S1000RR Deel 7

Het gaat nergens over, maar ik werd even blij van schoonmaken. 8)7Bekijk bijlage 1886304
Nu kan je weer zien dat het carbon velgen zijn. :P
Sinds april heel wat regen en de grindbak gehad.

Bandjes op spanning (1.9 bar achter was niet goed :+ ) en vanmiddag wat openbare weg kilometers maken.
Mijn neefje @60 km verderop wil graag achterop naar een herdenking @50 km.
Neefje is 22.

Ik heb al gezegd dat het wat spartaans zitten gaat worden achterop. O-) O-)
Tssss, poser :(








:+:+:+
 
Het begint natuurlijk als grapje, maar vanaf 1.54 op Assen ben ik weer een gebruiker vind ik zelf. :+ O-)
Tot nu toe is het lui posen en cruisen na de '14 BMW.

Luxeprobleem. :Y

# hard voor jezelf.
# maar tegenvallende rondetijd (alvast :+ ) incasseren.
 
@Ninjaturtle koop ook een BMW en reis met de gratis connected app de hele wereld rond! ;)
Screenshot_2023-06-01-15-30-08-53_7f972b1382a6634cb83c17fd67d5c213.jpg

Ergens vond ik nog wel iets van sluikreclame. 8)7 _O-
Screenshot_2023-06-01-15-31-19-91_7f972b1382a6634cb83c17fd67d5c213.jpg
 
Ik had mijn slick achterband verwacht vandaag.
Maar de notificatie met tracking code die ik gisterochtend kreeg is nog steeds niet verwerkt door de vervoerder.
Het zal er om spannen morgen.
(Bestel dan op tijd.. ja.. dit loopt al sinds 13 september 2022 :+ )

Ik heb een extra TD slick liggen- mocht je die willen, op te halen omgeving Woerden.
 
Mijn slick was woensdag aangemeld voor de verzending.
Dus kon donderdag komen.. donderdag tracken.. vrijdag binnen.. vrijdag tracken.. zaterdag binnen.. vandaag tracken.. dinsdag binnen.
Krijg toch het heen weer. 8)7

Even beter gekeken in de handelingen.
Is alleen maar aangemeld en niet verzonden. -O-
Dat gaat al de derde circuitdag zonder worden. |(
 
Vanmiddag wel de remvloeistof ververst met RBF600.
Het was nog wel dezelfde frisse tint, maar niet zo doorzichtig als verse.
Wat zou de BMW dealer er in doen bij de beurt. :?
Nu drie jaar en 10 k oud.
 
Mijn slick was woensdag aangemeld voor de verzending.
Dus kon donderdag komen.. donderdag tracken.. vrijdag binnen.. vrijdag tracken.. zaterdag binnen.. vandaag tracken.. dinsdag binnen.
Krijg toch het heen weer. 8)7

Even beter gekeken in de handelingen.
Is alleen maar aangemeld en niet verzonden. -O-
Dat gaat al de derde circuitdag zonder worden. |(
Toevallig dpd? Ik zit ook al een week te wachten
 
Toevallig dpd? Ik zit ook al een week te wachten
Nee, ik denk dat dit bij diegene ligt die het aanmeld maar niet fysiek heeft ingeleverd. O-)
Maar wie weet heeft hij het mailtje van gisteravond inmiddels beantwoord.
Het komt in ieder geval te laat voor dinsdag. -O-

Ik was na ruim een half jaar al terug gegaan van de gewenste 200 naar een 190 om e.a. te versnellen.
Maar ik krijg lichtelijk het idee dat zonder reclameren niets gebeurd. O-)
 
Waarom haal je niet gewoon op het circuit een bandje, meestal hebben die genoeg bij zich en zijn echt niet veel duurder.
 
Waarom haal je niet gewoon op het circuit een bandje, meestal hebben die genoeg bij zich en zijn echt niet veel duurder.
De Belg die afgelopen dinsdag bij MSL stond moet nu nog reageren op mijn bestelling van een week eerder.
Maudie zei dat ik die voor het evenement moest mailen om te vragen of ze een TD Slick mee wilden nemen. ;)

Ik heb 13 september 2022 een nieuwe 190 persoonlijk bij een andere leverancier ingeleverd op Assen en een 200 besteld.
Het gaat dus om een tegoed.

Verder moeten in het tweede geval de ABS ringen en schijven er nog op en thuis de wielen omzetten.
Dus ik wilde dat vooraf rustig aan voorbereiden. O-)
 
Laatst bewerkt:
Maar rond het circuit hoor ik mensen nog wel eens klagen over de hoge prijzen ter plaatse. :)
 
Bij RR racing hebben ze normale prijzen vindt ik
Dat is inderdaad een goed bedrijf.
Heb ze al een tijdje niet meer gezien en vroeg dit jaar nog bij Ferry van Racecracks naar ze. :}

Waar ik online besteld heb hoorde ik later derden op de paddock termen uiten zoals "oplichters prijzen."
Dit jaar kwam ik de man tegen maar hij was druk, geen oogcontact of goedemorgen, net als ik en tijdens mijn wachten direct aan het schelden tegen degene die hij op dat moment hielp dat mensen zo belachelijk zenuwachtig @€_#@! zijn als ze nog niet geholpen worden.
Ik keek alleen maar stilletjes bij het voorbij gaan in zijn bus of er nog voorraad was.
Later was hij al vertrokken voordat de dag (2-3 sessies) voorbij was. 8)7
Nu iedere keer een toezegging vanuit zijn kant waar ik dan maar weer op moet wachten.
 
Dat is inderdaad een goed bedrijf.
Heb ze al een tijdje niet meer gezien en vroeg dit jaar nog bij Ferry van Racecracks naar ze. :}

Waar ik online besteld heb hoorde ik later derden op de paddock termen uiten zoals "oplichters prijzen."
Dit jaar kwam ik de man tegen maar hij was druk, geen oogcontact of goedemorgen, net als ik en tijdens mijn wachten direct aan het schelden tegen degene die hij op dat moment hielp dat mensen zo belachelijk zenuwachtig @€_#@! zijn als ze nog niet geholpen worden.
Ik keek alleen maar stilletjes bij het voorbij gaan in zijn bus of er nog voorraad was.
Later was hij al vertrokken voordat de dag (2-3 sessies) voorbij was. 8)7
Nu iedere keer een toezegging vanuit zijn kant waar ik dan maar weer op moet wachten.
Maar het was wel een partij die op de paddock staat? Dat zijn er toch niet zoveel? Of is dit een raadsel? ;)

Wat een 'normale' prijs is voor een product met een bizar hoge adviesprijs die in de praktijk nergens betaald hoeft te worden, blijft natuurlijk een beetje onduidelijk. Het lijkt soms een beetje op die keukenzaken. Als je voor de adviesprijs 'ja' zegt ben je sowieso genaaid, maar voor welke prijs je het wel 'goed' doet, blijft maar de vraag. Je kunt hoogstens je ervaringen delen met anderen, maar dan nog kun je je met zijn allen afvragen of je niet nog steeds teveel hebt betaald...maarja, wat is teveel? Een product dat in 1 dag opgaat en wat afhankelijk van het aankoopkanaal honderden euro's in prijs kan verschillen is en blijft wel een bijzonder product hoor :+

Het zwarte goud :]
 
Maar het was wel een partij die op de paddock staat? Dat zijn er toch niet zoveel? Of is dit een raadsel? ;)
Ja, maar niet bij de organisatie waar ik alles rij. O-)

Maar zodra ik er wel bij rij is hij van mij. O-)
Wat een 'normale' prijs is voor een product met een bizar hoge adviesprijs die in de praktijk nergens betaald hoeft te worden, blijft natuurlijk een beetje onduidelijk. Het lijkt soms een beetje op die keukenzaken. Als je voor de adviesprijs 'ja' zegt ben je sowieso genaaid, maar voor welke prijs je het wel 'goed' doet, blijft maar de vraag. Je kunt hoogstens je ervaringen delen met anderen, maar dan nog kun je je met zijn allen afvragen of je niet nog steeds teveel hebt betaald...maarja, wat is teveel? Een product dat in 1 dag opgaat en wat afhankelijk van het aankoopkanaal honderden euro's in prijs kan verschillen is en blijft wel een bijzonder product hoor :+

Het zwarte goud :]
Ik had van het weekend al pas besteld bij Grip500 nu de band weer 8)7 op zich laten wachten bij de leverancier hier.
In het verleden gestelde ik vaak de Rosso II of Supercorsa's bij Oponeo of Bandenleader.
Van de winter Rosso IV voor de BMW en Supercorsa's voor de R3.
Want droog ga ik toch met slicks dacht ik. O-)

En ik wilde de TD slick eerst eens proberen.
Dus vertrouwde op deze ene Nederlandse leverancier die online vorig jaar goed was met zijn prijs.
Nu een tweede maar opslaan voor later in het jaar of 2024.
Maar het zal pas volgende maand worden dat ik weer rij na woensdag.

Als ik de band nog krijg van hem..
 
Laatst bewerkt:
Bij een normale service had die al twee sets banden kunnen leveren die pas sinds vier weken op beide motoren zitten. ;)
 
Vandaag de auto ingepakt voor richting Assen morgen.
De essentiële dingen om te rijden zijn op de goede plek beland.
Alleen nog wat gereedschap verzamelen.

Later vanmiddag de losse wielen maar eens aanpakken.
Lang zal het niet duren om de remschijven en ABS ringen te monteren.
Maar het kan maar eens gedaan zijn.
Rustig aan, woensdag moet alles pas snel. ;)
PSX_20230605_140532.jpg
PSX_20230605_140348.jpg

PSX_20230605_140438.jpg
 
Vandaag de auto ingepakt voor richting Assen morgen.
De essentiële dingen om te rijden zijn op de goede plek beland.
Alleen nog wat gereedschap verzamelen.

Later vanmiddag de losse wielen maar eens aanpakken.
Lang zal het niet duren om de remschijven en ABS ringen te monteren.
Maar het kan maar eens gedaan zijn.
Rustig aan, woensdag moet alles pas snel. ;)
Bekijk bijlage 1887948Bekijk bijlage 1887950
Bekijk bijlage 1887949
Dat is echt een supersimpel klusje. Dat mag geen sleutelen heten :+
 
Toen ik de tweedehands wielen uit Slovenië kocht had ik wel de remschijven voor besproken, maar dat er geen ABS ringen en remschijf achter meegeleverd werd had ik niet bedacht.
De verkoper reageerde nuchter dat ik alles van de carbon wielen kon overzetten. :')

Duszz als het goed is passen de bestelde OEM delen straks gewoon.
Ik voel wel enigzins spanning dus. :+
 
Toen ik de tweedehands wielen uit Slovenië kocht had ik wel de remschijven voor besproken, maar dat er geen ABS ringen en remschijf achter meegeleverd werd had ik niet bedacht.
De verkoper reageerde nuchter dat ik alles van de carbon wielen kon overzetten. :')

Duszz als het goed is passen de bestelde OEM delen straks gewoon.
Ik voel wel enigzins spanning dus. :+
Nu nog steeds?
 
Nu nog steeds?
Alles valt mooi op elkaar. :Y
Vijf boutgaten voor de ABS ring en remschijf achter.
PSX_20230605_204855.jpg

Mede door die lelijke :+ zwarte adapter onder de ring die met gewone inbussen vast zit
Bij BMW is alles Torx.
Er moet wat te klagen zijn. _O-
 
Misschien morgen richting Assen met de TD slick voorband langs de bandenmontage.
Dat kan alvast maar gebeurd zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan