S1000RR Deel 7

Zo net terug uit Portimao! Het was geweldig, wat een baan! Ik zou iedereen aanraden om een keer te gaan! Het weer was wat onstuimig maar de sfeer en rijplezier was onbetaalbaar!

Hier alvast een voorproefje. Mocht even een sessie achter de meester zelf aan ! :D

2rqg5td.jpg
 
Mocht U over een paar weken op onderstaande zaterdag nou toevallig toch nix te doen hebben... ;)


De lichten staan nu allemaal op groen. De BMW Special Day bij Van Harten Amersfoort gaat officieel door. Wunderlich, Akrapovic, Hyperpro, Arai en Dunlop zijn van de partij om naast alle aanwezige BMW specials en classics er een waanzinnige dag van te maken.



BMW%20Van%20Harten%2011%20oktober%202%20copy-X2.jpg




Dus niet vergeten ; voor in uw agenda !... :Y
Om 10.00 uur gaan de deuren open..., boxers, 4 pitters, 2, 3 of 6, nieuw, oud, maakt niet uit !



%28zb%29%2011%20September%202014%20%28d%29%20retourtje%20Lemelerveld-X3.jpg




... :W ...
 
Laatst bewerkt:
Even hier een feitje delen..

Mijn S1000RR gaat in de verkoop.

Te weten:

S1000RR
2010
+/- 18500km
ABS/DTC/Quickshifter
Volledige lijn van Arrow (Titanium)
Xenon
Illmberger carbon onderkuip (loopt volledig door richting het achterwiel)
Duoseatcover
knippers in achterlicht geintegreerd
rem striping
Donker en verhoogd kuipruitje
Tuning en Fine-tuning en verbeterde DTC door en bij Ghisbert van Ginhoven
Zwarte korte levers
enz...

Motor in zeer nette staat!! Beurten bij BMW dealer gedaan en aantoonbaar.
Iemand interesse of weet je iemand? Let me know..

Binnenkort even uitgebreid op te koop forum plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
~
Mocht U over een paar weken op onderstaande zaterdag nou toevallig toch nix te doen hebben... ;)


De lichten staan nu allemaal op groen. De BMW Special Day bij Van Harten Amersfoort gaat officieel door. Wunderlich, Akrapovic, Hyperpro, Arai en Dunlop zijn van de partij om naast alle aanwezige BMW specials en classics er een waanzinnige dag van te maken.



[afbeelding
Dus niet vergeten ; voor in uw agenda !... :Y
Om 10.00 uur gaan de deuren open..., boxers, 4 pitters, 2, 3 of 6, nieuw, oud, maakt niet uit !



[afbeelding]


Nice...kom even kijken met mooi weer..wie nog meer ?
 
vampire komt ook...:

Tot 11 okt in Amersfoort !

... :W ...


...vanochtend nog even contact gehad met GJ..., over de fraaie blauwe Retrojager...
...'k was van mening dat het dingetje op een klein detail net niet helemaal af was...

...onze gedachten liepen daarin gelukkig parallel...
...en het e.a.a. zal voor de 11-de gewijzigd zijn... :Y
 
\
Mocht U over een paar weken op onderstaande zaterdag nou toevallig toch nix te doen hebben... ;)


De lichten staan nu allemaal op groen. De BMW Special Day bij Van Harten Amersfoort gaat officieel door. Wunderlich, Akrapovic, Hyperpro, Arai en Dunlop zijn van de partij om naast alle aanwezige BMW specials en classics er een waanzinnige dag van te maken.



[afbeelding
Dus niet vergeten ; voor in uw agenda !... :Y
Om 10.00 uur gaan de deuren open..., boxers, 4 pitters, 2, 3 of 6, nieuw, oud, maakt niet uit !



[afbeelding]


Nice...kom even kijken met mooi weer..wie nog meer ?

Wil graag, maar alleen als t droog is, ga ik zeker kijken.
 
Iemand hier ervaring met de nummerplaathouder van ilmberger voor de hp4?
Wil wel zowiezo de originele knipperlichten houden.Andere goede suggesties mogen ook :)
 
Die vraag had je ook in het vorige deeltje. Klik

full


Ik heb geen ervaring met de Ilmberger houder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan