S1000RR Deel 7

Zitten er in dit topic mensen die ISTA draaiend hebben? Ik heb met pijn en moeite Reingold aan de praat gekregen via een k+dcan usb kabel. Identificatie en uitlezen van fouten werkt, maar zodra ik naar de output tests ga is er geen communicatie meer mogelijk.
 
Een linkpipe catalysator van een hp4, ipv een open linkpipe, Scheelt dat veel geluid? Wil eventueel nog een keer naar Duitsland..
 

Bijlagen

  • $_84 (25).jpeg
    $_84 (25).jpeg
    31 KB · Weergaven: 9
  • $_84 (25).jpeg
    $_84 (25).jpeg
    31 KB · Weergaven: 9
Voor het makkelijk omleggen van bandenwarmers denk ik aan onderstaande set.
(Nu nog vragen naar 2014 adapters, de set staat niet op de site)

Iemand nog voor en nadelen, of een goed alternatief? ;)

 
Hoe werkt dat.. zo'n klep? Aansluiten word lastig gezien de bedrading daar weg is.
Zit dmv een staalkabeltje aan de klep.
Een servomotortje zorgt dat de klep open of dicht gaat bij een bepaald aantal toeren...
Maarja je kan de klep er ook uitslopen
Of gewoon een (titanium) link-pipe aanschaffen..
 
Zit dmv een staalkabeltje aan de klep.
Een servomotortje zorgt dat de klep open of dicht gaat bij een bepaald aantal toeren...
Maarja je kan de klep er ook uitslopen
Of gewoon een (titanium) link-pipe aanschaffen..
Ik denk toch dat ik een lange akra moet zoeken.. want een full systeem met shorty is misschien wel heel erg hard. Dan kan ik wel bezig gaan met katalysatoren enz. Maar een lange akra met decibelkiller is dan het enigste wat echt helpt ook eventueel ? Iemand nog wat liggen? Ander merk mag ook? Ik heb zelf nog een remus af Snitzer liggen als inruil +bijbetaling?
 

Bijlagen

  • $_84 (27).jpeg
    $_84 (27).jpeg
    19,2 KB · Weergaven: 5
  • $_84 (26).jpeg
    $_84 (26).jpeg
    15,8 KB · Weergaven: 6
  • $_84 (28).jpeg
    $_84 (28).jpeg
    18,5 KB · Weergaven: 5
Het gaat waarschijnlijk Druijf racing worden. Kan de motor weer binnen een dag weer mee naar huis. Scheelt een hoop reistijd en gedoe... Ook goede verhalen alhier dus.
 
Mijn beemer is op de bank geweest. 202 pk aan het achterwiel met een full tiet akra. Dit was voor de flash en afstelling.
Maar wat een pleurisherrie hahaha.
Voor filmpje; check fb van Druijff racing
 
Mijn beemer is op de bank geweest. 202 pk aan het achterwiel met een full tiet akra. Dit was voor de flash en afstelling.
Maar wat een pleurisherrie hahaha.
Voor filmpje; check fb van Druijff racing
En hoeveel rondjes kan je dan rijden tijdens de ZAC voordat ze je eraf halen? :+
 
Voor het makkelijk omleggen van bandenwarmers denk ik aan onderstaande set.
(Nu nog vragen naar 2014 adapters, de set staat niet op de site)

Iemand nog voor en nadelen, of een goed alternatief? ;)

Heb 'm zelf ook, heb nog wel wat plaatjes met die stand en een voor jou bekende motor ;). Op het TT-paddock/klinkers niet ideaal want je hebt echt een vlakke vloer nodig wil het goed werken. Op een gladde ondergrond zijn ze ideaal, ik kan er heel snel wielen mee wisselen/warmers leggen in mijn uppie, ook omdat je 'm op verschillende hoogtes kunt zetten. Plus ideaal met motoren schuiven in de garage. Ik heb 'm overigens wel met '14 adapters besteld.
 
Heb 'm zelf ook, heb nog wel wat plaatjes met die stand en een voor jou bekende motor ;). Op het TT-paddock/klinkers niet ideaal want je hebt echt een vlakke vloer nodig wil het goed werken. Op een gladde ondergrond zijn ze ideaal, ik kan er heel snel wielen mee wisselen/warmers leggen in mijn uppie, ook omdat je 'm op verschillende hoogtes kunt zetten. Plus ideaal met motoren schuiven in de garage. Ik heb 'm overigens wel met '14 adapters besteld.
Ok, heb jij wel eens een circuitdag met bandenwarmers gedaan?
Ik nog niet.. voorbokkies aan de onderkant van een voorvork geven mij weinig vertrouwen.
Of denk je dat dit uiteindelijk wel handiger is dan de lift? ;)
 
Ok, heb jij wel eens een circuitdag met bandenwarmers gedaan?
Ik nog niet.. voorbokkies aan de onderkant van een voorvork geven mij weinig vertrouwen.
Of denk je dat dit uiteindelijk wel handiger is dan de lift? ;)
Bijna altijd met warmers en bokjes zijn makkelijker op de meeste circuits. Als we altijd een pitbox zouden hebben zou ik de centerstand meenemen. Bokjes moet je wel ff mee oppassen, want er zijn er die wat te laag zijn en dan krijg je je voorwiel er niet uit met een std s1000rr voorspatbord;).
 
Op de bokjes staat hij echt wel stevig hoor, ik heb wel een voorbok met pennetjes die onderin de vorkpoot gaan.
 

Bijlagen

  • 5DC38FD0-C107-4FE5-8DF0-A9D94F0F4841.jpeg
    5DC38FD0-C107-4FE5-8DF0-A9D94F0F4841.jpeg
    158,4 KB · Weergaven: 16
Op de bokjes staat hij echt wel stevig hoor, ik heb wel een voorbok met pennetjes die onderin de vorkpoot gaan.
Zeker aan de achterzijde geloof ik dat ook wel.
Heb aan de voorkant een bok die in het balhoofd gaat, maar daar ga ik niet mee pielen langs de baan.
Een lift lijkt mij wel insteken en gaan.
Zeker als ik alleen mag werken.
Met twee bokken zijn het wat meer handelingen.

Maar ondanks dat ik twee bokken heb, gisteren een aluminium voor en achter set bij XLmoto besteld.
Ton-sur-ton. 8-) :t :+

Een lift ga ik nog wel eens proberen.

f52651a16d0562870567142f76643623db7f5ba8__DSC9256_got.jpeg

b54813f84cd6c1be4383c454eb61065f21fe05a7__DSC9268.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op de bokjes staat hij echt wel stevig hoor, ik heb wel een voorbok met pennetjes die onderin de vorkpoot gaan.

Ik heb dus ook een voorbok met pennetjes en die is vrij smal. Gebruik ik natuurlijk altijd alleen in combinatie met de achterbok en dat is gewoon stevig. Alleen een keer zonder dat ik er erg in had de motor eerst van de achterbok gehaald. 8)7 Dat was buiten op een niet zo vlakke ondergrond en klinkers. Durfde de motor niet meer los te laten. Natuurlijk niemand in de buurt. De achterbok er weer onder was geen optie omdat hij hem dan van de voorbok trok. Die klapt dan ook om als hij over het dode punt is, en dan waarschijnlijk tegen je spatbord. Uiteindelijk de kickstand uit gezet en staande aan de linkerkant van de motor met de rechterhand de linkerstuurhelft vastgehouden en bukkend met links de voorbok langzaam omhoog laten komen en op de standaard laten kantelen. Damn wat was ik blij dat hij weer stabiel stond. :Y
 
Zeker aan de achterzijde geloof ik dat ook wel.
Heb aan de voorkant een bok die in het balhoofd gaat, maar daar ga ik niet mee pielen langs de baan.
Een lift lijkt mij wel insteken en gaan.
Zeker als ik alleen mag werken.
Met twee bokken zijn het wat meer handelingen.

Maar ondanks dat ik twee bokken heb, gisteren een aluminium voor en achter set bij XLmoto besteld.
Ton-sur-ton. 8-) :t :+

Een lift ga ik nog wel eens proberen.

Dat is mooi spul.
 
De achterzit die ik vorig jaar september heb besteld is ergens tussen China en Rotterdam zoekgeraakt.
Twee weken geleden (al O-) O-) ) geld gekregen, en na voldoende saldo gelijk weer besteld. :P

01022021 kontje AliE.jpg


En nu al de melding dat die bijna thuis komt. *O*
Op het blok en de achterbrug na is de grindbakschade dan verleden tijd.
 
Voor het makkelijk omleggen van bandenwarmers denk ik aan onderstaande set.
(Nu nog vragen naar 2014 adapters, de set staat niet op de site)

Iemand nog voor en nadelen, of een goed alternatief? ;)

Eentje bij de MAC gebruikt deze ook altijd bij de circuitdag op zijn RSV4. Rete handig, maar zie dat je de andere handige optie al hebt gekocht, gewoon opbokken dat ding :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan