S&S slip-ons op een Harley Fat Bob 2022

herwarth

Rookie
10 jun 2022
25
42
Allen,
Ik sta op het punt om een nieuwe HD Fat Bob aan te gaan schaffen.
Nu wil ik de einddempers gaan vervangen voor slip-ons voor beter geluid.
Op youtube hoor ik eigenlijk overal dat je ook je luchtinlaat moet doen en dan een tune, maar ik wil alleen maar wat extra geluid. Ik hoef dan ook helemaal geen ander luchtfilter, want het stock filter vind ik mooi zat.
De S&S slip-ons zijn voor mij interessant omdat je hier ook dB-killers bij krijgt die je er dan in kan schroeven als je in Duitsland gaat toeren.
Dus zijn de slip-ons met het standaard filter mogelijk en moet je dan tunen?
 
Hummmm, herrie is uit, stigmatiserend.
Voor omwonende hinderlijk. Wanneer land dat eens?
Voor mij: volslagen nutteloos.
Ga lekker in Duitsland wonen.
ehmmm het gaat om een iets donkerder geluid die ik in twee trappen in kan stellen met die slip-ons. dus alles erin is volgens keurmerk geldig. 1 demper eruit is wat luider maar nog mild. tweede demper eruit is super luid.
 
Het zijn uiteindelijk de Vance & Hines slip-ons geworden. Qua geluid vergelijkbaar met de Grand nationals maar ik vind ze er mooier uit zien.
 
Ik heb de motor nu ruim 1 jaar en ik ben al redelijk wat customizations verder. Uiteindelijk heb ik de Vance & Hines slip-ons verkocht en er een full uitlaatsysteem onder laten zetten van S&S. Gelukkig had ik de laatste zwarte in NL te krijgen omdat het model eruit gaat.
Het gaat hier om de 50 state legal variant waar ze netjes dB reducers in zetten die je er niet zomaar uit kunt halen.
Zonder dB reducers klinken ze goed. Met tam en geschikt voor een ritje in DLD
 

Bijlagen

  • IMG_1191.jpeg
    IMG_1191.jpeg
    345,8 KB · Weergaven: 3
Terug
Bovenaan Onderaan