sabre , honda

p.d

Rookie
7 jul 2006
10
0
wie heeft toevallig de plaatjes van de storings inducatie's lampjes op de boardcomputer met de betekenis ervan daarmee zal je me een groot plezier doen
heb namelijk een plaatje van de accu 1 heb ik er al opgelost maar de 2e nog niet alvast bedankt p.d (pieter)
 
Pieter

Oliekannetje (oliedruk)
Accu (spreekt voor zich)
Benzinepompje (ook niet zo moeilijk)
Als alles goed is heb je bij een lopende motor alleen je versnellingsindicatie in je display.
Als er een storing optreedt tijdens het rijden wordt dit ondersteund door een fel rood lampje boven je display. Het display geeft dan de soort van storing weer.


Hier heb je het werkplaatshandboek van je Sabre.

http://thepit.shacknet.nu/honda/

wel in het Engels maar alles staat erin
Als je meer vragen hebt hoor ik het wel.

suc6

:W
 
je hebt 2 soorten accu tekens en 1 krijg ik niet weg
weet jij wat die betekend

Pieter,
Kan jij mij vertellen wat voor type en bouwjaar Sabre jij hebt.
Ik praat over een V45 S (Amerikaans/Canadese uitvoering) of VF750 S (europeese uitvoering) van bouwjaar 1984.
Bij mijn weten hebben alle Sabres maar een (1) accusymbool. Vaak is de oorzaak van het in beeld blijven van het accuutje in je display gelegen in het feit dat in een van de accucellen een indicator voor de zuurgraad zit. Deze geeft vaak storingen. Als je motor voor de rest goed start en je accu is goed kan je deze indicator uit je accu halen, of het stekkertje loskoppelen.
 
ik praat over een V45 S (Amerikaans/Canadese uitvoering) 1984 maar als je de zuurgraad meter los neemt blijft de storing erin zitten en ik wou graag de versnellingen kunnen zien heb jij toevallig de gebruiks handleidig van de sabre
 
ik heb even gekeken en het was dus het koelvloeistofniveau bedankt voor de tip
en voor de handleiding hou ik me aanbevolen het werkplaats handboek heb ik namelijk al
groeten pieter
 
Terug
Bovenaan Onderaan