S1000RR Deel 5: laat de HP4 maar komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snelle jongens. Kom ik aankakken met mn dubbele cijfers. 2:11 of 2:13 zoiets vorig jaar. Dit jaar nog maar 1x gereden.
Dus iedereen in groep 4?
Ik zal even nadenken of ik me voor groep 3 ga inschrijven.
Kan ik op jullie spullen in de box letten :)

Gr Ronald (volgens mij ben ik 'maat Goran')

Ronamo je kan best in groep 4 rijden als je dat zou willen, veel leuker met zijn allen..
Onderstaande is een indicatie qua rondetijden van MSL maar in realiteit rijden er ook nog gasten rond met een rondetijd van omstreeks de 2:18 dus Gr.4 gaat wel lukken.
Groep 1 ( 2.30-3.15)
Groep 2 (2.20-2.45)
Groep 3 (2.13-2.27)
Groep 4 (1.57-2.12)
 
En de tussenstand.
Tussenstand..
Gr. 4 - Leon
Gr. 4 - Gerard
Gr. 4 - Goran
Gr. 4 – Edwin
Gr. 4 - Tom
Gr. 4 - Choker
Gr. 3/4? - Ronald maat van Goran

Nog bevestigen
Gr. ? – Rossi.....is ooit sneller geweest
Gr. ? - Gasterix.... broertje van Goblix

Zo nog ff Potugal - Nederland kijken!!
 
En de tussenstand.
Tussenstand..
Gr. 4 - Leon
Gr. 4 - Gerard
Gr. 4 - Goran
Gr. 4 – Edwin
Gr. 4 - Tom
Gr. 4 - Choker
Gr. 3/4? - Ronald maat van Goran

Nog bevestigen
Gr. ? – Rossi.....is ooit sneller geweest
Gr. ? - Gasterix.... broertje van Goblix

Zo nog ff Potugal - Nederland kijken!!

Ik kom de 8e terug van vakantie en moet nog even de vluchttijden afwachten of het haalbare kaart word dat ik er ook ben. Niet dat ik 's nachts om 3 uur thuisben en gelijk kan inladen voor Zandvoort.
Dus ik laat het nog even weten.

Gr. Pieter
 
Snelle jongens. Kom ik aankakken met mn dubbele cijfers. 2:11 of 2:13 zoiets vorig jaar. Dit jaar nog maar 1x gereden.
Dus iedereen in groep 4?
Ik zal even nadenken of ik me voor groep 3 ga inschrijven.
Kan ik op jullie spullen in de box letten :)

Gr Ronald (volgens mij ben ik 'maat Goran')
Yep, that's you.
:+
 
En de tussenstand.
Tussenstand..
Gr. 4 - Leon
Gr. 4 - Gerard
Gr. 4 - Goran
Gr. 4 – Edwin
Gr. 4 - Tom
Gr. 4 - Choker
Gr. 3/4? - Ronald maat van Goran

Nog bevestigen
Gr. ? – Rossi.....is ooit sneller geweest
Gr. ? - Gasterix.... broertje van Goblix

Zo nog ff Potugal - Nederland kijken!!

Ik kom de 8e terug van vakantie en moet nog even de vluchttijden afwachten of het haalbare kaart word dat ik er ook ben. Niet dat ik 's nachts om 3 uur thuisben en gelijk kan inladen voor Zandvoort.
Dus ik laat het nog even weten.

Gr. Pieter
Just sleep on the plane and problemo solved! :+
 
En de tussenstand.
Tussenstand..
Gr. 4 - Leon
Gr. 4 - Gerard
Gr. 4 - Goran
Gr. 4 – Edwin
Gr. 4 - Tom
Gr. 4 - Choker
Gr. 3/4? - Ronald maat van Goran

Nog bevestigen
Gr. ? – Rossi.....is ooit sneller geweest
Gr. ? - Gasterix.... broertje van Goblix

Zo nog ff Potugal - Nederland kijken!!

Ik kom de 8e terug van vakantie en moet nog even de vluchttijden afwachten of het haalbare kaart word dat ik er ook ben. Niet dat ik 's nachts om 3 uur thuisben en gelijk kan inladen voor Zandvoort.
Dus ik laat het nog even weten.

Gr. Pieter

Pieter zou leuk zijn. Trouwens die clip-ons die ik erop heb zitten zijn van ABM---
http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-lenkersatz-sportergo-vario-s-5234.html
 
Ronamo je kan best in groep 4 rijden als je dat zou willen, veel leuker met zijn allen..
Onderstaande is een indicatie qua rondetijden van MSL maar in realiteit rijden er ook nog gasten rond met een rondetijd van omstreeks de 2:18 dus Gr.4 gaat wel lukken.
Groep 1 ( 2.30-3.15)
Groep 2 (2.20-2.45)
Groep 3 (2.13-2.27)
Groep 4 (1.57-2.12)
nu heb ik weinig CPZ gereden (3x) en was de laatste keer in 2011 maar met 2:18 zou ik zelf niet lekker rijden in groep 4

snelheidsverschil is dan toch wel vrij hoog, als je een dag hebt waar er veel onder de 2:05 rijden zit je bijna aan 15sec snelheidsverschil per ronde.

:)
 
:^

mensen die max 2.12 rijden bij uitschieters horen er niet thuis. Dat je 1e sessie zo is..ok. Maar daarna niet. Dan ben je jezelf en andere alleen maar tot last.
Soms zijn er dagen bij met snelle mensen en dan hoor je er gewoon niet thuis.
begin gewoon in 3..en na 2 sessies wordt er toch gekeken of je kan opschuiven of niet. Beter promoveren..wat leuker is dan degraderen.
Daar leer je alleen maar van.
Ik heb meer dan 40 x gereden op cpz en reed niet langzaam met constant onder de 2.00
En ben na 2 jaar ook weer begonnen in groep 3. Geloof me..moest toch weer inkomen ;)
En na 2 sessies kon ik gewoon weer meedraaien in 4 en werden er mensen uit 4 naar 3 geplaatst :)
Werd een heerlijke en onvergetelijke dag !
 
Heb CPZ gebeld en box gereserveerd (tick in the box)

De dame wist me wel te vertellen dat, ivm het verwijderen van kabels van het weekend event, MSL Maandag 9/9 pas om 11 uur in de ochtend aanvangt en tot 7 uur in de avond doorloopt.

Weet niet of ik het nu blij mee moet zijn of niet, maar je kan er uiteindelijk toch niets aan veranderen.
 
top edwin, opzich dat het later begint is goed! als t weer een beetje meezit heb je juist lekker asfalt temp.
9 uur eerste sessie vind ik voor groep 4 altijd te vroeg, als je buitenlandse evenement doet rij je meestal nooit voor 10 uur de eerste sessie in de snelste groep.
 
Heb CPZ gebeld en box gereserveerd (tick in the box)

De dame wist me wel te vertellen dat, ivm het verwijderen van kabels van het weekend event, MSL Maandag 9/9 pas om 11 uur in de ochtend aanvangt en tot 7 uur in de avond doorloopt.

Weet niet of ik het nu blij mee moet zijn of niet, maar je kan er uiteindelijk toch niets aan veranderen.
That's even better, hate to get up early. And this way Pieter can have a good nap as well and has no excuse anymore to not come! :+
 
That's even better, hate to get up early. And this way Pieter can have a good nap as well and has no excuse anymore to not come! :+
nou eerst nog maar ff checken bij msl op de 7de ofzo...je weet nooit of maudie met cpz een ander plan heeft met t tijdschema.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan