Sachsenring Duitserland

Wie gaat er de finish niet halen

  • Rossi, heeft dit jaar al vaker de finish niet gehaald

    Stemmen: 7 16,3%
  • Marquez, is al weer even geleden dat die de finish niet heef

    Stemmen: 12 27,9%
  • Lorenzo, want zijn robotmodus heeft een los draadje

    Stemmen: 16 37,2%
  • Iannone, die haalt dit jaar meestal de finish niet

    Stemmen: 8 18,6%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Marquez wereldkampioen 2016! Kan gewoon stationair achter Rossi blijven hangen dit seizoen. Maar als je het dan zo in de schoot geworpen krijgt, dan wordt het wel heel makkelijk. Maar wel degelijk verdiend!
 
Laatst bewerkt:
Wat een fouten van yamaha coureur's
Marquez profiteerd daar maximaal van.
Goede keuzen vandaag.
Ik zeg : hij gaat hem weer binnen halen dit jaar
 
Gave prestatie van Crutchlow :}
Jammer voor Redding.
 
:Y En daarom dus verdiend kampioen.

Hij is dit seizoen gewoon veruit de beste.

Blijft er op zitten, maakt goede keuzes en rijdt verstandig.

Terecht als hij kampioen wordt gebaseerd op het seizoen tot nu toe.
 
MM heeft gewoon goed gegokt en het heeft goed uitgepakt. Voor het zelfde geld was ie gevallen en dan... wil nu wel eens een race zien zonder pitstops en onderbrekingen. Kijken hoe het dan gaat
 
Marquez heeft ook wat geluk gehad. Hij ging vooral naar binnen omdat het op de wet's niet ging met de zachte compound en gokte dat het droog genoeg was. Als hij in de top3 had gereden was ie waarschijnlijk niet naar binnen gegaan. Geluk bij een ongeluk.

Erg jammer dat de kopgroep te laat naar binnen ging, had nog best spannend kunnen worden als ze op het eind allemaal nog snelheid hadden.

Marquez bijna 50 punten los van Lorenzo en nog meer van Rossi. Hij heeft al 1 hand op de beker.
 
Hij is dit seizoen gewoon veruit de beste.

Blijft er op zitten, maakt goede keuzes en rijdt verstandig.

Terecht als hij kampioen wordt gebaseerd op het seizoen tot nu toe.
En dat op een motorfiets waarvan algemeen wordt aangenomen dat het de minste fabrieksmotor is.....
 
Mooie race dag in alle 3 de races. De uitslag van de GP een heel mooi podium kan niet anders zeggen als Marc fan.
 
Soppe er weer af.Hij gaat wijd en rijdt zo een andere rijder eraf als hij weer op de ideale lijn terugkeerd. Nu moet ik voorzichtig zijn maar ik vraag mij af of het tussen zijn oren wel helemaal goed zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan