S1000RR Deel 7

ja de achterkant iets hoger zetten scheelt in wendbaarheid en dat merk je direct

ik heb Paul Klopp van hyperpro al een bericht gestuurd dat ik hem heb, ik kom daar al 20 jaar denk ik en biedt altijd mijn nieuwe motoren aan als test object
Ik ben er vorig jaar ook geweest met mijn GS. En daarvoor met een TL1000R en ZX-10R.
In Alphen met een Trophy 1200, ZX-10R en (vandaag ook) de S1000RR.
Ongelooflijk wat die gasten kunnen. :Y
 
die band is heel snel heel heet geworden... geen opwarm rondes gedaan? :+
Jij mag nooit meer retorische vragen stellen. _O- ;)

Iedere keer twee korte sessies bij de MAC, en dan van de vijf/zes rondjes er ook nog drie moeten opwarmen? Blijkbaar. ;(
 
Jij mag nooit meer retorische vragen stellen. _O- ;)

Iedere keer twee korte sessies bij de MAC, en dan van de vijf/zes rondjes er ook nog drie moeten opwarmen? Blijkbaar. ;(
daarom ga ik voortaan bij de mac marshallen op de pirelli sp of metzeler k3 de sc 2 ging altijd snel stuk omdat ik als marshal vaak te langzaam rij voor de band.
 
daarom ga ik voortaan bij de mac marshallen op de pirelli sp of metzeler k3 de sc 2 ging altijd snel stuk omdat ik als marshal vaak te langzaam rij voor de band.
Dat wordt een mooie test. :Y :t
In 2010..2012 had ik geen problemen op een 2008 ZX-10R met SC2's. :?
Vorig jaar met de S1000enkeleR op S21 bandjes ging ook goed.
Dit is de eerste keer dat ik het zie/heb. 8)7

Vandaag wel ff de achterveer door een zwaardere laten vervangen. O-)

20190717_093058 web.jpg 20190717_121905 web.jpg

En gelijk de voorvorkolie/keerringen/veren :Y ( @RoyalClub mag meebetalen, hij herinnerde mij dit geval voor rond de 30k beurt :+ ).
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de ketting gereinigd en even onder het kapje bij het voortandwiel gekeken.
Tevens nieuwe handles. :)
 

Bijlagen

  • DSC_2030.jpg
    DSC_2030.jpg
    52,9 KB · Weergaven: 26
  • DSC_2043.jpg
    DSC_2043.jpg
    82,4 KB · Weergaven: 31
  • DSC_2044.jpg
    DSC_2044.jpg
    70 KB · Weergaven: 30
  • DSC_2045.jpg
    DSC_2045.jpg
    49,9 KB · Weergaven: 24
  • DSC_2048.jpg
    DSC_2048.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 25
  • DSC_2046.jpg
    DSC_2046.jpg
    62,3 KB · Weergaven: 26
  • DSC_2051.jpg
    DSC_2051.jpg
    58,6 KB · Weergaven: 28
Dat wordt een mooie test. :Y :t
In 2010..2012 had ik geen problemen op een 2008 ZX-10R met SC2's. :?
Vorig jaar met de S1000enkeleR op S21 bandjes ging ook goed.
Dit is de eerste keer dat ik het zie/heb. 8)7

Vandaag wel ff de achterveer door een zwaardere laten vervangen. O-)

Bekijk bijlage 1410089 Bekijk bijlage 1410090

En gelijk de voorvorkolie/keerringen/veren :Y ( @RoyalClub mag meebetalen, hij herinnerde mij dit geval voor rond de 30k beurt :+ ).
Ik heb een hele dure CB, geen cent meer over dus. 😁
 
Heeft iemand ervaring met zadeltassen voor het 10-11 model? Heb nog een op maat gemaakte beugel liggen van de Fireblade. Wil deze vastmaken op de bevestigingspunten van de kentekenplaathouder. Dacht deze beugel iets breder te maken. Hebben jullie andere suggesties?

20190727_165506.jpg


20190727_165440.jpg
 
Ik kwam er vandaag achter dat ik verschillende tandwielhouders heb met verschillende afstandhouders.

1.
6CAB5ECE-63A2-42A0-BDE0-241B555B7327.jpeg

2.E2A72FDF-23A2-48DE-8734-2517ED1774CC.jpeg
Als je goed kijk is tandwielhouder 1 breder (hij Komt voorbij de boutjes voor het tandwiel, 2 niet). Van welke jaren is welke en kan ik ze zonder problemen uitwisselen?
 
ik kan echt geen kaas maken van die foto's. Kijk eens of er onderdeelnummers in staan.
 
ik kan echt geen kaas maken van die foto's. Kijk eens of er onderdeelnummers in staan.
De eerste is: (volgens Google ‘12 model)
8523329 231913 10
De tweede: (volgens Google ‘10 model)
7723997 231913 10

Kan ik ze uitwisselen blijft de vraag...
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer al zowat een jaar uit te vissen waar öhshit zijn gereedschap* vast mag houden. Betaald*. :+ _O-
 
ik krijg in ETK te zien dat ze vanaf 10 tot 17 gelijk moeten zijn. de wielbussen zitten wel verschillen in lijkt het, maar heb daar nog niet uitgebreid naar kunnen kijken .. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan