S1000RR Deel 7

40 jaar verschil
full

Ik krijg de foto niet groter :(
 
Laatst bewerkt:
Last Tuesday new PR at CPZ, 01:58!
Love the way bike is acting after adjusting it with calibration kit2, can recomend it to everyone who uses bike on the circuit as well.
 
Last Tuesday new PR at CPZ, 01:58!
Love the way bike is acting after adjusting it with calibration kit2, can recomend it to everyone who uses bike on the circuit as well.

Goran and Gerard was nice to see you !!
Zelf 2.01.6 gereden, toch maar even 5 seconden van mijn pr afgesnoept :)
Gerard gaat het weer wat beter met je rug?
 
Hey Edwin!
How was Poland?
We set some nice times, that's sure. You started a bit rusty but came back strong quickly.
I still didn't have time to work on the videos, i'll try to send them to you asap.
What about the 22nd? Same pitbox more-less same crew, would be nice if you can join.
Let me know.
 
Hey Edwin!
How was Poland?
We set some nice times, that's sure. You started a bit rusty but came back strong quickly.
I still didn't have time to work on the videos, i'll try to send them to you asap.
What about the 22nd? Same pitbox more-less same crew, would be nice if you can join.
Let me know.

Hi Goran... Poland was goed alleen die drank, man ik ben er net weer van hersteild,
Denk niet dat het gaat lukken de 22e omdat het een beetje drukke periode is op het werk.
Ik kijk uit naar de videos, ben benieuwd!!
 
Goran and Gerard was nice to see you !!
Zelf 2.01.6 gereden, toch maar even 5 seconden van mijn pr afgesnoept :)
Gerard gaat het weer wat beter met je rug?
Het gaat stukken beter, vrijdag bij de fysio geweest en die heeft ff wat verschoven in mijn rug en ik kan gewoon weer goed lopen en 80% minder pijn dus zie het weer rooskleurig in.
Maandag weer naar hem toe en hoop dat hij dan zegt dat ik weer op de motor en fiets mag.

Het wordt tijd dat ik ook weer eens wat meer ga vrijrijden in plaats van alleen maar de marshall bij de mac zandvoort spelen want jullie gaan nu sneller rond als ik de laatste keer.(vorig jaar)
 
Het gaat stukken beter, vrijdag bij de fysio geweest en die heeft ff wat verschoven in mijn rug en ik kan gewoon weer goed lopen en 80% minder pijn dus zie het weer rooskleurig in.
Maandag weer naar hem toe en hoop dat hij dan zegt dat ik weer op de motor en fiets mag.

Het wordt tijd dat ik ook weer eens wat meer ga vrijrijden in plaats van alleen maar de marshall bij de mac zandvoort spelen want jullie gaan nu sneller rond als ik de laatste keer.(vorig jaar)

Goed dat het weer wat beter gaat met je rug!
Weet zeker als je even wat vrij gaat rijden je gelijk een stuk sneller bent :]
 
Afgelopen donderdag op Zolder een steen tegen m'n radiateur. Die was lek... Gelijk maar een nieuwe besteld. Hij is als het goed is woensdag of donderdag weer klaar gelukkig. Want vrijdag voor een lang weekend naar de Eifel.
 
:Y alleen niks te melden, heb t enorm druk, heel weinig gereden, dus geen nieuws, sorry. maar ik lees heel af te toe wel mee ;)
Ben blij voor je dat je het druk hebt als het tenminste met je werk is, dat is niet bij iedereen zo.
 
Dealer waarschijnlijk. Die kan een verzoek tot coulance doen bij BMW. Maar dat mogen ze zelf weten én het is niet iets wat je kan eisen oid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan