Sabotage Pan

inake

Rookie
Mijn ex-vriend heeft de banden van mijn auto, lek gestoken (was niet zo moeilijk want die staat buiten) maar nu ben ik bang dat hij ook mijn motor gaat aanpakken wanneer die vb. aan het werk staat (staat 's nachts binnen). Kunnen jullie mij tips geven ivm goed alarrm en waarop te letten dat er niet aan geknoeid is.
Groetjes Ina
 
Waar er twee ruzie hebben hebben er twee schuld.

Beste Ina wordt het niet tijd dat je nog es met je EX gaat praten en probeert de zaken uit te spreken zodat je allebei op goede voet verder kunt.
Er zijn tenslotte mogelijkheden genoeg. Telefoon, sms, Msn, Mail, derden (tussenpersoon) of persoonlijk.

Hoeven jullie geen van twee achterom te kijken wat de ander van zins is.

Het maakt de wereld er een stuk mooier en gemakkelijker van.

Hoe naief kan iemand anno 2005 nog zijn... :X :X
 
Makkelijk brekende kleef-zegelbandjes (laten) aanmaken met een uniek kleurtje en/of patroontje of een woord / naam herhalend er op en alles wat op zijn plaats moet blijven daarmee afplakken. Altijd de rol bij je om tankdop-zegeltje enzo te vernieuwen.

Het model wordt onder andere door computer-leveranciers gebruikt om te kunnen zien of er van binnen in een compu niet is gesleuteld.

Er zal ook wel een water/olie/benzine-vaste uitvoering van bestaan (inclusief de bedrukking).

Dit kan nooit erg duur zijn.
 
Zolang je geen verdachte vloeistoffen onder je fietsje vind en vlak voor je gaat rijden een remproef doet kan er niet veel mis gaan, andere pogingen tot sabotage vallen meestal wel op.
En zoals hier al vermeld, een goed gesprek doet (soms) wonderen.
 
Zolang je geen verdachte vloeistoffen onder je fietsje vind en vlak voor je gaat rijden een remproef doet kan er niet veel mis gaan, andere pogingen tot sabotage vallen meestal wel op.
En zoals hier al vermeld, een goed gesprek doet (soms) wonderen.

Zolang er geen rode staafjes of zoiets als klei met draadjes onder je tank uitsteekt of het getik van je kleppen al te horen is voordat je de motor start kan er ook niet veel fout gaan.
Let wel op of er achter op je topkoffer of op je jas niet stiekem een schietschijf is geplakt.
:+ :+
 
Ook een rottruukje is dat hij stiekem op je motor gaat zitten dan pas jij er niet meer op.
full
 
Een druppeltje verf op de verschillende doppen van de vloeistoffen, werkt goed als verzegeling :Y

Voor je gaat rijden zou ik ook even aan je stuur gaan hangen, handvaten contoleren e.d. :+ Als er vijlsel in de buurt ligt ook zeker niet hard remmen!

De rest is al eerder gezegd in dit Topic :?

Sja en hoe groot is de kans dat een vrouw uit gent als lievelingsmotor een Pan rijdt, 2 dagen lid is en een vriend heeft die banden lek prikt. O-)
Het blijft natuurlijk wel België |(

Is het al 1 april? Ben daar ook ergens een topic over tegen gekomen :}
 
Ik heb mijn probleem bij de baas voor gelegd en ik mag de Pan voor de PIR en Camera van de bewaking stallen, en ik ga er deze week nog een laten installeren op mijn appartement, nadat gebleken is dat mijn overbuur die tijdens de dag thuis is een ladder tegen mijn raam zag staan en een man met een gele jas (net zo een als mijn ex) ze heeft zien weghalen. De huisvestingsmaatschappij gebeld en die wist van geen werken die zouden uitgevoerd zijn sinds eind september. Het wordt nu wel echt grof. Mijn ex is niet zo'n prater en ik dank dat dat in dit stadium niet zo'n zin meer heeft. Ik heb ook dit voorval gemeld bij de politie, maar die zeiden zowat dat het een oefening in de futuliteit was voordat er ernstigere feiten gebeuren. De meeste van mijn motorvrienden zijn ook zijn vrienden en op één of twee na kan ik hierover niet praten. Ik voel mij verdrietig en geïsoleerd.
Voor de 'mannen' die een Pan onvrouwelijk vinden : in '89 kreeg ik van mijn vader een R45 en daar heb ik tot '91 mee gereden, toen kon ik die van een liefhebber opruilen voor een R75/5 en toen die helemaal op punt stond een R100RS (4 jaar mee gereden) toen kon ik van de broer van mijn ex deze Pan kopen (hij denkt nog steeds dat hij op mij en de motor een eigendomsrecht heeft en dit is naar mijn mening de enige motor die nog beter is dan een BMW. Met 1.82m en 93kg ben ik best 'mans' genoeg om hem aan te kunnen. Ik wil best een fotootje privé mailen, maar ik ben zeker niet op zoek naar een relatie, alleen maar wat vriendschap en steun. Groetjes Ina
 
Ik heb mijn probleem bij de baas voor gelegd en ik mag de Pan voor de PIR en Camera van de bewaking stallen, en ik ga er deze week nog een laten installeren op mijn appartement, nadat gebleken is dat mijn overbuur die tijdens de dag thuis is een ladder tegen mijn raam zag staan en een man met een gele jas (net zo een als mijn ex) ze heeft zien weghalen. De huisvestingsmaatschappij gebeld en die wist van geen werken die zouden uitgevoerd zijn sinds eind september. Het wordt nu wel echt grof. Mijn ex is niet zo'n prater en ik dank dat dat in dit stadium niet zo'n zin meer heeft. Ik heb ook dit voorval gemeld bij de politie, maar die zeiden zowat dat het een oefening in de futuliteit was voordat er ernstigere feiten gebeuren. De meeste van mijn motorvrienden zijn ook zijn vrienden en op één of twee na kan ik hierover niet praten. Ik voel mij verdrietig en geïsoleerd.
Voor de 'mannen' die een Pan onvrouwelijk vinden : in '89 kreeg ik van mijn vader een R45 en daar heb ik tot '91 mee gereden, toen kon ik die van een liefhebber opruilen voor een R75/5 en toen die helemaal op punt stond een R100RS (4 jaar mee gereden) toen kon ik van de broer van mijn ex deze Pan kopen (hij denkt nog steeds dat hij op mij en de motor een eigendomsrecht heeft en dit is naar mijn mening de enige motor die nog beter is dan een BMW. Met 1.82m en 93kg ben ik best 'mans' genoeg om hem aan te kunnen. Ik wil best een fotootje privé mailen, maar ik ben zeker niet op zoek naar een relatie, alleen maar wat vriendschap en steun. Groetjes Ina

HHmm...een bepaald percentage gebruikers op M-F zijn pure fakers van het 1 of ander, dus een beetje wantrouwen duikt soms op, zo hier en daar. Mijn reactie was iig niet onvriendelijk bedoeld en ik ken ook andere vrouwen die op een Pan rijden.
Alleen dat beter dan BMW kan ik het niet direct mee eens zijn... ;)

Je hebt een vervelend probleem.
Stalkers zijn psychisch gestoord en moeilijk over te halen hun gedrag te veranderen. Een softe aanpak zal iig bijna altijd falen....
Succes ermee en wees voorzichtig!!

En mijn mailadres staat in m'n profiel.... O-) O-) ;)
 
. Het wordt nu wel echt grof. Mijn ex is niet zo'n prater en ik dank dat dat in dit stadium niet zo'n zin meer heeft. Ik heb ook dit voorval gemeld bij de politie, maar die zeiden zowat dat het een oefening in de futuliteit was voordat er ernstigere feiten gebeuren.

Ook hier zitten fakers dus een beetje argwaan van de MF'ers is te begrijpen. Als je ex zo gestoord is dan heb je echt een groot probleem, dit soort mensen verzinnen de meest vreemde dingen om je dwars te zitten. Breng zoveel mogenlijk mensen in je omgeving op de hoogte en hou alles goed in de gaten. (goed om je werkgever hierover te vertellen, je weet tenslotte nooit wat ie nog van plan is)
Vaak is het de bedoeling van dit soort mensen om je geestelijk kapot te maken en niet alleen materialistisch. De politie kan waarschijnlijk niets doen omdat ze eerst harde bewijzen nodig hebben. (ze schrijven liever een snelheidsbekeuring uit dat snappen ze teminste) Ken je geen mensen uit zijn omgeving die je hierover kunt aanspreken? Je zit in een lastige situatie en ik wens je sterkte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan