Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weer geklooi met de beemer nu weer kromme schijven.
Blijkt dat de ze tot 5000km gewoon vervangen onder garantie en daarna dus niet meer.
Maar de dealer was het er niet mee eens en ging er tegen in, nu krijg ik de schijven wel vergoed maar moet de arbeidsloon zelf betalen dus weer €140 in de min.
Die 3 jaar garantie is blijkbaar op bijna niets.
Voor op het circuit heb ik een setje gesmede wielen met motomaster halo T floater remschijven van 6mm dik en sbs dual sinter remblokken, met de Carbon wielen rij ik alleen op het circuit als marshal en dan gaat het niet zo hard.Ik vind het wel allemaal wel meevallen, zoals op je foto te zien gebruik je hem ook weleens op circuit. Meeste fabrikanten vergoeden niks meer aan slijtage delen als ermee op circuit gereden is.
Weet je wat je tegenwoordig voor een monteur betaald aan loon per maand?
Ik zit bij motoport wormerveer maar die is officieel geen dealer meerWelke dealer is dat?
Ik ben ook niet echt tevreden namelijk over die van mij.
Ik wil beide bikes elders onderbrengen maar zij geven niet aan of daarmee garantie zou vervallen.
Vooral vrees ik voor de electronica zoals de blipper of ddc die foutcodes zal/kan gaan geven.
De 5k heb ik ook al gereden
Met de S1000RR en de HP2 Sport ben ik sinds 2018 niet bij de dealer geweest. Klein onderhoud kan ik prima zelf.Ik vind het wel allemaal wel meevallen, zoals op je foto te zien gebruik je hem ook weleens op circuit. Meeste fabrikanten vergoeden niks meer aan slijtage delen als ermee op circuit gereden is.
Weet je wat je tegenwoordig voor een monteur betaald aan loon per maand?
Ik wil best wat betalen, maar niet op mijn knieën voor een beetje service en aandacht.
Een nieuwe motor ga ik dus zeker niet meer daar kopen.
Ik kom zelf uit de sales en hield gewoon iedereen te vriend. Iets met normen en waarden.Als je ergens 30k stuk slaat op een motor verwacht je toch wel enigszins dat ze je niet als vuil behandelen.
Dat mag sowieso niet hoor, maar vanuit het perspectief als verkoper zou ik de kapitaalkrachtige klanten te vriend houden..
Dan zat je nog laat op het terras bij de start.Ja ja was een leuk afwisselend ritje
Inschrijven tot 11.00.We gingen om 11.10 weg of zo
Dat is een redelijk kansloze missie.... en je moet het op straat ook niet willen.Gister bij mijn 1e echte straat rit op de "12 S1000RR (Daar waar bovenstaande vlaggen ook hingen ) op de S1000RR geconstateerd dat een open midpipe wel erg veel "geluid" maakt icm met een shorty Akra.
Nu is de grote vraag of ik dit met een zo simpel mogelijke aanpassing stiller kan krijgen zodat dit door de beugel kan op het circuit.
Voor de duidelijkheid de cat is er dus tussenuit en dat zou ik het liefst zo laten anders word het al snel erg ingewikkeld.
Nu weet ik dat er in het IDC natuurlijk ook genoeg S1000RR's rond rijden met volledige systemen maar weet ook dat het geluid zelfs daar nog al eens een issue is helaas. Een lange einddemper icm een killer zou misschien een optie zijn maar of dit voldoende is betwijfel ik en probeer daar dus min of meer achter te komen. Als het werkt icm short shiften bij de meetpaal ben ik tevreden.
Zodoende ben ik dus benieuwd hoe /of er ervaringen zijn hier met volledige systemen i.c.m geluid en circuit gebruik!?
Ik vervang kansloos toch liever voor iets als uitermate lastige missie..Dat is een redelijk kansloze missie.... en je moet het op straat ook niet willen.
Allright voor de duidelijkheid heb je ook een volledig systeem icm die maxtreme? Met deze combo stond je strak op of onder de 100Db norm op Assen?Met een volledig systeem op je S1000 ga je een forse uitlaat+killer nodig hebben, mijn broertje had hiervoor een lange maxtreme demper met ingebouwde killer en daarmee was hij net stil genoeg op de meeste circuits (maar die uitlaat vrat wel demperwol en is inmiddels gesneuveld bij een crash). Ik heb dezelfde motor met een iets kortere maxtreme demper maar met een nauwere killer, werkt ook(strak op dB limiet op Assen laatste keer) maar die demper eet net wat meer topvermogen.
De RSV4 met full Akra is op hoge toerentallen stiller dan origineel..... 1 van de tedenen waarom hij eronder zit. Origineel is te luid. (114 dB op Assen)Ik vervang kansloos toch liever voor iets als uitermate lastige missie..
Alles is kansloos als je het zo benaderd.
"Op straat niet willen" komt wel wat vreemd over van iemand die V4 porno full Akra bejubeld in zijn eigen handtekening.. Zelfs al zou die dat niet op straat gebruiken.
Aah ok, die had ik niet zien aankomen en zelfs na 5x lezen vind ik dit maar vreemd klinken dan wel onverklaarbaar.De RSV4 met full Akra is op hoge toerentallen stiller dan origineel..... 1 van de tedenen waarom hij eronder zit. Origineel is te luid. (114 dB op Assen)
Onverklaarbaar is het niet. Aprilia werkt standaard ook met absorptiedempers, en als je ziet hoe klein die zijn.....Aah ok, die had ik niet zien aankomen en zelfs na 5x lezen vind ik dit maar vreemd klinken dan wel onverklaarbaar.
Anyway my saga continues.. sssst beemie sssht!
Hahaha ja de vlaggen hebben we weggehaald en ik was ook in mijn leren pak maar heb het niet koud gehadInschrijven tot 11.00.
Hebben jullie de vlaggen weggehaald?
Bekijk bijlage 1684475
Bekijk bijlage 1684474
Ik ben wel heengereden, maar na aankomst en een klein hapje bijna onmiddellijk weer naar huis.
Het was iets te fris in het racepakkie en ik was te vermoeid om de hele dag mee te rijden.