Sachsenring camping

Vunky

Rookie
14 apr 2008
2
0
Beste mede forumleden,

Ik heb samen met een kameraad het idee gekregen om ook eens over de grens een GP wedstrijd te aanschouwen. En we willen beginnen bij de Sachsenring. Nu heb ik al veel gevonden over kaarten en prijzen, maar heb ik geen idee waar ik vragen over de camping kan stellen.

Nu is mijn Duits ook nog eens dramatisch dat een telefoongesprek niet veel zou helpen. Zijn er mensen die mij kunnen helpen en hun ervaring over de camping en het boeken daarvan kunnen delen. Dan hoop ik dat mij dit verder kan helpen, want kan nergens op de officiele site vinden of er nog kaarten voor de camping zijn en hoe ze te bestellen zijn, alleen dan dat telefoonnummer.

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Ik ga er ook heen wij gaan met de auto zitten op Tribune T13
En slapen gewoon in een hotel, als je de link wil hoor ik het wel ;)
 
Laatst bewerkt:
In plaats van de officiele camping boven op de ankerberg
zijn er ook nog een soort van boerencampings die binnen loop
afstand liggen achter de T15 tribune .
redelike prijzen en een stuk rustiger dan boven op de berg.
Als je er donderdag komt is er nog plaats genoeg.
 
Dan zouden we dat ook kunnen doen. We willen inderdaad iets op loopafstand, maar ook wel weer een gezellige plek, waar we wel een pilsje kunnen nuttigen. Misschien maar even zoeken naar een mooie camping er rond om heen.

Hoe zijn de plekken daar? Staanplaatsen zitten we zelf aan te denken, of zou je dat niet aanraden?
 
Staanplaatsen zijn er niet zo veel en als het regent erg glad
door het hoogteverschil.
Tribuneplaatsen zijn altijd erg snel uitverkocht, misschien dat er nog een paar zijn
moet je even kijken op de site van Sachsenring.
Op de boerencamping is een soort van kantine met smorgens ontbijt
en natuurlijk een bar.
Er zijn nu nog kaarten voor T1 ,2 ,6 ,10-2, 10-3, 10-4, 11, 12, 13, 14.
 
Gewoon op de berg gaan staan, erg gezellig en dr gebeurd een hoop :Y kosten vallen ook wel mee dacht ik. (ben er 2 jaar geleden geweest)
 
Hey Vunky,

Ik ga al jaren met vrienden naar de Ankerberg echt een super mooi feest!!! Alles wat daar nog kan en mag kon vroeger op de TT campings in Assen. Op de camping heb je toegang tot feesttent en het hele terrein. Toegang is geloof ik 45 euro en 100 euro borg voor koelkast en evt andere grote apparaten. Het opvallendste van deze camping is dat er naar zeggen in het weekend 80.000 personen op staan. Op zondag morgen loopt de hele camping leeg omdat heel veel bezoekers alleen voor het feest op de camping staan. Wel is het aan te raden om woensdag op donderdag nacht te arriveren dit in verband met de mooiste plekken met stroom. Voor meer info stuur maar ff mailtje...
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook wel zin om naar de sachsenring te gaan. De revenge van Rossi! :9
Ik denk dat camping ankerberg wel ruimte genoeg heeft (is ca 500m x 250m zo te zien in maps).

Wie weet wat de mooiste tribunes zijn met de mooiste beelden.
In het midden gedeelte hangen ze voornamelijk op de zij en alleen vlak voor T11 zit een mooie snelle knik.

Weet iemand of je zondagmiddag (met auto) weer gemakkleijk op de snelweg komt, of kun je beter tot maandag blijven slapen?

Alvast bedankt! *D
 
Laatst bewerkt:
Even schoppen oma...

in 2008 niet heen geweest helaas, jaren daarna ook niet ivm vakantie.
Dit jaar in de herkansing nu de vakantie weer laat valt bij ons dit jaar.

Dit is volgens mij the place to be, camping Ankerberg: :P

3429579-Things_To_Do-Hohenstein_Ernstthal.jpg


Zo goed als alle tribunes zijn uitverkocht, wat zijn de beste staanplaatsen? Kun je daar de wedstrijd ook nog volgen op vidiwal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan