safe advance super motard event

Mr Ducati

Die hard MF'er
22 jun 2001
264
0
Amersfoort
morgen zaterdag 14 juli is er wat te doen bij safe motors in veenedaal er is live rockmusic,springkussen 8-) ,quad rijden,loterij,dynojetbank en demo trail rijden

voor de vroege vogel is er voor iedereen die tussen 8 en 9 uur 's ochtens
komt 20% korting op kleding,onderdelen en accessoires

_________________
foggy = de goeiste !!
worshippy.gif


[ Dit Bericht is bewerkt door: Mr Ducati op 2001-07-13 22:21 ]
 
Ik moest vanmorgen toevallig even in Veenendaal zijn k'ben er langs op gereden het was een "saaie & natte bedoeling" En er liep ± 20 man.
 
Op 2001-07-14 12:16, schreef CBR-GIRL:
Ik moest vanmorgen toevallig even in Veenendaal zijn k'ben er langs op gereden het was een "saaie & natte bedoeling" En er liep ± 20 man.

jammer dat je niet was komen kijken want het motard event was zeker de moeite waard

Ik ga niet naar zoiets met de auto! Alleen met de motor en strak in 't pak. En ik vond dat het super hard regende dus........
 
Had je beter met de auto kunnen gaan Girl...natuurlijk een onnozele opmerking om te zeggen dat je alleen maar met de motor kan gaan...sorry dat ik het zeg.
 
Had je beter met de auto kunnen gaan Girl...natuurlijk een onnozele opmerking om te zeggen dat je alleen maar met de motor kan gaan...sorry dat ik het zeg.
Om echt eerlijk te zijn maak het mij ook niet uit... Maar ik heb gewoon een hele eigenwijze vriend. Dus....
 
Terug
Bovenaan Onderaan