\'s nachts of \'s avonds rijden

Bigconvoy

Die hard MF'er
13 jun 2001
516
0
Ergens in ons kikkerlandje
Zijn er hier mensen die dat doen...???
Doe het zo al en toe, heerlijk is dat gewoon. Geen verkeer waar je je druk over hoe te maken.
Je kunt je zo lekker uitleven.
Ben trouwens volgens mij gigantisch geflitst...zag wat flitsen acht mij. 140Km/h waar 70Km/h mag..!!
:( :( :( |( |( |(
Ja, wat nu..???

En nog mijn zonnebrilletje op 8-) })
 
Het is idd absoluut fun om \'s avonds nog een rondje te scheuren... Je ervaart dan veel minder de remmende werking van blik })

Wel blijft het opletten voor flitsers... \ '(

Ook een probleem: Plots beslagen vizier... Overdag zie je dan al weinig, \'s nachts op een onverlichte snelweg met 230 is het helemaal niet lollig...
 
Ik werk in onregelmatige diensten, dus..... moet ik noodgedwongen op absoluut de gekste tijden de weg op. In het geval van na 12 uur s\'nachts en voor 6 uur s\'ochtends is het wel heerlijk rustig.
Ken je lekkah knalluh op de weg }) meestal slapen die flitsboy\'s dan ook!! (toch wel blijven opletten, sommige weggebruikers die \"slaap rijden\") *D
 
\'s nachts rijden is heerlijk, behalve als het regent.. want dan zie je dus echt geen klap.
Plus dat dan ook nog de lampen van alle tegelichters zo heerlijk spiegelen in al die regendruppels :(

Sinds dat een vriend van me een keer de bocht te krap nam en in de sloot belandde rijd ik nauwelijks meer in het donker.
 
Of buiten de bebouwde kom, mensen die met grootlicht rijden.
Irritant is dat...meestal als ik een paar keer sein gaan ze wel over op gedimt licht.
Ik rij zelden met grootlicht, alleen als het echt nodig is. Idd \'s nachts rijden als het regent is zeker niet aangenaam. Je ziet nooit put deksels en olie op de wegen. :( :(
ben ook al een keer daardoor onderuitgegaan. |( |(
 
ik heb weleens last van nachtblindheid en geloof me, dan wil je niet op een motor zitten. Vooral van licht naar donker en dat heb je natuurlijk regelmatig op de motor als er een tegenligger aan komt met zijn lichten in je gezicht.

Erg klote, maar soms ook wel leuk (zonnebrilletje)
 
Laatst gedaan, \'s nachts rijden over bochtig weggetje, waarbij je de bochten pas op het laatste moment zeg, ik kende het weggetje redelijk goed, en dat was maar goed ook... :)
 
Revolution: Edo en ik hebben gisteren bij de bocht zitten racen, ik zweer die moet[/i] je \'s avonds een keertje nemen. Hij is echt super. *D *D *D
Edo knietje schrapen en ik natuurlijk niet.. |( |( |(
Edo had het er nog over dat jij door die bocht wilde rijden. ;) ;) ;)
 
s\'Nachts rijden doe ik zo weinig mogelijk. De dynamo op mijn fiets heeft net genoeg capaciteit om de accu bij te laden bij gewoon gebruik (dus zonder licht rijden ).
Moet ik toch onverhoeds met licht rijden dan weet ik niet hoever ik kom, ik moet dat toch eens uitproberen.
De dynamo op mijn fiets kun je vergelijken met een uit de kluiten gewassen exemplaar die op bromfietsen gebruikt worden. Bij het ontwerpen van mijn motor waren ze die dynamo volgens mij vergeten zo van....\"shit er was toch nog iets....ja..ja er moet ook nog zoiets als een dynamo maar daar is geen plaats meer voor\". Toen hebben ze hem maar aan de rechterkant aan de krukas gekoppeld. daarom die bult aan de rechterkant.
 
Revolution: Edo en ik hebben gisteren bij de bocht zitten racen, ik zweer die moet[/i] je \'s avonds een keertje nemen. Hij is echt super. *D *D *D
Edo knietje schrapen en ik natuurlijk niet.. |( |( |(
Edo had het er nog over dat jij door die bocht wilde rijden. ;) ;) ;)
Yeps, we moeten nog eens te rijden...

Toevallig net deze week met Edo over gehad. :)
 
Wat dacht je van \'s ochtends heel vroeg rijden? Laatst om 4.30h naar Parijs gespeerd. Konstant iets van 220kmh gereden in het pikke donker. Nauwelijks verkeer. 3,5 uur later stonden we onder de Eiffeltoren.
Schitterend! *D
 
in de zomer wel eens gedaan.. heerlijk weer \'s avonds lekker verfrissend koel en dan maar rijden.. zalig
 
Heeeeeeeeerlijk langs boulevard rijden na gegeten te hebben...uurtje of 23:00...that\'s life...
En verkeer is stuk minder snachts, dus kan ik nog gekker doen... })
 
Ben trouwens volgens mij gigantisch geflitst...zag wat flitsen acht mij. 140Km/h waar 70Km/h mag..!!
:( :( :( |( |( |(
Ja, wat nu..???

Ja dat wordt FLINK lappen, aangezien je harder dan 50km/u reed en je daar normaal je rijbewijs en eventueel je voertuig bij kwijtraakt. Maar aangezien je geflitst bent en ze je niet staande hielden langs de weg gaat het misschien iets anders op, maar volgens mij mag je wel naar de rechtbank uitleggen waarom je gas \'bleef hangen\' :) (gewoon Marco Bakker na doen)
En \'r zit misschien dan ook een kans in dat je eventjes niet mag rijden.. maarja, je hoort het vanzelf wel van het CJIB, of niet natuurlijk.
 
Heerlijk is het om in een pikdonkere nacht op een overlichte weg te rijden, zonder tegenliggers en ander verkeer (naar wassenaarse slag (strand) bijvoorbeeld).

Groot licht aanknippen en gassen maar! 8-)
 
In het weekend en dan met name zondag \'s ochtends vroeg kan je knallen. Vrijwel niemand op de weg :P

CU FiZeR :9~
 
klopt
heb meestal ook een donker vizier
heb zo eens bijn met 200 plus achter in een auto gestaan.
ik donker vizier hij smoke achterlichten.
weet je ineens hoe hard je ging
 
Terug
Bovenaan Onderaan