's werelds duurste motorfiets

Het is dan ook wel de meest bekeken motor ter wereld. Je koopt iets unieks.
Helaas staan er nog tiientallen andere Captain America's in verschillende musea, waarvan iedereen beweert dat het de echte is. De echte brand volgens mij af aan het eind van de film.

Misschien is het een belegging. Maar ik vraag me af wat er van over blijft als iedereen die de film gaaf vond overleden is.
 
Het is dan ook wel de meest bekeken motor ter wereld. Je koopt iets unieks.
De echte brand volgens mij af aan het eind van de film.

Ze hadden vier van die motoren om te filmen. Eentje is in de brand gevlogen, de andere drie zijn gestolen. Die in de brand is geweest is verkocht en gerestaureert, en die is nu verkocht. Als 'ie niet verbrand was, dan was 'ie ook gestolen.
 
Ze hadden vier van die motoren om te filmen. Eentje is in de brand gevlogen, de andere drie zijn gestolen. Die in de brand is geweest is verkocht en gerestaureert, en die is nu verkocht. Als 'ie niet verbrand was, dan was 'ie ook gestolen.
dus eigenlijk is het geen echte want ik neem aan dat er allemaal nieuwe onderdelen op moesten komen.
Waar zouden die andere drie dan gebleven zijn?
En terechte opmerking, nu is dat ding zoveel waard maar wat over 30 jaaR?
 
dus eigenlijk is het geen echte want ik neem aan dat er allemaal nieuwe onderdelen op moesten komen.
Waar zouden die andere drie dan gebleven zijn?
En terechte opmerking, nu is dat ding zoveel waard maar wat over 30 jaaR?

Toen ze gestolen werden was de film nog geen cult film, dus ze zijn gewoon verkocht als gestolen motoren. Omgekat of in onderdelen verkocht, neem ik aan. Niet meer terug te vinden. En het artikel zegt dat de prijs van dure motoren alleen maar omhoog zal gaan. Ik denk niet dat de prijs van de Captain America motor omlaag zal gaan.
Er staat een link in het artikel naar een ander artikel waarin je kunt lezen over die drie gestolen motoren, en over Steve McQueen die zes van de top honderd dure motoren heeft gehad. Sommige waren zo duur omdat McQueen er op gereden had in een film. Stukje over McQueen is wel leuk.
 
Toen ze gestolen werden was de film nog geen cult film, dus ze zijn gewoon verkocht als gestolen motoren. Omgekat of in onderdelen verkocht, neem ik aan. Niet meer terug te vinden. En het artikel zegt dat de prijs van dure motoren alleen maar omhoog zal gaan. Ik denk niet dat de prijs van de Captain America motor omlaag zal gaan.
Er staat een link in het artikel naar een ander artikel waarin je kunt lezen over die drie gestolen motoren, en over Steve McQueen die zes van de top honderd dure motoren heeft gehad. Sommige waren zo duur omdat McQueen er op gereden had in een film. Stukje over McQueen is wel leuk.
Ben benieuwd ;)
doet mij een beetje denken aan die programmas op discovery. dan kopen ze speelgoed en strips op om weer door te verkopen aan wat nu 40-tigers zijn die het speelgoed uit hun jeugd weer wil.

Andere generatie, andere dromen, andere hebbedingen.
Maar goed, niuet dat ik het geld zo heb liggen of zo dat ik het overweeg :P
 
mmm, de enige film waar ik ooit uitgelopen ben. Easy Rider. Maar ik zal hem wel niet begrepen hebben.
 
In 1969 was het een heel bijzondere film. Met Peter Fonda, Dennis Hopper en een of andere onbekende jonge acteur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan