Sachs Madass 125 leverbaar in Nederland?

Dutch Steph

MF veteraan
18 mrt 2003
3.258
2
Weet iemand of de Sachs Madass 125 in Nederland verkrijgbaar is?

Het gaat om deze motor:
77_1_b.JPG


De officiële site van de importeur heb ik gevonden: http://www.sachs.nl/madass/ . (Let op voor het hoogst irritante muziekje) En ik heb ook al een dealer gemaild, maar nog geen antwoord gekregen.

Het lijkt me namelijk best een geinig motortje voor "erbij". Zou het een beetje betrouwbaar spul zijn, of zijn er mensen die al ervaren hebben dat dit bagger is?

De consumentenprijs zou 2280,- Euro zijn, dus wat mag je verwachten van zo'n dingetje?
 
Laatst bewerkt:
weeni waar, maar ze zijn in nl leverbaar, of eimand heeft er iig een geimporteerd, heb er 1 keer 1 zien rondrije, wist toennie cht wat het was, maar vond t wel een geinig dingetje.

echter, is niet veel groter dan een puch maxi hoor
 
De 50cc versie heeft wel diverse mindere punten zoals electronica en afwerking.
 
anders gewoon in duitsland kopen, je hebt tegenwoordig met de europeesche regelgeving geen specifiek NL keur meer nodig, europeesch goedgekeurd na (en dit weet ik niet helemaal zeker)2001 moet overal binnen de EEG gewoon een kenteken krijgen.
 
Alleen een beetje jammer dat Sachs een paar weken geleden over de kop is gegaan
Dus ik denk niet dat het gemakkelijk wordt om nog aan zo'n ding tekomen
 
Alleen een beetje jammer dat Sachs een paar weken geleden over de kop is gegaan
Dus ik denk niet dat het gemakkelijk wordt om nog aan zo'n ding tekomen

Oh jee, is dat zo? Jammer. Vandaar dat ik geen reachte van de importeur en de dealer krijg, wellicht. Kortom einde verhaal vrees ik? Waar heb je dat gehoord of gelezen dat ze failliet zijn?
 
Ik kreeg zojuist een mailtje van een dealer (dus niet van de importeur). De Madass is direct leverbaar en met motorkenteken. De prijs van de madass 125 is 2280 euro excl. rijklaarmaakkosten en kenteken. De prijs hiervan is 160,= euro. Dus zeg maar 2440 Euro. ...maar ja, als ze inderdaad failliet zouden zijn, dan zit je natuurlijk weer met het verkrijgen van onderdelen etc...
 
Ik kreeg zojuist een mailtje van een dealer (dus niet van de importeur). De Madass is direct leverbaar en met motorkenteken. De prijs van de madass 125 is 2280 euro excl. rijklaarmaakkosten en kenteken. De prijs hiervan is 160,= euro. Dus zeg maar 2440 Euro. ...maar ja, als ze inderdaad failliet zouden zijn, dan zit je natuurlijk weer met het verkrijgen van onderdelen etc...

Blokkie is Honda kloon, dus maak je daar geen zorgen over
 
Hier bij de fietsenwinkel verkopen ze een replica MadAss brommer uit China voor de prijs van een goedkope minibike. _O- De kwaliteit is alleen om te huilen. :P

Ik zou best een 250 cc willen hebben trouwens. O-)

maar met 125 cc kunnen ze de koekblikkers in de EU landen bedienen. :Y
 
Hier bij de fietsenwinkel verkopen ze een replica MadAss brommer uit China voor de prijs van een goedkope minibike. _O- De kwaliteit is alleen om te huilen. :P

Ik zou best een 250 cc willen hebben trouwens. O-)

maar met 125 cc kunnen ze de koekblikkers in de EU landen bedienen. :Y
Foto / linkje?

Ben benieuwd hoe die replica's er op zijn chinees uitzien :+
 
Ik heb er ééntje vandaag besteld.

Na de VFR 800 verkocht te hebben wou ik iets hebben dat eigenlijk niet groter was dan m'n broekzak en makkelijk voor in de stad en origineel.

Gr

Wimper
 
Terug
Bovenaan Onderaan