Sacred steel bikes

Nope maar wel is alles in scene gezet net als bij OCC

Nou, die grotere scheldpartijen... Maar ja, vast niet alles was echt nee.

Ik zag deze zojuist nog trouwens:

rEkL7Ne.jpg
 
Is het dan elke aflevering roepen dat het een onmogelijke deadline is, omdat geen enkel onderdeel binnen is waarna het op miraculeuze toch blijkt te lukken?
 
Is het dan elke aflevering roepen dat het een onmogelijke deadline is, omdat geen enkel onderdeel binnen is waarna het op miraculeuze toch blijkt te lukken?
En dat op de helft iemand wegloopt en later terugkomt en op een derde ze nog een tegenslag krijgen en aan het eind ze dag en nacht hebben doorgewerkt en dat de ontvanger vooral god dankt dat het zo mooi is en boven verwachtingen? :')
 
En elke aflevering de motorfiets in kwestie nog vetterder is dan alles wat ze tot dan toe met behulp van de catalogus en hun standaardframe hadden samengesteld?
 
En elke aflevering de motorfiets in kwestie nog vetterder is dan alles wat ze tot dan toe met behulp van de catalogus en hun standaardframe hadden samengesteld?

Je vergeet een 9/11-memorial aflevering voor brandweerlieden/politiemannen/K9's/hotdogverkopers die gestorven zijn die dag.
 
Zo'n hekel daar aan. Doe mij maar iets zoals A car is (re)born waar Mark Evans op z'n dooie gemak een restauratie of bouwproject uitvoert.

 
Zo'n hekel daar aan. Doe mij maar iets zoals A car is (re)born waar Mark Evans op z'n dooie gemak een restauratie of bouwproject uitvoert.


Ohja, en toen ging opeens een helikopter bouwen! :D Schijnt een heel sympathieke kerel te zijn ook.
 
Gisteren naar de tweede aflevering gekeken op discovery en kon het toneel voordrachtje niet uitkijken.
De eerste aflevering was nog owkay maar als ze precies dezelfde systematische verhaallijn uithalen heb ik het gehad.

Het doel is hier duidelijk, wat hipster baardmannen laten opdraven die zogezegd na hun lange werkdag nog wat komen knutselen in hun mancave en op die manier zijn ze de rebellen van de maatschappij.

En natuurlijk kon de american hero veteraan en de silly sidekick niet ontbreken.
 
De American hero veteraan kon wel een leuk truukje met z'n been :+

Heb net deel 2 gezien, mmmm.
Veel doorgespoeld, daarna de ass-monkeys bekeken. En het ff knopje met rust gelaten....
 
Ze bouwen wel leuke dingen , maar veel gelul tussendoor , alle maal van die diep filosofische gedachten gaat snel vervelen
En die twee weken dat ze daar overdoen is ook onzin , alleen dat spuiten en verchromen duurt al langer
Dat het arme luizen zijn , weet niet , is toch best een fors pandje in new york waar ze in zitten
Qua verkopen lijkt me moeilijk , dat soort spul dat ze maken moet je zelf in elkaar sleutelen , niet kopen
Kun je beter een lelijke bagger maken en die voor een ton verkopen aan iemand met meer geld als smaak
 
Laatst bewerkt:
"Wij doen iets wat andere mensen echt nooit zouden kunnen'', kijk ons nou apart zijn met onze baarden en sigaretten. Ik kan dit soort programma's echt niet aanzien. Eigenlijk zijn het gewoon een stel prutsers. Het enige wat ik nog knap vond was de paintjob. (Die ze volgens mij hadden uitbesteed)
 
En ze maken lelijke brikken
en dan zo'n achterlijk lange voorvork en zonder voorrem.... Nee, bedankt
 
De motoren kan ik wel waarderen, maar die hipsters die er rondlopen....... |(
Mannelijke modepopjes die veel te veel moeite doen en geld uitgeven om er authentiek uit te zien.
Schijnt te heersen tegenwoordig, heb een paar maand geleden voor het eerst in tijden weer eens een bigtwin gekocht, het halve blad was gevuld met "lifestyle" (lees mode) adviezen. :X
Niet helemaal mijn ding zeg maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ongeveer een aflevering gezien: het gaat over iemand die droomt van "Bikes" bouwen, een hele werkplaats vol gereedschap heeft en een heel team van vrienden en bekenden heeft klaarstaan. Van 9 tot 5 is hij plaatwerker, maar dat is het niet voor hem.

Leuk geknipt ook. Hij rijdt vanuit New York even naar een vriend, toevallig hoofdredacteur van Easy Rider. Een avondje overleggen over wat te bouwen. De beelden laten dan de hoofdpersoon zien, terwijl hij door een bergachtige woestijn rijdt. Echt een New Yorks landschapje.

Tijdens het overleg komt er vlotjes een idee uit rollen, waarvoor een stuk van het frame toevallig 10 meter verderop onder de trap staat, in dezelfde ruimte. Een old skool motorblok is niet aan te komen binnen het budget, maar wees gerust er staat een andere fiets met dat exact dat type blok in de werkplaats. En er is inderdaad een deadline.

De beelden zijn prachtig en het ziet er gezellig uit. Maar je zit wel naar de hipsterversie van Orange county choppers te kijken. Gescript, geacteerd maar verteerbaar met een biertje en een zak chips erbij als je niks anders te doen hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan