Safe: 20 % korting op helmen en kleding

rvh

MF veteraan
28 nov 2001
10.381
8.272
Ergens in Zuid-Holland
Safe moet weer mensen trekken. Daarom hebben ze op 1 april een actie waarbij je 20% korting krijgt op helmen en kleding. De grapjassen menen het nog ook...

Is het 1 april echt tweede paasdag?
 
Geldt dat voor elke motorport de 24e? Moet nog een nieuwe helm hebben (en ik weet al welke: ophalen en betalen).
Safe 1 april wil ik ook wel kijken, hoop alleen niet dat het dan een gekkenhuis wordt.
 
Sterker nog, ik heb de zondag korting gister al gehad. Mocht omdat het toch besteld moest worden en ze dat liever doen als het rustig is. Anders had ik het zondag besteld... :)
 
Als je het bonnetje hebt dan kan je 'm toch terugbregen en opnieuw kopen?

Trouwens,wat ik net tijdens college hoorde van de docent was nog lulliger maar het werkte wel telkens. Over kortingen...

Winkel binnenstappen en bij nieuwe collectie naar aanbiedingsprijs/korting vragen. Krijg je het niet, wildvreemde aanspreken met'U wilt toch ook korting?', en vervolgens tegen dezelfde verkoper: Ziet u nou wel, nu verkoopt u er gelijk twee...

Hele zaal moest lachen, maar het lukte wel! Dus, hup terug naar Safe en zelfde korting eisen...
 
Iemand hier dien een Caberg just one systeemhelm heeft? Hoe bevalt ie? Voordelen, nadelen?

Heb een Just One PLUS. Zit prima, maar het bandje onder je harses zeg maar, die wil nog wel eens in m'n hals snijden als ik naar rechts kijk of ik weer naar rechts kan verplaatsen. Dus ik kijk voortaan niet meer, ik ga gewoon ;) Nee gewoon iets voor je hals doen... of ik moet ff wat op dat riempje (of hoe je het ook wil noemen) plakken wat zacht is :P .

Stop er nu nog altijd een trui voor, helmmuts werkt ook, maar allemaal niet zo lekker in de zomer..
 
Potverdikkie, heb net nieuwe laarzen gekocht bij de Leertent. Heb nog wel nieuwe handschoenen nodig........
 
heb ik gvd net vorige week een pak gekocht van 400 euro, krijg ik dit vrolijke berichtje op m'n scherm van 20% korting... |( |( |( |(

ik ben ook zo snel...
 
Ik had vorige week een helm apart laten leggen. Moest nog pinlock op. Heb net netjes gebeld en kan de helm maandags halen met kassakorting. Ben ik blij dat ik hem niet gelijk heb meegenomen.
Had ik weer moeten gaan lullen as Brugvrouw om alsnog korting te krijgen.

En ik kijk idd ook gelijk voor een andere niergordel. Scheelt weer mooi
 
Ben vandaag bij Motoport Leek geweest, en daar wisten ze niks van zondag open zijn. Dame achter toonbank vroeg al in paniek aan collega's of ze nou zondag moesten werken of niet ;)

Dus geen 20% korting op m'n nieuwe Shoei helm.
 
Ben vandaag bij Motoport Leek geweest, en daar wisten ze niks van zondag open zijn. Dame achter toonbank vroeg al in paniek aan collega's of ze nou zondag moesten werken of niet ;)

Dus geen 20% korting op m'n nieuwe Shoei helm.
motoport Almere is wel zondag open :) ,en is vanaf Bunnik maar een klein stukje :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan