Sachsenring Duitserland

Wie gaat er de finish niet halen

  • Rossi, heeft dit jaar al vaker de finish niet gehaald

    Stemmen: 7 16,3%
  • Marquez, is al weer even geleden dat die de finish niet heef

    Stemmen: 12 27,9%
  • Lorenzo, want zijn robotmodus heeft een los draadje

    Stemmen: 16 37,2%
  • Iannone, die haalt dit jaar meestal de finish niet

    Stemmen: 8 18,6%

  • Totaal aantal stemmers
    43
ik heb wel eens een persgesprekje van hem gezien en dacht toen ook gelijk dat er iets niet helemaal lekker zat bij dat menneke.

Soppe er weer af.Hij gaat wijd en rijdt zo een andere rijder eraf als hij weer op de ideale lijn terugkeerd. Nu moet ik voorzichtig zijn maar ik vraag mij af of het tussen zijn oren wel helemaal goed zit.
 
ik heb wel eens een persgesprekje van hem gezien en dacht toen ook gelijk dat er iets niet helemaal lekker zat bij dat menneke.
Vorig jaar bij de "Vrienden dag van de TT" ook. Rare antwoorden op vragen en een beetje desinteresse van zijn kant. Liet merken in dit soort dingen weinig interesse te hebben. Hij kan hier echt een voorbeeld nemen aan Bo.Ook wat rijden betreft. Hier is echt nog heel veel werk voor Barry Veneman. Bij de twee anderen zie ik op dit moment weinig vooruitgang.
We zijn de afgelopen jaren echt verwend met de prestaties van Bo en Scott.
 
Vorig jaar bij de "Vrienden dag van de TT" ook. Rare antwoorden op vragen en een beetje desinteresse van zijn kant. Liet merken in dit soort dingen weinig interesse te hebben. Hij kan hier echt een voorbeeld nemen aan Bo.Ook wat rijden betreft. Hier is echt nog heel veel werk voor Barry Veneman. Bij de twee anderen zie ik op dit moment weinig vooruitgang.
We zijn de afgelopen jaren echt verwend met de prestaties van Bo en Scott.

Rare idiote actie. http://veeds.com/i/vierde-crash-op-rij-voor-walid-soppe-ook-tijdens-d*UwifX3rlnfyec0uF/sport-nl
 
Walid is voor deze actie bestraft na de wedstrijd. Bij de volgende wedstrijd op de Red Bull Ring moet hij op zaterdag vanaf de laatste startplaats vertrekken.
 
Laatst bewerkt:
MM heeft gewoon goed gegokt en het heeft goed uitgepakt. Voor het zelfde geld was ie gevallen en dan... wil nu wel eens een race zien zonder pitstops en onderbrekingen. Kijken hoe het dan gaat

Precies,we zijn nu op de eerste helft van het seizoen,Rossi heeft laten zien dat ie in goeie vorm is en kan nog wel in de buurt komen bij Marquez maar dan is een klein wonder nog wel even nodig.Het blijft motorracen en het is nog niet beslist tot de laatste race gereden is!! Prettige vakantie... :W
 
Mooie races gezien vandaag.
Altijd mooi wanneer de "mindere goden" voor het podium kunnen strijden.


Wel een enorme blamage van de top 5 om veel te lang door te rijden.
Dat heeft ze een zo goed als zekere kans op de overwinning gekost.

Zag al meerdere ronden op de pitborden staan dat ze naar binnen moesten komen, maar alle 5 stug doorrijden tot het te laat was.


Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar wanneer Marquez geen gekke dingen gaat doen en geen pech krijgt, denk ik dat Rossi en Lorenzo weinig kans meer hebben op de titel
 
Marquez dwingt het kampioenschap heel duidelijk af. Hij laat vaker zien als eerste de pits in te gaan en daar als winnaar uit te komen. Dan ben je gewoon goed bezig. Fouten als vandaag gemaakt in het Rossi kamp, spelen Marquez alleen maar in de kaart. Rossi heeft echt wel de snelheid, maar het komt momenteel allemaal toch niet heel zeker over.
 
Inderdaad, dat moeten ze toch bespreken voor en na zo'n wedstrijd? Erg dom, maar ja. Was Rossi dom, Lorenzo was sneu. Mist volledig het vertrouwen. Ik kan het bijna voelen. Maar dat komt wel weer goed, we zijn pas op de helft.

Held van de dag is Pawi. Hij is niet alleen buitengewoon goed in de regen, maar met dat mannetje komt het echt goed voor de toekomst. Buitengewoon getalenteerd. Level Asian.
Bo prima gedaan. Zijn leer curve is wat minder stijl dan die van DiGiantonio, maar hij gaat gestaag vooruit en komt er wel.
Zarco is briljant, en gaat die titel op z'n sloffen binnenhalen. Ik verwacht ook een goed Rookie jaar volgend jaar op de Yamaha. Hij rijdt zo mooi en strak.
 
Ik ben benieuwd of en wat voor penalty Marquez krijgt omdat z'n pit crew de koppeling van z'n motor inhield bij de motor wissel. Daarover is afgelopen week een reglement ingevoerd dat dit verboden is op straffe van een penalty.
 
Ik ben benieuwd of en wat voor penalty Marquez krijgt omdat z'n pit crew de koppeling van z'n motor inhield bij de motor wissel. Daarover is afgelopen week een reglement ingevoerd dat dit verboden is op straffe van een penalty.
Hij stond niet in de versnelling, dan is het wel toegestaan.
 
Hebben meer mensen zich geërgerd aan het abnormaal veel voorlopen van het geluid t.o.v. de beelden? De commentatoren gaven vaak al commentaar op een actie nog voordat deze begonnen was....
En nee, ik heb het niet alleen over het deel waarvan ze het zelf ook al aangaven.....

Andere races was dit ook al het geval, maar nu was het over de hele race al ongeveer 1 seconde!
 
Hebben meer mensen zich geërgerd aan het abnormaal veel voorlopen van het geluid t.o.v. de beelden? De commentatoren gaven vaak al commentaar op een actie nog voordat deze begonnen was....
En nee, ik heb het niet alleen over het deel waarvan ze het zelf ook al aangaven.....

Andere races was dit ook al het geval, maar nu was het over de hele race al ongeveer 1 seconde!

Hier nergens last van gehad.
 
Marquez dwingt het kampioenschap heel duidelijk af. Hij laat vaker zien als eerste de pits in te gaan en daar als winnaar uit te komen. Dan ben je gewoon goed bezig. Fouten als vandaag gemaakt in het Rossi kamp, spelen Marquez alleen maar in de kaart. Rossi heeft echt wel de snelheid, maar het komt momenteel allemaal toch niet heel zeker over.

Hij heeft geleerd dat als laatste binnenkomen bestraft wordt met een zwarte vlag. Speelt tegenwoordig dus op safe
 
Natuurlijk waren er allerlei verschillende tactische keuzes van zowel de rijders als hun teams, maar hoe MM meteen begint te vegen op slicks? Puur talent. Als HRC volgend seizoen de Honda weer als beste fiets heeft, wordt het zo lastig voor de rest. Rossi hoe goed ie nog steeds is, gaat de leeftijd toch voelen. George op Ducati, wordt niks. Het moet echt van Vinales en Rins komen denk ik.
 
Hebben meer mensen zich geërgerd aan het abnormaal veel voorlopen van het geluid t.o.v. de beelden? De commentatoren gaven vaak al commentaar op een actie nog voordat deze begonnen was....
En nee, ik heb het niet alleen over het deel waarvan ze het zelf ook al aangaven.....

Andere races was dit ook al het geval, maar nu was het over de hele race al ongeveer 1 seconde!

Was bij mij nu ook veel extremer dan andere keren.
 
koppelingskwestie MM is toch wel vreemd te noemen waarom zou je de koppeling ingeknepen houden als hij niet in zijn versnelling staat,geeft alleen maar problemen met overnemen en levert geen tijdwinst op,dit ruikt weer niet fris .
vraag me af of je op de telemetrie kan zien wie of wanneer je hem inschakelt.
je ziet tegenwoordig vaak dat de handgelicht word met regelementen,b.v. de tour of F1.
p.s. doet niks af aan de prestatie van MM.
 
koppelingskwestie MM is toch wel vreemd te noemen waarom zou je de koppeling ingeknepen houden als hij niet in zijn versnelling staat,geeft alleen maar problemen met overnemen en levert geen tijdwinst op,dit ruikt weer niet fris .
vraag me af of je op de telemetrie kan zien wie of wanneer je hem inschakelt.
je ziet tegenwoordig vaak dat de handgelicht word met regelementen,b.v. de tour of F1.
p.s. doet niks af aan de prestatie van MM.

Aangezien Marquez altijd zo elegant wisselt tijdens een flag to flag race willen ze natuurlijk voorkomen dat hij met zijn voet op het schakelpedaal landt en zo de motor in z'n 1 zet en afslaat. Vandaar de hand aan de koppeling van de monteur.
Schijnt ook zo te zijn dat de Honda's met hun seamless versnellingsbak (rest misschien ook, dat weet ik niet) gewoon schakelen met N-1-2-3-4-5-6. In plaats van wat gebruikelijk is 1-N-2-3-4-5-6.
De neutraal zou via een aparte handeling ingeschakeld moeten worden.
 
koppelingskwestie MM is toch wel vreemd te noemen waarom zou je de koppeling ingeknepen houden als hij niet in zijn versnelling staat,geeft alleen maar problemen met overnemen en levert geen tijdwinst op,dit ruikt weer niet fris .
vraag me af of je op de telemetrie kan zien wie of wanneer je hem inschakelt.
je ziet tegenwoordig vaak dat de handgelicht word met regelementen,b.v. de tour of F1.
p.s. doet niks af aan de prestatie van MM.
Is onderzocht door FIM en er zijn geen onregelmatigheden gevonden.

De manier van overstappen is best spectaculair. Raar de MM 1 van de weinigen is die het zo doet. Er valt toch best wat tijd te winnen voor bijvoorbeeld VR....
 
Terug
Bovenaan Onderaan