S1000RR Deel 7

Als je toch bij Druijff was... Sparks heeft lange dempers voor zo stil mogelijk.
Weet je zijn ervaring met Sparks, is het omdat die echt stil is of dat hij toevallig dealer is?

Ik kocht een lange zgn. speciale Akra van Pajic, maar alsnog vaak te veel db '(

Op facebook zag ik een piramide mini tussendemper: hier iemand ervaring mee?
Of iemand ervaring met het Swedish systeem van Core Engineering?
 
Weet je zijn ervaring met Sparks, is het omdat die echt stil is of dat hij toevallig dealer is?

Ik kocht een lange zgn. speciale Akra van Pajic, maar alsnog vaak te veel db '(

Op facebook zag ik een piramide mini tussendemper: hier iemand ervaring mee?
Of iemand ervaring met het Swedish systeem van Core Engineering?
Ik kan niets over het geluid vertellen maar de afwerken en kwaliteit zijn wel echt heel knap.
 
Ik ben op zoek naar een zadel met wat meer comfort voor mijn oude gebakje. 2010 model.

Iemand suggesties? Iets aftermarket ofzo?
 
Ik ben op zoek naar een zadel met wat meer comfort voor mijn oude gebakje. 2010 model.

Iemand suggesties? Iets aftermarket ofzo?
Wünderllich heeft hele mooie zadels.
Je kan ook je standaard zadel even bij Tijger Leathers langsbrengen of opsturen.
Een beetje zadel begint wel bij 200 euro. 8-)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: pjee


Ik heb zelf een zadel van Viking seats gehad.
Vanwege circuitrijden heb ik die weer verkocht.
Het standaard zadel is veel gladder en dat is makkelijker verzitten.

DSC_2552.jpg


Die van Wünderlich is wel erg mooi.
Dat zou mijn eerste keuze zijn.

Tijger Leathers heeft de gunfactor.
En vast ook een stuk goedkoper. Trekken in de regel niet het vel over je neus.
Maar ze kunnen hem in overleg ook met goud stikken. :} ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: pjee
Twee motorhoezen en een duoseat.. maar toch water onder het zadel. :P

DSC_3799.jpg


Het door de grindbak beschadigde kontje vandaag vervangen. *O*
 
Weet je zijn ervaring met Sparks, is het omdat die echt stil is of dat hij toevallig dealer is?

Ik kocht een lange zgn. speciale Akra van Pajic, maar alsnog vaak te veel db '(

Op facebook zag ik een piramide mini tussendemper: hier iemand ervaring mee?
Of iemand ervaring met het Swedish systeem van Core Engineering?

Hij heeft de zx10 en stil gekregen van Walraven en Klaassen (Superbike rijders), maar die hebben een predemper. Goede kwaliteit en looks vind ik.
Ik heb getest bij Druijff met 1. de full tiet akra race systeem, 2. een piramidedempertje met lange sparks en 3. een piramidedempertje een lange sparks en gewone dildo dB killer. Dat laatste pakte 10 pk eraf.
Nu toevallig ook een heeeeele lange akra (55 cm) van een gsx-r op de kop weten te tikken met dichtere dB killer, voor als de geluidsmaffia echt te erg wordt. Oja en ik moet de aansluiting van 60 naar 55 mm nog ff sjeffen....
Core Engineering ken ik goed, maar het swedisch systeem niet (werkt ook met een predemper, maar het 2019/2020 model heeft de achterbrug onderlangs, dus ergg weinig ruimte voor een predemper....

Tot zover, de livery is inmiddels ook klaar wooehoeeee. Ik hou jullie op de hoogte
 
Vandaag dus het zitje achter vervangen i.v.m. grindbaksporen.
Goede reden voor wat optische aanpassingen. :P ;)

DSC_3813.jpg
 
Hij heeft de zx10 en stil gekregen van Walraven en Klaassen (Superbike rijders), maar die hebben een predemper. Goede kwaliteit en looks vind ik.
Ik heb getest bij Druijff met 1. de full tiet akra race systeem, 2. een piramidedempertje met lange sparks en 3. een piramidedempertje een lange sparks en gewone dildo dB killer. Dat laatste pakte 10 pk eraf.
Nu toevallig ook een heeeeele lange akra (55 cm) van een gsx-r op de kop weten te tikken met dichtere dB killer, voor als de geluidsmaffia echt te erg wordt. Oja en ik moet de aansluiting van 60 naar 55 mm nog ff sjeffen....
Core Engineering ken ik goed, maar het swedisch systeem niet (werkt ook met een predemper, maar het 2019/2020 model heeft de achterbrug onderlangs, dus ergg weinig ruimte voor een predemper....

Tot zover, de livery is inmiddels ook klaar wooehoeeee. Ik hou jullie op de hoogte
Volgens mij had ik iets van een meting voorbij zien komen, maar bedankt voor de info. Zal ze beide eens bellen.
 
Ik had ook nog wat moois liggen sinds vorig jaar. *O*
DSC_3817.jpg

Het is nu weer lekker om buiten te klussen. :9
 
Stickerset voor de onderkuip is binnen *O*
 

Bijlagen

  • C31A9D99-2F28-44BC-B9F4-72B472928CE2.jpeg
    C31A9D99-2F28-44BC-B9F4-72B472928CE2.jpeg
    123,8 KB · Weergaven: 8
Ik ben met deze bezig geweest maar alleen leverbaar in 100 mm dus wel geschikt voor bmw.
Had al Style and Performance gebeld in Italie voor andere vorkvoeten(ken ze persoonlijk een beetje)en die kunnen ze maken maar offset is ook weer anders van BMW dus maar even mee gewacht.
Voordeel van deze klauwen is dat ze geschikt zijn voor op straat,heb al 2 sets GP4RX Brembo klauwen dus die had ik dan weer verkocht.
 
"Nieuwe" zitje binnen.. hoger en comfortabeler. Even kijken of het hevalt en dan helemaal zwart bij Tiger leathers. Hoe hebben jullie dat qua ervaringen bij zadeltjes?
 

Bijlagen

  • 20210228_173201.jpg
    20210228_173201.jpg
    139,8 KB · Weergaven: 7
  • 20210228_173208.jpg
    20210228_173208.jpg
    228,7 KB · Weergaven: 6
Mijn andere BMW is wel eens teruggeroepen omdat ze vanuit Amerika zelfs een verkoopstop hadden.
(Geen halve maatregelen zet de druk er op :t )

De eerste generaties S1000RR zitten er nu ook bij..

 
Terug
Bovenaan Onderaan