S1000RR Deel 7

Das snel; ben benieuwd wanneer de mijne komt; hoop ook ergens midden november O-). Succes met de om/opbouw.

:W
Gisteren even geïnformeerd bij de dealer: motor is inmiddels in elkaar geschroefd; moet nu ingepland worden voor transport naar NL. Met een beetje geluk eind volgende week bij de dealer binnen :9; anders nog even geduld hebben (en dat is een van mijn goede eigenschappen :+).

:W
 
Klopt helemaal. Hij is doorverkocht aan Motormotion in Oosterhout; een van de eigenaren is 'm zaterdag komen bekijken bij Mofra.

:W
Heb jij je nieuwe bij Mofra besteld? Komt de mijne ook vandaan namelijk.

Afgelopen zaterdag nog mooi dijkritje gedaan samen met een ZX10.

20201031_132002025_iOS.jpg
 
Koplampen binnen uit het verre Oosten..
Nog even wachten op twee verschillende LED lampen, en dan testen of er fatsoenlijk licht uit komt. :P

DSC_3405.jpg


Bizar hoe de originele er uit ziet.

DSC_3015.jpg


Het is dat er onlangs een ophangpunt is afgebroken, want anders viel het mij eerder amper op (wel wat..). :+
 
Nee, ik bedoel die gebarsten is.

Mensen doen rondje circuit, plakken de lampen af, en vervolgens kan die z'n hitte dus niet kwijt.
 
Nee, ik bedoel die gebarsten is.

Mensen doen rondje circuit, plakken de lampen af, en vervolgens kan die z'n hitte dus niet kwijt.
Oh, de oude lamp. _O-
Ja, aan zoiets dacht ik eerder ook en ben ik wel bang voor geweest bij andere fietsen.
Of vol in de zon gestaan. :? :?

Dit jaar bij MSL en Motorsportschool Zolder hoefde ik niets af te plakken.
En na vijf circuitdagen was ik daar aan gewend.. kom bij RSZ.. afgekeurd ..niet afgeplakt. 8)7

Dus volgend jaar maar de stekker uit de lamp trekken? ;)
 
Laatst bewerkt:
Oh, de oude lamp. _O-
Ja aan zoiets dacht ik eerder ook.
Of vol in de zon gestaan. :? :?

Dit jaar bij MSL en Motorsportschool Zolder hoefde ik niets af te plakken.
En na vijf circuitdagen was ik daar aan gewend.. kom bij RSZ.. afgekeurd ..niet afgeplakt. 8)7
Nee, komt echt door afplakken
 
Dat is niet eerlijk, ik had je vooraf nog gewaarschuwd O-)
;)
Neem ik gelijk die aanhanger voor je mee terug. _O-

Maar mijn motor is import, dacht al in 2018 via Google zo gevonden die Chicaneman. Benieuwd naar onderhoudshistorie.
Misschien Facebook nog proberen..
 
Aan het sleutelen aan de fiets. Nu vind ik een pc5 . Op internet roepen ze dat je de ecu moet insturen om af te stellen. Is deze pc5 nu een omleiding of is de internet YouTube roddel niet waar..
 
Het is het 1 of het ander denk ik maar met een powercommander kan je neem ik aan niet de tractioncontrol, wheelycontrol en quickshifter en zo afstellen en dat kan je in de ecu wel.
 
Aan het sleutelen aan de fiets. Nu vind ik een pc5 . Op internet roepen ze dat je de ecu moet insturen om af te stellen. Is deze pc5 nu een omleiding of is de internet YouTube roddel niet waar..
Een PC is vnl om je mengsel mee af te stellen (liefst op een bank), dit kan vaak ook in de ECU (als je toegang hebt), maar daar zijn de stappen in % op de basis inspuiting vaak groffer dan bij de PC. Ergo de PC kun je fijner afstellen. Wat hiervan het effect op real life/drive is....ik waag het te betwijfelen met de moderne machines.
 
Motor is nog niet gearriveerd ;(: is wat vertraging in het distributiekanaal opgetreden (nieuwe logistieke partner). Planning is dat eind deze week de achterstanden weggewerkt zijn, dus nog even wachten dan maar :Y.

:W
 
Iemand ervaring met Afixmoto? Ik ben op zoek naar een leverancier die carbon levert, twill mat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan