pjee
MF veteraan
- 23 sep 2007
- 3.770
- 38
Misschien ooitHij was vrij vlot verkocht bij Ducati Zaltbommel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ooitHij was vrij vlot verkocht bij Ducati Zaltbommel..
DOES LIEFNee joh, 120kg pfffff
Hoe werkt dat.. zo'n klep? Aansluiten word lastig gezien de bedrading daar weg is.Zal wel iets schelen maar zit ook een klep in... En rekening houden met uitgaande diameter 60...
Zit dmv een staalkabeltje aan de klep.Hoe werkt dat.. zo'n klep? Aansluiten word lastig gezien de bedrading daar weg is.
Ik denk toch dat ik een lange akra moet zoeken.. want een full systeem met shorty is misschien wel heel erg hard. Dan kan ik wel bezig gaan met katalysatoren enz. Maar een lange akra met decibelkiller is dan het enigste wat echt helpt ook eventueel ? Iemand nog wat liggen? Ander merk mag ook? Ik heb zelf nog een remus af Snitzer liggen als inruil +bijbetaling?Zit dmv een staalkabeltje aan de klep.
Een servomotortje zorgt dat de klep open of dicht gaat bij een bepaald aantal toeren...
Maarja je kan de klep er ook uitslopen
Of gewoon een (titanium) link-pipe aanschaffen..
En hoeveel rondjes kan je dan rijden tijdens de ZAC voordat ze je eraf halen?Mijn beemer is op de bank geweest. 202 pk aan het achterwiel met een full tiet akra. Dit was voor de flash en afstelling.
Maar wat een pleurisherrie hahaha.
Voor filmpje; check fb van Druijff racing
Heb 'm zelf ook, heb nog wel wat plaatjes met die stand en een voor jou bekende motor . Op het TT-paddock/klinkers niet ideaal want je hebt echt een vlakke vloer nodig wil het goed werken. Op een gladde ondergrond zijn ze ideaal, ik kan er heel snel wielen mee wisselen/warmers leggen in mijn uppie, ook omdat je 'm op verschillende hoogtes kunt zetten. Plus ideaal met motoren schuiven in de garage. Ik heb 'm overigens wel met '14 adapters besteld.Voor het makkelijk omleggen van bandenwarmers denk ik aan onderstaande set.
(Nu nog vragen naar 2014 adapters, de set staat niet op de site)
Iemand nog voor en nadelen, of een goed alternatief?
Center PaddockStand voor BMW S 1000 RR 19-22 ConStands Power Evo + bandenwarmers
Set bestaande uit Constands Power centrale paddockstand en bandenwarmers voor voorwiel en achterwiel Makkelijk en veilig optillen van de complete motorfiets met de central lift Motorfiets blijft veilig opgetild voor onderhoud, verzorging en reparaties Veilige stand-by-aansluiting in het...www.motea.com
1En hoeveel rondjes kan je dan rijden tijdens de ZAC voordat ze je eraf halen?
Ok, heb jij wel eens een circuitdag met bandenwarmers gedaan?Heb 'm zelf ook, heb nog wel wat plaatjes met die stand en een voor jou bekende motor . Op het TT-paddock/klinkers niet ideaal want je hebt echt een vlakke vloer nodig wil het goed werken. Op een gladde ondergrond zijn ze ideaal, ik kan er heel snel wielen mee wisselen/warmers leggen in mijn uppie, ook omdat je 'm op verschillende hoogtes kunt zetten. Plus ideaal met motoren schuiven in de garage. Ik heb 'm overigens wel met '14 adapters besteld.
Dan zijn de geluidseisen in de ONK Supercup vast anders?
Bijna altijd met warmers en bokjes zijn makkelijker op de meeste circuits. Als we altijd een pitbox zouden hebben zou ik de centerstand meenemen. Bokjes moet je wel ff mee oppassen, want er zijn er die wat te laag zijn en dan krijg je je voorwiel er niet uit met een std s1000rr voorspatbord.Ok, heb jij wel eens een circuitdag met bandenwarmers gedaan?
Ik nog niet.. voorbokkies aan de onderkant van een voorvork geven mij weinig vertrouwen.
Of denk je dat dit uiteindelijk wel handiger is dan de lift?
Zeker aan de achterzijde geloof ik dat ook wel.Op de bokjes staat hij echt wel stevig hoor, ik heb wel een voorbok met pennetjes die onderin de vorkpoot gaan.
Op de bokjes staat hij echt wel stevig hoor, ik heb wel een voorbok met pennetjes die onderin de vorkpoot gaan.
Zeker aan de achterzijde geloof ik dat ook wel.
Heb aan de voorkant een bok die in het balhoofd gaat, maar daar ga ik niet mee pielen langs de baan.
Een lift lijkt mij wel insteken en gaan.
Zeker als ik alleen mag werken.
Met twee bokken zijn het wat meer handelingen.
Maar ondanks dat ik twee bokken heb, gisteren een aluminium voor en achter set bij XLmoto besteld.
Ton-sur-ton.
Een lift ga ik nog wel eens proberen.
Ik zit me wel honderd keer scheel te kijken of deze hetzelfde zijn.Dat is mooi spul.
Eentje bij de MAC gebruikt deze ook altijd bij de circuitdag op zijn RSV4. Rete handig, maar zie dat je de andere handige optie al hebt gekocht, gewoon opbokken dat ding .Voor het makkelijk omleggen van bandenwarmers denk ik aan onderstaande set.
(Nu nog vragen naar 2014 adapters, de set staat niet op de site)
Iemand nog voor en nadelen, of een goed alternatief?
Center PaddockStand voor BMW S 1000 RR 19-22 ConStands Power Evo + bandenwarmers
Set bestaande uit Constands Power centrale paddockstand en bandenwarmers voor voorwiel en achterwiel Makkelijk en veilig optillen van de complete motorfiets met de central lift Motorfiets blijft veilig opgetild voor onderhoud, verzorging en reparaties Veilige stand-by-aansluiting in het...www.motea.com