Sabre v65

Ruud1325

MF'er
20 okt 2014
191
22
Heb onlangs een mooie sabre op de kop getikt die echt super rijd, had voorheen lang met een magna v65 gereden maar deze verkocht....spijt,spijt.
Nu deze sabre aangeschaft en hij rijd zeker zo lekker en goed als zijn voorganger vind zelfs dat de zit ook beter is voor mij, maar nu mijn vraag ik ben op zoek naar een paar valbeugels waar ik dan weer een paar voet steunen aan kan monteren wie kan me hier aan helpen.
Fotoos volgen......
 
PK pakhuis op wielen. Fijne motoren! Lekker 240 zonder windbescherming rijden. Goede herinneringen aan die motoren.
 
Ik wil nog even een vraagje stellen....
Gister wilde ik ff een klein rondje dien op de sabre en wat bleek ...geen koppeling, Helemaal geen druk......
Nou heb ik hem afgelopen zomer gehaald bij bikemaster in Oosterwolde en absoluut geen probleem mee gehad, dus vraag ik mezelf af kan dit zomaar gebeuren maar vooral hoe los ik dit op, en kan ik dit zelf, dus heeft iemand raad.
Frappante is ook wel er ligt helemaal geen olie oid onder de fiets, waar moet ik zoeken??
Ps: heb deze vraag ook gister al gesteld maar kan hem nergens meer vinden.......vandaar nog maar eens.
94379BF8-CC15-405D-9790-07C55A60D76D.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan