een wedstrijd is in venray?
En als dit zo is, mag je hier rijden met een proeflicentie?
Voor zover ik weet ja en ja

Op 31-7 mogen ze alleen niet voor 12 uur 's middags starten dus ik weet niet hoe het tijdsschema gaat worden. Zijn ze nog over bezig.
 
Weet je ook waar ik hierover iets kan terug vinden?
 
Weet je ook waar ik hierover iets kan terug vinden?
Ik kreeg vandaag toevallig net een brief van de KNMV omdat ik een licentie heb. Voor de rest weet ik ook nog niets. Maar wat wil je precies weten? Een proeflicentie kun je gewoon aanvragen en voor de rest zou ik niet op al te veel informatie rekenen. De KNMV is nou eenmaal niet erg communicatief. Op de KNMV site staat zelfs nog steeds dat er -nog- geen regelement voor 2004 is terwijl het al eind juli is. Natuurlijk moet je wel aan alle regels voldoen he?
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg vandaag toevallig net een brief van de KNMV omdat ik een licentie heb. Voor de rest weet ik ook nog niets. Maar wat wil je precies weten? Een proeflicentie kun je gewoon aanvragen en voor de rest zou ik niet op al te veel informatie rekenen. De KNMV is nou eenmaal niet erg communicatief. Op de KNMV site staat zelfs nog steeds dat er -nog- geen regelement voor 2004 is terwijl het al eind juli is. Natuurlijk moet je wel aan alle regels voldoen he?
wat ik wil weten:
Hoe lang van tevoren moet ik de daglicentie aanvragen?
Is een eendelig pak verplicht, of mag ik rijden met een 2-delig?
Wat gaat me het kosten?
Zitten die springbulten er nog in zoals in voorgaande jaren?
ik geloof niet dat mijn rug daar blij mee is.
 
wat ik wil weten:
Hoe lang van tevoren moet ik de daglicentie aanvragen?
Is een eendelig pak verplicht, of mag ik rijden met een 2-delig?
Wat gaat me het kosten?
Zitten die springbulten er nog in zoals in voorgaande jaren?
ik geloof niet dat mijn rug daar blij mee is.
Je proeflicentie moet je in principe 4 weken van tevoren aanvragen maar mijn ervaring is dat dat best nog wel wat later kan. Hou er wel rekening mee dat je je startnummer wel eens op de dag zelf zou moeten opplakken. Ik heb er vorig jaar een paar keer naar moeten vragen want van de KNMV zelf kreeg ik helemaal geen bericht.

Een tweedelig pak mag als je op een proeflicentie rijdt.

De kosten zijn de kosten van de proeflicentie + 50 euro startgeld + 20 euro huur van de transponder + eventueel nog een milieumat van 14 euro. Best een hoop geld eigenlijk.

Op zich is deze info ook wel op de site van de KNMV en supermotardnederland.nl te vinden.
 
Als iemand wat meer informatie heeft, graag.
Ben bij het EK2002 geweest, dus het circuit de Peel weet ik wel te vinden, maar heeft iemand een tijdschema, toegangsprijzen en dat soort info?
URL bv wel handig, Google levert niet zoveel bruikbare info '(

Thanks, Dutch
 
Terug
Bovenaan Onderaan